Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Realizace počítačové hry s motivy deskové a karetní hry
Haraším, Richard ; Strouhal, Jonáš (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce představuje design a realizace demoverze počítačové hry ve stylu roguelite, která kombinuje prvky deskových a karetních her. Tematicky se soustředí na zpracování očistce a fenomén mutací. Autor zkoumá možnosti, jak přizpůsobit žánr k novým přístupům. Zejména pak otázkám automatizace a generativnímu prostředí. Na základě své předešlé tvorby se autor soustředí na práci s 2D grafikou a specifickými herními mechanikami. Vizuální stránka bude pracovat s temnou až hororovou atmosférou a estetikou. Cílem je představit kompletní proces tvorby počítačové hry a prezentovat funkční demoverzi. Součástí celkové vize projektu je návrh marketingové strategie, obchodního modelu a způsobu dokončení hry do podoby plné verze.
ENOUGH
Giertlová, Elena ; Smetana, Matěj (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Project deals with the development of a 2D, roleplaying videogame for the computer platform. Theoretical part of the thesis is focused on background of pixelart in videogames, as well as game and storytelling cliche, while both of these aspects are used in the final project. Practical part is the design of characters, enviroment and scenes, and the complete realization of a prototype for pixelart videogame named ENOUGH, with the visual of retro games for old platforms. Its story is being shown as a cliche as well, though with the strong symbolism refering to authors psychique and on the mental health or memories.
Šedý muž
Haraším, Richard ; Záhora, Zdeněk (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
V Šedém muži se zaměřuji na vývoj autorské digitální hry v žánru point & click adventure z pozice sólo vývojáře a snahy vytvořit tak všechny segmenty hry svépomocí. Především hledáním syntézy tématiky osobnosti sériového vraha z pohledu první osoby a herního zážitku, který je zprostředkován převodem 3D prostoru do 2D uzavřeného světa, kde přes různé omezení pohybu hráče, herní mechaniky a interaktivity pouhým klikáním myši se snažím o specifický design pohybu hlavní postavy a s ním spojené ovládání. Cílem práce je zprostředkovat tyto nové přístupy v interakci s prostředím a samotným tématem hry. Paralelním cílem je také připravit plně hratelnou verzi hry.
Vývoj aplikace pro simulaci hospodářského cyklu: uživatelské prostředí
KOCIAN, Pavel
Tato práce se podrobně zaměřuje na procesy potřebné k vytvoření uživatelského rozhraní 2D hry vytvořené v herním enginu Unity v jazyce C#. Součástí práce je také tvorba herní grafiky, textur, zvuků a popis procesu vizualizace dat v grafu. V rešeršní části této práce jsou vysvětleny a popsány jednotlivé nástroje, které lze pro účely této práce použít. V praktické části této práce je pomocí vybraných nástrojů vytvořena hra, která uživateli přibližuje principy a procesy hospodářské politiky v přátelském a snadno srozumitelném prostředí, kde se uživatel může pohybovat mezi jednotlivými institucemi a provádět změny v hospodářské politice.
Šedý muž
Haraším, Richard ; Záhora, Zdeněk (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
V Šedém muži se zaměřuji na vývoj autorské digitální hry v žánru point & click adventure z pozice sólo vývojáře a snahy vytvořit tak všechny segmenty hry svépomocí. Především hledáním syntézy tématiky osobnosti sériového vraha z pohledu první osoby a herního zážitku, který je zprostředkován převodem 3D prostoru do 2D uzavřeného světa, kde přes různé omezení pohybu hráče, herní mechaniky a interaktivity pouhým klikáním myši se snažím o specifický design pohybu hlavní postavy a s ním spojené ovládání. Cílem práce je zprostředkovat tyto nové přístupy v interakci s prostředím a samotným tématem hry. Paralelním cílem je také připravit plně hratelnou verzi hry.
ENOUGH
Giertlová, Elena ; Smetana, Matěj (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Project deals with the development of a 2D, roleplaying videogame for the computer platform. Theoretical part of the thesis is focused on background of pixelart in videogames, as well as game and storytelling cliche, while both of these aspects are used in the final project. Practical part is the design of characters, enviroment and scenes, and the complete realization of a prototype for pixelart videogame named ENOUGH, with the visual of retro games for old platforms. Its story is being shown as a cliche as well, though with the strong symbolism refering to authors psychique and on the mental health or memories.
Vývoj herní aplikace pro PC v prostředí Unity
NOVÁK, Jiří
Cílem této práce je vytvořit aplikaci ve formě počítačové hry. Projekt je soustředěn na herní engine Unity a programovací jazyk C-sharp. Využitím herního enginu si vývojáři ulehčují práci s vývojem, jelikož implementuje základní herní funkce, které se dají použít. Vytvořená hra je ve 2D a využívá "sprity" jako grafiku a animace. Grafika je ve stylu pixel art. Žánr hry je plošinovka s prvky "Metroidvania". Hráč se zde může pohybovat horizontálně s možností vertikálního skoku. Prostředí obsahuje různé nástrahy, které se hráč snaží zneškodnit nebo se jim vyhnout.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.