Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace veletrhů Styl a Kabo se zaměřením na přechod ze sektoru B2C do sektoru B2B
Sluková, Zuzana ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Dolanský, Pavel (oponent)
Bakalářská práce "Marketingová komunikace veletrhů Styl a Kabo se zaměřením na přechod ze sektoru B2C do sektoru B2B" pojednává o českých veletrzích Styl a Kabo, které se zabývají textilní a oděvní tvorbou a jsou určeny pro malé a střední podniky, a o jejich marketingové komunikaci. V souvislosti se změnou orientace na B2B sektor v roce 2009 prošla komunikace veletrhů významnou změnou. Oproti dřívějším ročníkům veletrhů, kdy byl při komunikaci kladen důraz hlavně na nadlinkové aktivity a na mediální komunikaci, se od roku 2009 komunikace přesunula do podlinkových aktivit. Práce popisuje význam veletrhů jako komunikačního prostředku a blíže se věnuje samotným veletrhům Styl a Kabo, jejich vzniku a vývoji, současnému fungování a vyhlídkám do budoucna. Práce také vysvětluje důvod změny veletrhů na čistě kontraktační. Nyní na ně mají přístup pouze odborníci. Dále práce shrnuje komunikační aktivity veletrhů do roku 2009, soustředí se na popis jejich kreativních výstupů, na použitá média a komunikační kanály a event marketing. Následně je popsána marketingová komunikace uplatňovaná v současnosti, to znamená hlavně přímá komunikace a public relations. Veletrhy Styl a Kabo nyní komunikují především prostřednictvím inzerce v odborných magazínech, internetu a přímé komunikace s vystavovateli. Závěrem jsou...
BTL marketingová komunikace a její význam pro budování značky
Bindzarová, Lucie ; Machek, Martin (vedoucí práce) ; Kolouchová, Daniela (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na BTL marketingovou komunikaci a její význam pro budování značky. Cílem je analyzovat nástroje BTL marketingové komunikace na českém trhu a identifikovat nejúčinnější nástroje, které lze využít pro budování značky v prostředí FMCG. Práce by měla více rozebrat podlinkovou komunikaci a její zvyšující se význam na trhu, určit vhodný nástroj k budování image značky, kvality či dostání se do povědomí zákazníků. K dosažení cílů diplomové práce je zvolena metoda expertních rozhovorů s odborníky v daném prostředí, rešerše literatury, případové studie a výzkumu.
Analysis of marketing communication tools of Ráááádio Impuls
Matuščáková, Lenka ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kubák, Matúš (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat nástroje marketingové komunikace Rádia Impuls. V teoretické části práce je definována marketingová komunikace, masová a osobní komunikace, typy marketingové komunikace, nadlinková a podlinková komunikace. Kromě představení rozhlasového trhu v České republice a postavení Rádia Impuls se věnuji definici hodnot, vizi a misi značky Ráááádio Impuls, pozitioningu, identitě, poslání a analýze použitých nástrojů marketingové komunikace rádia. Taktéž je v této diplomové práci proveden a vyhodnocen výzkum a z něho vyplývající doporučení.
Analýza nadlinkového a podlinkového marketingu u vybrané firmy
Buchbauer, Václav ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Týrová, Barbora (oponent)
Bakalářská práce posuzuje současnou nadlinkovou a podlinkovou komunikaci značky Right Guard, která patří do portfolia kosmetických produktů nadnárodní společnosti Henkel. Účelem práce je rozbor jednotlivých využívaných marketingových nástrojů komunikačního mixu a zjištění jejich efektivity na základě dotazníkového šetření v cílové skupině respondentů, mužů ve věku od 18 do 45 let. V úvodní části se práce zabývá teoretickým popisem komunikačního mixu a uvádí rysy jednotlivých složek nadlinkové a podlinkové komunikace. V praktické části je popsána a zhodnocena marketingová komunikace značky Right Guard v roce 2010. Prostřednictvím dotazníkového šetření je prověřen vztah mužů k používání deodorantů a vnímání nástrojů použitých k oslovení zákazníka. Doplňujícími otázkami je zjišťován postoj ke sportu a oblíbenost jednotlivých odvětví a jejich zástupců. Na základě těchto výsledků jsou v práci navrhnuty inovace v marketingové komunikaci značky Right Guard pro následující období.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.