Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Interpersonální komunikace v podniku
Říha, Michal ; Florianova, Iva (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou interpersonální komunikace ve společnosti AUTO – BAYER, s.r.o. Snahou je aplikovat teoretické poznatky v praxi. Pomocí této práce bych chtěl posoudit stav interpersonální komunikace a navrhnout změny pro lepší a efektivnější komunikaci ve výše uvedené obchodní společnosti.
Návrh na zlepšení interpersonální komunikace
Mráziková, Lucie ; Pluháček, Radomír (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářká práce se zabývá interpersonální komunikací ve společnosti XXX, s.r.o. Práce posuzuje současný stav vnitropodnikové komunikace a problémů, které v této oblasti vznikají. Pomocí této práce bych chtěla navrhnout změny pro efektivnější komunikaci v uvedené společnosti.
Návrh na zlepšení interpersonální komunikace
Mráziková, Lucie ; Pluháček, Radomír (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářká práce se zabývá interpersonální komunikací ve společnosti XXX, s.r.o. Práce posuzuje současný stav vnitropodnikové komunikace a problémů, které v této oblasti vznikají. Pomocí této práce bych chtěla navrhnout změny pro efektivnější komunikaci v uvedené společnosti.
Interpersonální komunikace v podniku
Říha, Michal ; Florianova, Iva (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou interpersonální komunikace ve společnosti AUTO – BAYER, s.r.o. Snahou je aplikovat teoretické poznatky v praxi. Pomocí této práce bych chtěl posoudit stav interpersonální komunikace a navrhnout změny pro lepší a efektivnější komunikaci ve výše uvedené obchodní společnosti.
Analýza vnitrofiremní komunikace v souvislosti s IT, procesy a řízením v konkrétní organizaci
Plachá, Alena ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Franc, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou vnitrofiremní komunikace v konkrétní firmě a návrhy na její zlepšení. Za tímto účelem nejprve vymezuje význam vnitrofiremní komunikace pro firmu a následně popisuje faktory, které ji ovlivňují. Poté obecně popisuje kanály a nástroje vnitrofiremní komunikace a také význam IT pro komunikaci ve firmě. Následně se podrobněji věnuje jednotlivým komunikačním prostředkům založeným na IT. Jako hlavní zdroj informací dále využívá výsledků aplikovaného výzkumu, který probíhal mezi zaměstnanci a vedením firmy ANAFRA s.r.o. a byl zaměřen na identifikaci kritických problémů, se kterými se firma v rámci interní komunikace potýká. Díky kombinaci získaných poznatků je v závěrečné části práce navrženo řešení identifikovaných problémů. Závěry práce mohou sloužit jako cenný referenční zdroj pro odborníky z praxe a majitele malých a středních firem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.