Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Turečková, Ludmila ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce) ; Lukáš, Lukáš (oponent)
Diplomová práce Vliv značky na kupní chování spotřebitele je zaměřena na trh mobilních telefonů. Cílem práce je vyhodnocení vlivu jednotlivých faktorů působících na zákazníka při rozhodování o koupi mobilních telefonů. Podstatou je zjistit, zda vliv značky převažuje nad vlastnostmi produktu, cenou, dostupností, propagací aj. Práce zahrnuje šest značek mobilních telefonů, které podle sekundárních údajů mají největší tržní podíl. Součástí práce je dotazníkové šetření, které zjišťuje názory respondentů na mobilní telefony. Pomocí dotazníkového šetření se hodnotí, jaký operační systém zákazníci preferují, je-li pro ně důležitá velikost, ovladatelnost, cena a velikost displeje. Důležité je také zjištění, zda zákazníky ovlivňuje reklama, jaké preferují místo nákupu a jejich zkušenosti s mobilními telefony. Žádná značka mobilního telefonu nebyla hodnocena zcela špatně, ale u každé se zjistily určité rezervy. Management výrobců mobilních telefonů by se měl zaměřit na kvalitu produktů a udržování dlouhodobých vztahů se zákazníky. Někteří výrobci by měli zvážit svou cenovou politiku a stimulovat prodejce k zlepšení informovanosti zákazníků a zvýšení prodeje.
Produktová strategie firmy Starbucks na českém trhu
Jedlička, Michal ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Bolotov, Ilya (oponent)
Obsahem bakalářské práce je charakteristika Starbucks a jeho produktové strategie ve světě i v České republice. První kapitola je teoretická a zabývá se výrobkem z hlediska marketingu, mezinárodní výrobkovou politikou, sortimentní politikou, výrobkovou inovací a SWOT analýzou. Zbývající dvě kapitoly jsou praktické. Druhá kapitola charakterizuje Starbucks, jeho produktovou strategii ve světě a popisuje jeho českou konkurenci. Poslední kapitola analyzuje produktovou strategii Starbucks v ČR a porovnává jeho produktové portfolio s konkurencí. Závěr práce patří SWOT analýze Starbucks ČR a doporučením pro Starbucks.
Analýza rozhodovacích procesů v dané firmě
Jandová, Kateřina ; Černý, Jan (vedoucí práce) ; Tomášek, Lukáš (oponent)
Práce se zabývá rozhodovacími procesy ve vybrané firmě. Konkrétním rozhodovacím procesem je stanovení cen výrobků, tzv. cenotvorba. V teoretické části jsou uvedeny teoretické základy pro tento problém, jeho struktura, metody a postupy řešení a faktory, které při celém procesu rozhodování působí. Součástí teoretické části je pak i produktový mix, který manažeru slouží jako základ, od kterého se odvíjí jeho veškeré rozhodování. V praktické části je popis produktového portfolia vybrané společnosti a dále je vybráno několik konkrétních výrobků, na které aplikuji vybrané metody stanovení cen, které se ve firmě využívají. Součástí jsou i komentáře autorky na danou problematiku.
Produktový mix firmy Pekařství Cais
NOVÁKOVÁ, Iveta
Cílem mé práce bylo popsat produktový mix ve vybraném podniku. Pro tuto práci jsem si vybrala pekařství Vladimír Cais ve Vlachově Březí. Dále pak pomocí Bostonské matice provést analýzu výrobkového portfolia a na základě výsledku navrhnout možné změny ve výrobkovém portfoliu. V rámci analytické části byla také sestavena SWOT analýza podniku a životní cyklus výrobků.
Marketingová strategie firmy SG Snowboards
Vácha, Václav ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Mach, Petr (oponent)
Práce se zabývá marketingovou strategií firmy SG Snowboards. Popisuje teoritický přístup k plánovaní marketingové strategie a následně na to využívá teoretické poznatky k stanovení optimální strategie pro zavádění nové značky na trh.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.