Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Preference a vnímání tenisových značek v TK Pelhřimov
Vacková, Eliška ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Kočíb, Tomáš (oponent)
Název: Preference a vnímání tenisových značek v TK Pelhřimov Cíle: Cílem bakalářské práce je zjistit, jak členové Tenisového klubu Pelhřimov vnímají značky vybraných tenisových produktů a porovnání preferencí s jejich skutečně vlastněnými produkty. Metody: V práci je využita hlavně metoda dotazování. Jedná se o písemnou formu dotazování, která je určena pro členy TK Pelhřimov. Dále je pak použit polostrukturovaný a strukturovaný rozhovor s některými členy, na jejichž základě byl zhotoven dotazník a zjištěny důležité informace o klubu. Výsledky: Z vybraných dotazníků vyšlo najevo, že vnímání značek je ovlivněno typem produktu. Výsledné barvy se i u stejných značek liší právě kvůli produktu. U charakteristik, které byly u jednotlivých značek zvoleny respondenty, převažovaly nejpodstatnější vlastnosti s ohledem na typ produktu. Klíčová slova: Tenis, preference značky, vnímání značky, TK Pelhřimov
Srovnání komunikačních strategií společnosti Coca-Cola a jejich vybraných konkurentů v České republice a v zahraničí
Kvasnicová, Pavla ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Ve své práci se budu zabývat srovnáním komunikačních strategií společnosti Coca-Cola a jejích vybraných konkurentů v České republice a v zahraničí. Každá společnost má vytvořenu svou komunikační strategii a svůj komunikační mix, pomocí kterých se snaží vést společnost k úspěchu. Jak moc je úspěšná a jak moc komunikační mix působí na spotřebitele, se budu snažit zjistit ve svém výzkumu. Z výsledků výzkumu poté vytvořím vlastní doporučení pro jednotlivé společnosti, jak svůj komunikační mix upravit, aby dosáhli kýženého výsledku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.