Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Profil PR profesionálů v České republice
Kaclová, Markéta ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Cílem práce je popsat demografii českých PR profesionálů, zjistit vzdělání těchto pracovníků, profesi, ze které do public relations přišli, jejich pracovní náplň. Poslední výzkumnou otázkou je pak spokojenost s volbou profese a názory na podmínky úspěchu v této profesi. Práce je založená na anonymním online dotazníkovém šetření, kterého se na podzim 2022 zúčastnilo 463 PR profesionálů z České republiky. Vzorem pro dotazník byla pravidelná šetření britské CIPR State of the Profession a evropský dotazník European Communication Monitor. Na základě dat bylo zjištěno, že věkový průměr českých komunikačních profesionálů je 40 let, 87 % z nich má vysokoškolské vzdělání, více než polovina z nich v oboru sociálních věd. Většina dotazovaných přišla do PR z jiné oblasti, nejčastěji z médií, pro čtvrtinu pracovníků je práce v PR první profesí. Nehledě na pozici i roky zkušeností jsou nejčastější aktivitou všech PR profesionálů vztahy s médii, na druhém místě tvorba komunikačních strategií a třetí nejčastější je práce s textem. Většina dotazovaných se věnuje PR z více než 60 % svého úvazku. Pokud je jejich pozice doplněna další rolí, pak jde o marketing. Mezi respondenty bylo 60 % procent žen, i na vyšších pozicích se častěji věnují technickým činnostem (ve smyslu Grunig, 2013) a pohybují se v nižších příjmových...
Klima školy a jeho vztah k profesní spokojenosti a zdraví pedagogických pracovníků
Tomková, Blanka ; Štětovská, Iva (vedoucí práce) ; Gillernová, Ilona (oponent)
Diplomová práce se věnuje problematice klimatu školy a jeho vztahu k profesní spokojenosti a zdraví učitelů. V širší souvislosti se tato práce zabývá vztahem mezi pracovním prostředím reprezentovaným klimatem školy a dvěma dimenzemi subjektivní kvality života a osobní pohody - štěstím a spokojeností v profesi a práci a s kvalitou života souvisejícím zdravím. Teoretická část předkládá definici a teoretická východiska klimatu školy, věnuje se také metodologické problematice spojené s jeho výzkumem. Profesní spokojenost je zde představena z hlediska pozitivní psychologie a operacionalizována jako štěstí. Kapitola pojednávající o zdraví shrnuje různá pojetí zdraví a nemoci a představuje ty faktory ovlivňující zdraví, které jsou relevantní pedagogické profesi. V závěru kapitoly je představen projekt Škola podporující zdraví. Poslední kapitola je věnována profesi učitele a výzkumným poznatkům ve vztahu ke školnímu klimatu, spokojenosti a zdraví. Empirická část diplomové práce se skládá ze dvou částí. V první části jsou uvedeny poznatky kvantitativního výzkumu vztahů mezi klimatem školy a spokojeností a mezi klimatem školy a zdravím učitelů, druhá část shrnuje výsledky kvalitativního výzkumu zaměřeného na hledání konkrétních souvislostí zkoumaných fenoménů a na nalezení těch složek klimatu školy, které...
Klima školy a jeho vztah k profesní spokojenosti a zdraví pedagogických pracovníků
Tomková, Blanka ; Štětovská, Iva (vedoucí práce) ; Gillernová, Ilona (oponent)
Diplomová práce se věnuje problematice klimatu školy a jeho vztahu k profesní spokojenosti a zdraví učitelů. V širší souvislosti se tato práce zabývá vztahem mezi pracovním prostředím reprezentovaným klimatem školy a dvěma dimenzemi subjektivní kvality života a osobní pohody - štěstím a spokojeností v profesi a práci a s kvalitou života souvisejícím zdravím. Teoretická část předkládá definici a teoretická východiska klimatu školy, věnuje se také metodologické problematice spojené s jeho výzkumem. Profesní spokojenost je zde představena z hlediska pozitivní psychologie a operacionalizována jako štěstí. Kapitola pojednávající o zdraví shrnuje různá pojetí zdraví a nemoci a představuje ty faktory ovlivňující zdraví, které jsou relevantní pedagogické profesi. V závěru kapitoly je představen projekt Škola podporující zdraví. Poslední kapitola je věnována profesi učitele a výzkumným poznatkům ve vztahu ke školnímu klimatu, spokojenosti a zdraví. Empirická část diplomové práce se skládá ze dvou částí. V první části jsou uvedeny poznatky kvantitativního výzkumu vztahů mezi klimatem školy a spokojeností a mezi klimatem školy a zdravím učitelů, druhá část shrnuje výsledky kvalitativního výzkumu zaměřeného na hledání konkrétních souvislostí zkoumaných fenoménů a na nalezení těch složek klimatu školy, které...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.