Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
České školy ve Francii: Dijon a Nîmes
Vávrová, Natálie ; Klinka, Tomáš (vedoucí práce) ; Listíková, Renáta (oponent)
Cílem této práce je obecné představení českých sekcí ve francouzských městech Dijon a Nîmes, jejich historie, politické pozadí a obecná charakteristika studia na těchto školách. Práce má za cíl popsat historii těchto francouzských škol ve spojitosti s Českou republikou, představit obecně studium, ukázat klady a zápory tohoto studia a představit také absolventy těchto českých sekcí a představit spolek bývalých studentů a absolventů. Pro zájemce o studium na školách v Dijonu a Nîmes by tato práce mohla být přehledným zdrojem informací. Především je tedy cílem poskytnout obecný přehled o těchto školách. Zohledněny jsou i různé další faktory, například ekonomické, v práci je popsáno financování studia v Dijonu i Nîmes, dále jsou také zohledněny přínosy i zápory studia na sekcích. Praktická část obsahuje rozhovor s konkrétním absolventem české sekce ve Francii, tudíž i konkrétní zkušenost s uvedenou školou. Hlavní přínos práce spočívá ve strukturovaném přehledu o českých sekcích ve Francii, v představení studia, v práci jsou poskytnuty klady i zápory studia na školách a v praktické části je uvedena konkrétní zkušenost absolventa. KLÍČOVÁ SLOVA Škola, sekce, studium, historie, student, absolvent, přínos, zápor
Online svět - Podnikatelský model tzv. Tvůrců obsahu očima konkrétní komunity online podnikatelů
Skotáková, Adéla ; Osuský, Michal (vedoucí práce) ; Tuček, Milan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá deskripcí online podnikání, konkrétně podnikání v rámci Modelu Tvůrců obsahu (Content creators business model). K popisu využívá komunitu online podnikatelů. Klíčová část práce se věnuje analýze zúčastněného pozorování a rozhovorů se členy komunity. Cíl práce je odhalit fungování komunity online podnikatelů v rámci Podnikatelskému model Tvůrců obsahu v online světě, o kterém přesto existuje málo ucelených informací. Práce poskytuje rozbor vztahů v komunitě, přijímání nových členů, interakcí, vnímání konkurence i žen v online podnikání atd. Práce se snaží přijít na faktory, které ovlivňují úspěšnost podnikatelů. Dále se snaží nacházet vzorce v chování, které mohou k úspěšnosti vést. Během analýzy se podařilo zjistit, že pravděpodobně existuje uměle vytvořená identita tzv. dobrého online podnikatele, kterou se snaží členové zkoumané komunity převzít za vlastní. Dále vyšlo na povrch, že existují externí faktory, které významně ovlivnily úspěšnost online podnikatelů, patří mezi ně přítomnost mentora, podpora rodičů a finanční krize. Samotná komunita je důležitým faktorem, který pravděpodobně nahrazuje podnikatelům intimní vztahy. Celkově velkým plusem Podnikatelského model tvůrců obsahu je možnost nulové finanční investice. Výsledky nemohou být generalizovány na veškeré...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.