Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Cohousing jako developerský projekt
Orlová, Lenka ; Vařechová, Martina (oponent) ; Hlavinková, Vítězslava (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá komunitním bydlením zvaným cohousing. Popisuje jeho charakteristické rysy, odlišnosti v závislosti na skladbě obyvatel a možnosti právního ošetření vlastnických vztahů. Podrobněji se věnuje vzniku cohousingu formou developerského projektu. Praktickou částí práce je návrh reálného cohousingu a vyhodnocení podmínek jeho prodeje v závislosti na situaci realitního trhu.
Zohlednění marketingových aspektů při prodeji nemovitosti
Havránková, Jana ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na „Zohlednění marketingových aspektů při prodeji nemovitosti“ a zabývá se současnou situací realitního trhu v České republice s důrazem na marketing při prodeji i náboru nemovitosti. Situace realitního trhu je porovnávána s vymezenou oblastí pro marketingový výzkum tedy okresem Vyškov. V rámci marketingového výzkumu byla provedena analýza realitních kanceláří a jejich zákazníků pomocí dotazníků. Na základě výsledků analýzy byly navrženy marketingové strategie pro prodej a nábor jednotlivých typů nemovitostí. Diplomová práce má dvě části teoretickou a praktickou. V první části se zabývám specifikací základních pojmů, které souvisejí s marketingem, v druhé části je již aplikován marketingový výzkum v praxi. V závěru jsou uvedeny návrhy a doporučení pro zlepšení.
Zohlednění marketingových aspektů při prodeji nemovitosti
Havránková, Jana ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na „Zohlednění marketingových aspektů při prodeji nemovitosti“ a zabývá se současnou situací realitního trhu v České republice s důrazem na marketing při prodeji i náboru nemovitosti. Situace realitního trhu je porovnávána s vymezenou oblastí pro marketingový výzkum tedy okresem Vyškov. V rámci marketingového výzkumu byla provedena analýza realitních kanceláří a jejich zákazníků pomocí dotazníků. Na základě výsledků analýzy byly navrženy marketingové strategie pro prodej a nábor jednotlivých typů nemovitostí. Diplomová práce má dvě části teoretickou a praktickou. V první části se zabývám specifikací základních pojmů, které souvisejí s marketingem, v druhé části je již aplikován marketingový výzkum v praxi. V závěru jsou uvedeny návrhy a doporučení pro zlepšení.
Cohousing jako developerský projekt
Orlová, Lenka ; Vařechová, Martina (oponent) ; Hlavinková, Vítězslava (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá komunitním bydlením zvaným cohousing. Popisuje jeho charakteristické rysy, odlišnosti v závislosti na skladbě obyvatel a možnosti právního ošetření vlastnických vztahů. Podrobněji se věnuje vzniku cohousingu formou developerského projektu. Praktickou částí práce je návrh reálného cohousingu a vyhodnocení podmínek jeho prodeje v závislosti na situaci realitního trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.