Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Design sady malých kuchyňských spotřebičů
Vejrostová, Kateřina ; Surman, Martin (oponent) ; Rubínová, Dana (vedoucí práce)
Práce pojednává o návrhu sady malých kuchyňských spotřebičů, která zahrnuje kuchyňský robot, nutriční, sportovní a tyčový mixér, ruční šlehač, rychlovarnou konvici a sendvičovač. V procesu návrhu je využit přístup bottom-up založený na řídicím produktu, kterým je v tomto případě kuchyňský robot.
Design sady malých kuchyňských spotřebičů
Vejrostová, Kateřina ; Surman, Martin (oponent) ; Rubínová, Dana (vedoucí práce)
Práce pojednává o návrhu sady malých kuchyňských spotřebičů, která zahrnuje kuchyňský robot, nutriční, sportovní a tyčový mixér, ruční šlehač, rychlovarnou konvici a sendvičovač. V procesu návrhu je využit přístup bottom-up založený na řídicím produktu, kterým je v tomto případě kuchyňský robot.
Analýza sortimentu Skechers
Nguyen, Tuan Anh ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Kuzmiaková, Zuzana (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu sortimentu Skechers v České Republice. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů souvisejících s analýzou sortimentu. Praktická část přináší výsledky analýzy sortimentu společnosti Skechers. Za pomocí identifikace funkcí jednotlivých produktů v sortimentu a analýz objemů prodeje a tržeb je hlavní cíl práce odhalit silné a slabé stránky sortimentu společnosti Skechers, řešení k daným nedostatkům a odhalení možných příležitostí k dalšímu rozvoji firmy.
Uvedení produktové řady na český potravinový trh
Langerová, Anna ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kvinta, Zdeněk (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na uvedení produktové řady na potravinový trh v České republice. Zejména se soustředí na prémiovou řadu společnosti Dr. Oetker, která se nazývá Premium Puding. Práce je rozdělena do tří kapitol. V první části jsou popsány teoretické pojmy, které se týkají targetingu a positioningu, marketingového mixu produktu, vývoje nových produktů a konkurenční a SWOT analýzy. Druhá kapitola pojednává o samotné společnosti Dr. Oetker a následně se soustředí na Premium Puding a jeho analýzu. V poslední kapitole jsou zmíněny výsledky rozboru a případná doporučení.
Product range analysis of Decodom company
Gejdoš, Matúš ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Kollár, František (oponent)
Práce se zabývá slovenskou společností Decodom s.r.o., která vyrábí a prodává kuchyňský, obývací, ložnicový a sektorový nábytek. Autor vychází z teorie marketingového mixu -- výrobek a jeho inovace a teorie životního cyklu. Pomocí analýzy sortimentu zkoumá, jestli jsou inovace vhodnou součástí strategie pro ztlumení dopadů hospodářské krize na chod a prosperitu společnosti. Práce poukazuje na důležitost inovací při výrobě a prodeji nábytku. Bakalářská práce je zaměřená na určitou část sortimentu -- plánované kuchyně z produktové řady Decoplan.
Produktový mix firmy Pekařství Cais
NOVÁKOVÁ, Iveta
Cílem mé práce bylo popsat produktový mix ve vybraném podniku. Pro tuto práci jsem si vybrala pekařství Vladimír Cais ve Vlachově Březí. Dále pak pomocí Bostonské matice provést analýzu výrobkového portfolia a na základě výsledku navrhnout možné změny ve výrobkovém portfoliu. V rámci analytické části byla také sestavena SWOT analýza podniku a životní cyklus výrobků.
Proces zavádění nové produktové řady na český trh
SLAVÍKOVÁ, Tereza
Cílem této bakalářské práce bylo zhodnotit stávající strategii uvedení nové produktové řady na český trh a navrhnout vhodné řešení. Práce je zaměřena na uvedení produktové řady tonerů Q-connect.
Uvedení značky Redken for Men na český trh
Bošela, Michal ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Bednarčík, Zdeněk (oponent)
Cílem práce je komplexní popis značky Redken (resp. řady Redken for men) a analýza podmínek pro uvedení této produktové řady na český trh, včetně identifikace současných trendů, existující konkurence a rozboru marketingového mixu, zahrnujícího jak stávající stav, tak i mnohá doporučení. V první teoreticko -- metodologické části dojde k vymezení základní teoretické podstaty problematiky vlivu mezinárodního prostředí na vstup firmy na trh,způsobů realizace marketingového výzkumu,následné segmentace trhu a stanovení koncepce značky v myslích spotřebitelů (positioning). Poslední oddíl první části poskytne teoretické poznatky o marketingovém mixu. V druhé - analytické části dojde nejdříve ke stručnému seznámení s firmou L'Oréal a posléze k samotnému popisu historie, filosofie a positioningu značky Redken.Následuje analýza podmínek a spotřebitelských trendů na trhu vlasové kosmetiky.Poslední kapitoly obsahují popis marketingového mixu Redken for men, realizované dotazníkové šetření a SWOT analýzu značky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.