Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza pohonu modelu domovního výtahu s EC motorem
Javořík, Zdeněk ; Koláčný, Josef (oponent) ; Vondruš, Jiří (vedoucí práce)
Práce pojednává o možnostech vyhodnocování polohy a o řízení pohonu pomocí pracovního prostředí SMI. Dále se zaměřuje na vytvoření programu pomocí navrhnutého algoritmu řízení. Práce je realizována na modelu výtahu s elektronicky komutovaným motorem. Jako čidlo polohy je použit inkrementální snímač. Řídící jednotka motoru se nastavuje a programuje v programu SmartMotorInterface. V další části je provedeno měření při změnách parametrů. Na základě těchto měření je vyhodnocen vliv jednotlivých parametrů na průběh polohy a přesnosti polohování. V závěru práce je vytvořen návrh laboratorní úlohy pro výuku. Laboratorní úloha je sestavena tak, aby se studenti seznámili s pracovním prostředím SMI a vyzkoušeli si prakticky nastavování inkrementálního snímače polohy a řízení motoru pomocí zadaného algoritmu.
Návrh nákladního výtahu
Kryška, Martin ; Malach, František (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce bylo provést koncepční návrh nákladního výtahu poháněného tlačným řetězem. Úvod je zaměřen na obecný popis výtahů a stávající problematiku. Další kapitoly obsahují vlastní návrh výtahu, konstrukci důležitých prvků návrhu a funkční výpočty. V závěru je provedeno zhodnocení vůči hydraulickým výtahům a dále vyhodnocení rychlosti zdvihu, rozjezdu a brzdění vůči přesnému zastavení.
Návrh zdviže na palety
Hájek, Lukáš ; Winkler, Tomáš (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na konstrukční návrh zdviže na palety s autosedačkami o hmotnosti 200 kg. Toto zařízení je určené pro vertikální dopravu břemene mezi dvěma pracovními polohami, které jsou od sebe vzdáleny 6 m. Součástí paletové zdviže je i válečkový dopravník, uchycený na zdvihacím rámu, který umožňuje naložení a vyložení palet z fixních válečkových tratí v dolní a horní stanici. Je zde proveden funkční výpočet důležitých částí, pevnostní kontrola tažného pásu a hřídele bubnu. Metodou MKP (metodou konečných prvků) je zjištěn průběh napětí zdvihacího rámu. Součástí přílohy je výrobní výkres hřídele bubnu, výkres svarku zdvihacího rámu, sestavný výkres pohonné stanice a celé zdviže. Dále časový diagram funkce pro jeden takt, riziková a FMEA analýza.
Návrh nákladního výtahu
Kryška, Martin ; Malach, František (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce bylo provést koncepční návrh nákladního výtahu poháněného tlačným řetězem. Úvod je zaměřen na obecný popis výtahů a stávající problematiku. Další kapitoly obsahují vlastní návrh výtahu, konstrukci důležitých prvků návrhu a funkční výpočty. V závěru je provedeno zhodnocení vůči hydraulickým výtahům a dále vyhodnocení rychlosti zdvihu, rozjezdu a brzdění vůči přesnému zastavení.
Návrh zdviže na palety
Hájek, Lukáš ; Winkler, Tomáš (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na konstrukční návrh zdviže na palety s autosedačkami o hmotnosti 200 kg. Toto zařízení je určené pro vertikální dopravu břemene mezi dvěma pracovními polohami, které jsou od sebe vzdáleny 6 m. Součástí paletové zdviže je i válečkový dopravník, uchycený na zdvihacím rámu, který umožňuje naložení a vyložení palet z fixních válečkových tratí v dolní a horní stanici. Je zde proveden funkční výpočet důležitých částí, pevnostní kontrola tažného pásu a hřídele bubnu. Metodou MKP (metodou konečných prvků) je zjištěn průběh napětí zdvihacího rámu. Součástí přílohy je výrobní výkres hřídele bubnu, výkres svarku zdvihacího rámu, sestavný výkres pohonné stanice a celé zdviže. Dále časový diagram funkce pro jeden takt, riziková a FMEA analýza.
Analýza pohonu modelu domovního výtahu s EC motorem
Javořík, Zdeněk ; Koláčný, Josef (oponent) ; Vondruš, Jiří (vedoucí práce)
Práce pojednává o možnostech vyhodnocování polohy a o řízení pohonu pomocí pracovního prostředí SMI. Dále se zaměřuje na vytvoření programu pomocí navrhnutého algoritmu řízení. Práce je realizována na modelu výtahu s elektronicky komutovaným motorem. Jako čidlo polohy je použit inkrementální snímač. Řídící jednotka motoru se nastavuje a programuje v programu SmartMotorInterface. V další části je provedeno měření při změnách parametrů. Na základě těchto měření je vyhodnocen vliv jednotlivých parametrů na průběh polohy a přesnosti polohování. V závěru práce je vytvořen návrh laboratorní úlohy pro výuku. Laboratorní úloha je sestavena tak, aby se studenti seznámili s pracovním prostředím SMI a vyzkoušeli si prakticky nastavování inkrementálního snímače polohy a řízení motoru pomocí zadaného algoritmu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.