Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 761 záznamů.  začátekpředchozí436 - 445dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Inovace nabídky produktu CR v oblasti Táborsko
POSPÍCHALOVÁ, Monika
Cílem bakalářské práce byla specifikace nabídky produktu služeb v oblasti Táborsko, analýza produktu zařízení ZOO Tábor Větrovy a komparace s konkurenčními zařízeními. Z dotazníkového šetření, které se týkalo spokojenosti návštěvníků v ZOO Tábor Větrovy, a vlastního pozorování, jsem provedla syntézu získaných údajů. Na základě výsledků z provedených analýz byly navrženy inovace produktu pro mnou zkoumané zařízení, které se staly podkladem pro řízený rozhovor.
Podstata tvorby marketingového mixu ve vybrané firmě
KUČEROVÁ, Nikola
Cílem bakalářské práce je analyzovat a poté zhodnotit tvorbu marketingového mixu vybraného produktu u společnosti zabývající se výrobou a prodejem elektroinstalačního materiálu a svítidel. Podkladem pro tvorbu praktické části je literární rešerše, jejímž obsahem jsou teoretické poznatky z oblasti marketingu, zejména však marketingového mixu. Tato část zdůrazňuje a popisuje důležitost čtyř marketingových nástrojů výrobku, ceny, místa a propagace, které jsou též nazývány 4P marketingu. Praktická část se zaměřuje na obecnou charakteristiku firmy a její činnosti. Velmi důležitou pasáží této práce je zhodnocení marketingového mixu výrobku a vytvoření strategie pro zlepšení současné situace.
Návrh marketingového plánu v podniku
Dlabal, Tomáš ; Klásek, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh marketingového plánu v podniku. Jde o analýzu současného stavu firmy, zjištění jejích nedostatků a návrh nového řešení. První část je teoretická, zabývající se základními pojmy marketingu a komunikace. Druhá část patří praktickému výzkumu. Jeho cílem je zlepšení marketingového plánu firmy.
Návrh marketingového mixu pro společnost STAMPI MOBIL, s.r.o.
Smeták, Daniel ; Dufek, Tomáš (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je marketingový mix společnosti STAMPI MOBIL s.r.o. Práce se zaměřuje na analýzu současného stavu podniku a jeho zhodnocení. Návrhová část této práce se zabývá konkrétními návrhy na zlepšení situace firmy ve svém okolí, které vedou k lepší konkurence schopnosti a vyšší finanční prosperitě.
Marketingový mix společnosti Cukrárna Romance
Vašek, Dominik ; Raždicová, Kateřina (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rozborem marketingového mixu společnosti Cukrárna Romance. Teoretická část se věnuje teoretickým poznatkům marketingového mixu a jeho jednotlivým koncepcím. Praktická část obsahuje zhodnocení marketingového mixu společnosti Cukrárna Romance a v závěru jsou navržena opatření pro jeho zlepšení. Opatření by měla vést k zvýšení informovanosti o společnosti, její návštěvnosti, zisku a postavení na trhu.
Návrh marketingového plánu pro vybraný podnik
Spurný, Jan ; Málek, Přemysl (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a vytvoření nového marketingového mixu společnosti D.A.S. RECHTSSCHUTZ AG, pobočka pro ČR podnikající v oblasti pojišťovnictví. V mojí práci se chci zaměřit na využití marketingových nástrojů, které by dopomohly k většímu prodeji právních služeb.
Návrh a ekonomické zhodnocení marketingové strategie podniku
Odrazilová, Petra ; Rašnerová, Martina (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá strategickým marketingem podniku PETRA ODRAZILOVÁ PHOTOGRAPHY. Zkoumá celkovou situaci na trhu s fotografickými službami, podnik samotný, jeho silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Na základě těchto analýz navrhuje taková řešení, která by přispěla k získání nových zákazníků a celkovému zlepšení situace podniku. Následně je zhodnocena ekonomická situace podniku.
Návrh a ekonomické zhodnocení komunikačního mixu pro Galerii Orlí
Havlínová, Sabina ; Blaha, Petr (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Návrh a ekonomická zhodnocení komunikačního mixu pro Galerii Orlí“ je analýza současného stavu a návrhy na jeho zlepšení pomocí jednotlivých nástrojů komunikačního mixu a následná ekonomická zhodnocení. Práce má tři části. V první části teoreticky vysvětlím marketingový a komunikační mix. V druhé části budu analyzovat Galerii Orlí a ve třetí části uvedu návrhy na zlepšení obsazenosti a návštěvnosti lidí v objektu a na závěr vše ekonomicky zhodnotím.
Marketingový mix CAFFE PARK Slovaňák
Mrázová, Zuzana ; Zimek, Tomáš (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu kavárny CAFFE PARK Slovaňák v Králově poli. Podnik je zaměřený na gastronomii, jeho hlavním prodejním artiklem je káva a její doplňky. Základní pojmy související s danou problematikou jsou vysvětleny v teoretické části práce. Analytická část představuje vybraný podnik po obchodní stránce a především popisuje jeho současný stav marketingového mixu. Součástí této části je analýza SWOT. V návrhové části jsou dána doporučení pro zlepšení jednotlivých nástrojů marketingového mixu podniku, které povedou ke zvýšení návštěvnosti a tím i denním obratům.
Marketingové aktivity sportovní organizace
Trčková, Kateřina ; Jenišová, Blanka (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na marketingové aktivity spolku Sportuj s námi. Teoretická část bude věnována teoretickým východiskům marketingu především marketingového mixu služeb. Praktická část obsahuje rozbor marketingových aktivit vybrané společnosti a návrh na zefektivnění propagace jejich služeb a celkového marketingového mixu. Součástí práce je také dotazníkové šetření, jehož cílem bylo zjištění postojů běžců, běžkyň a veřejnosti k činnostem spolku Sportuj s námi a zjištění míry povědomí o spolku Sportuj s námi. Výsledky práce jsou návrhy a doporučení pro spolek Sportuj s námi, které byly vytvořeny pomocí SWOT analýzy a dotazníkového šetření.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 761 záznamů.   začátekpředchozí436 - 445dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.