Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Význam delegování pro efektivní řízení
Borková, Magdaléna ; Horáková, Jana (vedoucí práce) ; Fiedler, Jiří (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na delegování v manažerské praxi a jeho důležitost pro efektivní řízení podniku. Práce je rozdělena do dvou částí. První částí je část teoretická, která se opírá o studium odborné literatury týkající se tématu. Jsou zde podrobněji rozepsány termíny jako struktura organizace, manažerské role a funkce, následně samotné delegování. V druhé části je potom vlastní šetření, které je založeno na základní metodě kvalitativního výzkumu, tedy řízeném rozhovoru. Tento výzkum je prováděn u vybraného subjektu, výsledky šetření byly důkladně zaznamenány a dále interpretovány. Z výsledků šetření jsou na konci práce odvozena a doporučena opatření, která by mohla přispět k lepšímu a efektivnějšímu fungování společnosti.
Delegování a jeho realizace v praxi
Nejedlá, Růžena ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce) ; Jadrná, Monika (oponent)
Cílem bakalářské práce je zjistit úroveň procesu delegování ve firmě Meixner a Hanuš a.s., zhodnotit proces delegování u podřízených pracovníků a porovnat jej s pohledem na delegování u vedoucího pracovníka. V teoretické části je popsán management a organizování, které jsou nedílnou součástí delegování. V rámci pojmu delegování je rozebrána jeho podstata, předmět, bariéry, fáze, delegování úkolů a s tím potřebné pravomoci až po kontrolu. Za každou kapitolou nebo podkapitolou je uveden závěr, kde autorka bakalářské práce uvádí v čem se autoři shodují nebo v čem se liší. V praktické části je představena sledovaná společnost, kde je uveden její profil, struktura a vzdělávání zaměstnanců. Pro rozbor procesu delegování v dané společnosti je vybrána metoda dotazníkového šetření u podřízených pracovníků. U nadřízeného zaměstnance byl zvolen rozhovor. Z vyhodnocení bylo navrhnuto zkoordinovat lépe pracovní činnosti a zlepšit spolupráci mezi dispečery a manažerem dopravy se zaměřením na zlepšení organizace práce. U motivačních programů je vhodné se zaměřit i na pracovníky kteří jsou ve firmě kratší dobu a nemají tolik zkušeností

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.