Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza a návrh zdokonalení jednotlivých elementů elektronického obchodu
Tuma, Michal ; Paul, Petr (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou existujícího internetového obchodu z různých pohledů a snaží se identifikovat oblasti vhodné pro zlepšení zejména v jeho klíčových vlastnostech a marketingu. Cílem práce je pak vytvořit návrhy ke zkvalitnění internetového obchodu a zvýšení jeho prodejů.
Analýza a návrh zdokonalení jednotlivých elementů elektronického obchodu
Tuma, Michal ; Paul, Petr (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou existujícího internetového obchodu z různých pohledů a snaží se identifikovat oblasti vhodné pro zlepšení zejména v jeho klíčových vlastnostech a marketingu. Cílem práce je pak vytvořit návrhy ke zkvalitnění internetového obchodu a zvýšení jeho prodejů.
Factors Influencing Impulse Buying in Retail Stores
Giorgadze, Nino ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Impulzivní nakupování je velmi rozšířený fenomén. Nejnovější statistiky ukazují, že stále více zákazníků podléhá touze nakupovat neplánované a ve většině případů nepotřebné zboží. Soudobý výzkum není schopen identifikovat nejvhodnější nástroje, které mohou využít marketingoví specialisté s cílem propagace impulzivního prodeje. Diplomová práce se zabývá důkladnou analýzou kontrolovatelných faktorů, které ovlivňují impulzivní nakupování. Zkoumány jsou především čtyři vnější podněty, konkrétně prezentace zboží, propagační značení, smyslové prvky a společenská atmosféra. Výzkum je založen na deduktivním přístupu. Práce se nejprve věnuje analýze existujících akademických článků a studií. Následně představuje dvě rozdílné metody primárního sběru dat. Hlavním nástrojem výzkumu je online dotazník. Data obdržená od 193 respondentů jsou zpracována a analyzována pomocí softwarového programu SPSS s využitím Pearsonova korelačního testu a standardní vícenásobné regresní analýzy. Dále jsou vyhodnoceny výsledky experimentu z obchodu a rozhovorů. Výzkum dochází k závěru, že velký dopad na impulzivní nakupování má prezentace zboží, která zákazníky ovlivňuje a podporuje k neplánovaným nákupům. Marketingovým specialistům je tedy doporučeno propagovat prezentaci produktů v obchodech.
Vliv předvedení produktu na preference vybraného segmentu zákazníků
HAVELEC, David
Prezentace zkoumá vliv předvedení produktu- počítačového softwaru Microsoft Windows 8.1 a hardwaru Lenovo Yoga a Nokia Lumia na preference studentů vysokých škol při kupování nových zařízení- počítačů, tabletů a chytrých telefonů. Výzkum byl proveden ve spolupráci se společnostmi Microsoft a Lenovo. Během výzkumu bylo osloveno 400 respondentů. Účelem této práce je ukázat, jak může správné prezentace produktu změnit názor potenciálních zákazníků.
Prezentace firmy a jejich produktů pomocí různých grafických technik a postupů
Šrámek, Michal ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Benáčanová, Helena (oponent)
Tato bakalářská práce popisuje základní metody a principy, které se využívají k prezentaci společnosti a jejich produktů prostřednictvím internetu. Autor se v ní teoreticky zaměřuje na základní grafické prvky webdesignu, psychologické působení barev a tvarů, reklamu a marketing. Velká pozornost je dána především prezentaci společnosti a jejich produktů. Jaké techniky se používají při prezentaci produktů na internetu. Velký důraz je kladen na grafické zpracování prezentace a vhodnost výběru grafických formátů pro prezentaci produktů. Následně se autor zmiňuje o standardech, které jsou používané na internetu, a které by společnosti měly dodržovat. V práci je část textu věnována i statistikám návštěvnosti, nakupování na internetu a na to, jaké atributy by webové prezentace měly splňovat podle vybrané analýzy. V praktické části práce autor analyzuje vybrané webové prezentace společností a jejich produktů. Následně se autor zaměřuje na výhody, nedostatky a vytváří doporučení ke zlepšení webové prezentace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.