Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29 záznamů.  předchozí10 - 19další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nový fenomén v audiovizuální tvorbě? Komparace atraktivity 360 stupňového videa oproti normálnímu videu
Svoboda, Adam ; Géla, František (vedoucí práce) ; Štoll, Martin (oponent)
Práce se zabývá oblastí audiovizuální tvorby, a to konkrétně videem zpracovaným ve 360ř formátu. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je popsaná historie a vývoj formátu. Dále se zde nachází zmapování dosavadního využití tohoto formátu v praxi. Druhá, praktická část práce, se věnuje výzkumu zaleženého na rozdílů v diváckém vnímání. Za účelem výzkumu byl zhotoven video materiál, který sloužil jako hlavní východisko zkoumání. Respondenti byli podrobeni kvalitativnímu výzkumu, který se skládal ze dvou částí. První část byl dotazník související s obsahem, který byl respondentům přehrán ve videu, a druhá část bylo současné pozorování respondentů přitom, když sledovali videa. Práce přináší zajímavé výsledky v oblasti komparace klasického formátu videa a 360ř videa, a zároveň také poznatky, které řeší otázku, jakým směrem se dá v produkci 360ř videí v budoucnosti ubírat.
Podpora výuky úprav digitální fotografie v metaformátu RAW
Hájek, Petr ; Procházka, Josef (vedoucí práce) ; Rambousek, Vladimír (oponent)
Cílem bakalářské práce v teoretické části je seznámit čtenáře s metaformátem RAW digitálních fotoaparátů. Jsou zde demonstrovány jeho možnosti při postprodukci fotografií při zachování maximální kvality výsledné fotografie. Představený postup se zaměřuje i na efektivitu zpracování z pohledu časové náročnosti. Součástí práce je také porovnání několika programů pro prohlížení a zpracování RAW. Praktickým výstupem je vytvoření výukové webové stránky, která prezentuje postup konverze RAW populární formou. Na této stránce má uživatel možnost stáhnout si zdrojové soubory a sám vyzkoušet popsané postupy úprav.
Metody rozkrývání digitální manipulace v kontextu ČR
Janeček, Richard ; Láb, Filip (vedoucí práce) ; DVOŘÁK, Tomáš (oponent)
V této práci se zaměřuji na postprodukční techniky v žurnalistické fotografii a na forensní metody, kterými je možné tyto zásahy rozkrýt. Pomocí rozhovorů hledám význam pojmu autentický v digitální éře a způsoby, jakými média, porotci fotografických soutěží a soudní znalci ověřují pravost digitálních fotografií. Příklady z minulosti jsou zde zastoupeny jako předzvěst úprav v digitální éře. Tato éra je pak zastoupena jednotlivými případy, které zároveň slouží jako kategorie pro nejtypičtější druhy manipulací fotografie v oblasti zpravodajství, fotografických soutěží a vědecké fotografie.
Softwarový multiefekt pro postprodukci populární hudby
Trkal, Tomáš ; Glembek, Ondřej (oponent) ; Černocký, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a implementací komplexního softwarového systému určeného pro postprodukci populární hudby. Systém byl implementován jako zásuvný modul v programovacím jazyce C++ s využitím aplikačního frameworku JUCE, přičemž byl mimo jiné kladen důraz na vytvoření přehledného a intuitivního uživatelského rozhraní. Plugin disponuje sadou zvukových efektů a procesorů, jež mohou být uživatelem zapojeny do požadované grafové struktury. Pro méně zkušené uživatele je k dispozici databáze přednastavených presetů, které lze aplikovat na široké spektrum vstupních signálů.
Wide sound a jeho užití
Majstr, Jan ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Kozl, Martin (oponent)
Tato bakalářská práce teoreticky vymezuje a prakticky řeší problematiku wide sound. Pod tímto termínem si lze představit rozšiřování stereobáze nahrávky zvuku. Práce si klade za cíl srovnat nejpoužívanější metody docílení široké stereobáze na základě metrik nastavených v úvodu práce a následné popsání doporučeného postupu s ohledem na předpoklady čtenáře. Teoretická vymezení některých základních principů akustiky a zvuku jako fyzikální veličiny budou uvedena v teoretické části práce. V části praktické bude následovat praktické provedení nejtypičtějších metod rozšiřování stereobáze. V závěru budou uvedeny výsledky srovnání a stanoveno doporučení.
Návraty forem a stylů ve výtvarném umění: Současný hyperrealismus jako produkt postprodukce či komentář k nástupu nových médií
Hrnčířová, Markéta ; Borecký, Felix (vedoucí práce) ; Šafaříková, Radana (oponent)
Výchozím textem k diplomové práci bude kniha Umění jako postprodukce francouzského estetika Nicolase Bourriauda, který definuje současné umění jako produkt-montáž, jenž vzniká reinterpretováním, reprodukováním či novým vystavováním již vzniklých uměleckých děl. Je zřejmé, že předpoklad originální koncepce je v současné době umělců - sémionautů (cestovatel světem znaků) již zcela nerelevantní. Na příkladu hyperrealistické malby, která se v posledních letech opět objevuje v portfoliích světových i českých výtvarných umělců, se budu snažit ukázat, zda je její návrat vystupňován nástupem nových médií, která ještě více než v sedmdesátých letech simulují realitu či zda souvisí právě s pojmem postprodukce, kdy si umělec pouze propůjčí formální, v tomto případě hyperrealistické, znaky. Práce bude doplněna případovou studií obrazů českého hyperrealitického umělce Jana Mikulky.
Guerillový štýl natáčania a jeho dopady na prácu zvukára.
Stýblo, Martin ; NĚMEC, Daniel (vedoucí práce) ; SKALL, Vladimír (oponent)
Táto bakalárska práca sa zaoberá zmenami spôsobu práce zvukára v meniacom sa produkčnom prostredí, meniacich sa technológiách a prístupoch vo filmovej tvorbe. Popisuje skúsenosti zvukárov z práce v netradičnom prostredí, je doplnená o technické tipy a riešenia problémov vo všetkých fázach tvorivého procesu - od plánovania až po postprodukciu.
Kameraman a využití software Adobe CC 2015 pro triky, střih a korekce (Adobe After FX, Adobe Premiere Pro, Adobe Speedgrade)
Votýpka, Vojtěch ; WEISER, Antonín (vedoucí práce) ; JÍCHA, Marek (oponent)
Kromě pojednání o softwaru obsahuje práce kapitoly věnující se nízkorozpočotvé kinematografii a související se současnou úlohou absolventa katedry kamery. Obsáhlou kapitolu tvoří budování vlastního pracoviště pro barevní korekce, jako cesty k nezávislosti a kontrole výsledného obrazu.
Úprava vokálních stop v SW post-produkci hudby
Trkal, Tomáš ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Černocký, Jan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací aplikace pro zpracování vokálních stop. Aplikace je složena z několika dílčích modulů reprezentujících zvukové procesory a efekty a je realizována v podobě pluginu vytvořeného pomocí technologie VST. Plugin disponuje jednoduchým systémem ovládání a integrovanou databází presetů, jenž pomáhají převážně méně zkušeným uživatelům výrazně urychlit proces zvukového zpracování vokálních stop. Z uživatelského hodnocení vyplývá, že aplikaci lze úspěšně využít jak při tvorbě demonahrávek, tak i pro profesionální mix hudebních skladeb.
Kniha
Jambor, Petr ; Kowolowski, František (oponent) ; Mikyta, Svätopluk (vedoucí práce)
Kniha jako obecný kulturní fenomén, který je nositelem textu a obrazu, zprostředkovávající informace jako základní stavební prvek paměti. Kniha jako forma umění.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 29 záznamů.   předchozí10 - 19další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.