Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 91 záznamů.  začátekpředchozí72 - 81další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Požadavky na manažera ve stavebním podniku
Jirátková, Marie ; Hub,, Karel (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je zjistit, jaké jsou požadavky na manažery ve stavebním podniku. Práce pojednává o tom, jaké jsou na pozici manažera ve stavebnictví kladeny nároky, jaké by měl/a mít schopnosti, a jiné dovednosti. Zjišťuje také, jaké funkce má manažer v podniku na starosti. V teoretické části se autorka snaží vysvětlit základní pojmy, které se vztahují k tématu bakalářské práce. Praktická část je tvořena navrženými pracovními hypotézami, které se snaží, ověřit pomocí dotazníkového průzkumu v jednotlivých stavebních firmách. Bakalantka použila k výzkumu také metodu řízeného rozhovoru. Výsledkem provedené analýzy a verifikace hypotéz jsou závěry a vhodná doporučení pro přípravu a výběr manažerů do stavebních podniků.
Požadavky na manažera stavebního podniku v období znalostní ekonomiky
Vostrčil, Michal ; Myšák, Ing Jaroslav (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce „Požadavky na manažera stavebního podniku v období znalostní ekonomiky“ se v teoretické části práce zaměřovala na to, kdo je to manažer, jaké by měl mít manažer vlastnosti, znalosti, dovednosti a kompetence. Dále také jaké funkce musí manažer vykonávat a jaké role musí zastávat. V praktické části bakalářské byly stanoveny hypotézy, které jsem ověřoval průzkumem ve stavebních firmách, projekčních kanceláří, ateliérech, ale také samotnými manažery. Průzkum zjišťoval požadavky, které jsou v dnešní době kladeny na manažery ve stavebních podnicích.
Systém managementu kvality z pohledu normy ISO 9001:2015 ve vybrané firmě.
Farářová, Eliška ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Rada, Karel (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat současný systém managementu kvality ve firmě KART s.r.o., porovnat ho s aktuálními požadavky normy ISO 9001:2015 a navrhnout realizaci změn do budoucna pro dosažení shody s tímto standardem. Na začátku práce je úvod do problematiky managementu kvality v podnicích a standardů ISO, včetně benefitů aplikace norem do organizací, aktuální požadavky normy ISO 9001:2015 a metodologie použitých nástrojů. Ve druhé části práce, je představení podniku KART s.r.o., hodnotí se plnění požadavků nové revize standardu s aktuálním systémem QMS ve společnosti a identifikují se potřebné změny. Navazují návrhy, v podobě formulací textů do příručky kvality, návrhů tabulek a dalších, na provedení změn v systému managementu kvality v budoucnu, aby se dosáhlo plnění požadavků normy včetně návodu na zpracování navržených podkladů.
Aplikace metod testovací analýzy na mobilní aplikaci
Švanda, Vojtěch ; Doležel, Michal (vedoucí práce) ; Buchalcevová, Alena (oponent)
Cílem této bakalářské práce je provedení test analýzy s využitím vybraných metod založených na specifikaci. Pro potřeby této práce je test analýza provedena na mobilní aplikaci Duolingo určené pro výuku a procvičování cizích jazyků, zejména anglického jazyka. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, část teoretickou a část analytickou. Teoretická část se zabývá inženýrstvím požadavků, test analýzou a jejími metodami a taktéž problematikou mobilního testování. Analytická část nejprve podrobněji představuje mobilní aplikaci Duolingo a také základní pojmy s ní spojené. Následně se zabývá tvorbou testovacích případů pomocí metod test analýzy definovaných v teoretické části práce.
Specifikace požadavků na nový informační systém pro proces řízení stížností a reklamací klientů
Brandejsová, Kristýna ; Švecová, Lenka (vedoucí práce) ; Pokorná, Jana (oponent)
Cílem diplomové práce je specifikace uživatelských požadavků pro proces řízení stížností a reklamací klientů ve vybrané společnosti poskytující finanční služby v České republice. V první části jsou vysvětleny základní teoretická východiska z oblasti procesního řízení a informačních systémů. Zároveň je pojednáno o pohledu na vyřizování stížností a reklamací z pohledu zákazníka. V praktické části diplomové práce je popsán systém vyřizování stížností a reklamací klientů v dané společnosti. Na základě analýzy konkrétního procesu jsou v další části práce specifikovány uživatelské požadavky na nový informační systém a zhodnoceny očekávané přínosy a možná rizika implementace nového informačního systému.
Životní cyklus požadavků na vývoj v prostředí bankovní korporace
Bambas, Pavel ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Koten, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá úvodní částí životního cyklu požadavků na vývoj softwaru v bance. Zejména na metody jejich sběru, odhadu velikosti, určení priority a plánování. V práci budou porovnány odlišné přístupy u rigorózních a agilních metodik. Vzhledem k uvedeným poznatkům z praxe v malé bance by měla práce pomoci absolventům vysokých škol, kteří nastupují na pozici byznys analytik/IT koordinátor se základní orientací v problematice.
Metodika výběru vhodného účetního programu pro firemní užití
Divišová, Ivana
Bakalářská práce je zaměřena na stanovení metodiky výběru vhodného účetního softwaru pro firemní užití. V práci jsou zmíněna podstatná kritéria, na jejichž základě si firmy své účetní softwary vybírají. Z těchto kritérií je navržena metodika, k níž je pro její snadnější uplatnění vytvořena softwarová podpora. V závěru je na konkrétní firmě proveden test softwarové podpory, jehož výsledkem je návrh optimálního účetního programu pro zkoumanou firmu.
Specifické problémy prodeje a problémy řízení zásob u prodejců osobních automobilů
Stehlík, Michal
Diplomová práce se věnuje identifikaci specifik v oblasti prodeje a řízení zásob prodejního oddělení společností CARTec, autorizovaného dealera automobilů Jaguar, Land Rover a Range Rover a společnosti CARent, autorizovaného dealera a oficiálního zastoupení značky Ford na českém trhu. Cílem práce je analyzovat procesy spojené s prodejem nových vozů a řízením zásob prodejního oddělení u obou společností, identifikovat specifika a odlišnosti odvětví, ve kterém společnosti působí. Následně nalézt problémové činnosti a úzká místa v oblasti prodeje nových vozů a řízení prodejních zásob a navrhnout řešení těchto specifických problémů Návrhy na řešení identifikovaných problémů a optimalizaci jednotlivých procesů spojených s prodejem nových vozů není možné uvést do praxe a realizovat je, z důvodů striktních podmínek a požadavků ze stran importérů a výrobců zmíněných značek při působení v oficiální autorizované dealerské síti. Společnosti CARTec motor s.r.o. a CARent a.s. by tedy měly i nadále směřovat stejným směrem a svou obchodní politiku praktikovat jako doposud, prodejní i servisní oddělení pracují v prostředí a podmínkách, které aktuálně panují v oficiální autorizované dealerské síti značek JLR a Ford takřka optimálně.
Analýza profesních požadavků ze strany zaměstnavatelů na absolventy vysokých škol
ŠÍLENÝ, Robert
Cílem diplomové práce je pojmenovat a analyzovat současné profesní požadavky, které zaměstnavatelé napříč všemi odvětvími požadují po uchazečích o zaměstnání z řad absolventů vysokých škol. Na základě získaných poznatků následně navrhnout opatření Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity, aby její absolventi co nejvíce splňovali požadavky zaměstnavatelů a byly tak co nejvíce konkurence schopní na trhu práce.
Analýza požadavků na CRM pro podporu obchodních týmů
Franěk, Filip ; Oškrdal, Václav (vedoucí práce) ; Prkna, Miroslav (oponent)
Diplomová práce se snaží objasnit důvody a důsledky neúspěšných implementací a špatného přijetí CRM/SFA nástrojů v obchodních týmech, které jsou v posledních letech zaznamenávány v praxi. U zhruba 70% iniciativ o zavedení nových technologií pro obchodní týmy se investice do nich nevrátí. Cílem diplomové práce je návrh požadavků na nový systém CRM/SFA, který lepším způsobem podpoří obchodníky a obchodní týmy. Věnuji se popisu práce obchodního týmu, popisu obchodních případů a určení jeho klíčových aktivit. Za použití vnímané užitečnosti sestavuji soubor požadavků na systém CRM/SFA, který bude sloužit primárně obchodníkům tak, že bude mít přímý kladný vliv na jejich výkony.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 91 záznamů.   začátekpředchozí72 - 81další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.