Název:
Proces zavádění nové produktové řady na český trh
Překlad názvu:
The process of introducing new product lines on the czech market
Autoři:
SLAVÍKOVÁ, Tereza Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této bakalářské práce bylo zhodnotit stávající strategii uvedení nové produktové řady na český trh a navrhnout vhodné řešení. Práce je zaměřena na uvedení produktové řady tonerů Q-connect. This thesis deals with the valorizing contemporary strategy of the launch of new product lines on the czech market and to propose right method of solution. Thesis is pointed to introduces to product lines of toners Q-connect.
Klíčová slova:
cena; marketing; produktová řada; propagace; trh; market; marketing; price; product lines; promotion Citace: SLAVÍKOVÁ, Tereza. Proces zavádění nové produktové řady na český trh. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/15169