Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vnímání značky Radegast na českém pivním trhu
Volný, Jan ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Cílem této diplomové práce je formulace doporučení vlastníkům značky Radegast v oblasti zlepšení vnímání, zvýšení povědomí a maximalizace hodnoty značky na základě analýzy vybrané značky a vlastního kvantitativního výzkumu. Úvodní dvě kapitoly práce se zabývají definováním značky jako takové a jejímu strategickému řízení. V kapitole třetí je rozebrána zkoumaná značka Radegast, její historie, marketingové programy, stejně tak jako analýza postavení v portfoliu českého vlastníka Plzeňského Prazdroje i globální SABMiller. Závěrečná kapitola obsahuje vlastní výzkum vnímání značky Radegast na českém pivním trhu, z nějž pak plynou jednotlivá doporučení pro vlastníky značky.
Expanze Budějovického Budvaru n. p. na trhy vybraných zemí subsaharské Afriky
Matoušková, Jaroslava ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Brom, Jaroslav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá hodnocením celkového potenciálu subsaharské Afriky jakožto nového atraktivního regionu pro působení zahraničních pivovarnických společností, mimo jiné také společnosti BB n. p. Aby bylo možné určit, zda je region subsaharské Afriky vhodný pro expanzi tohoto konkrétního podniku, jsou počáteční kapitoly této práce věnovány právě společnosti Budějovický Budvar n. p., jeho celkové strategii a zvolené marketingové koncepci pro jeho vlajkovou značku Budweiser Budvar. Následující části práce se již věnují samotnému regionu subsaharské Afriky a za využití PEST analýzy hodnotí africké trhy z hlediska jejich politického, ekonomického, sociálně-kulturního a technologického prostředí. V návaznosti na to se práce zabývá také analýzou specifického prostředí afrického pivního trhu, která ukazuje, že potenciál zemí tohoto regionu je i v tomto odvětví opravdu značný. Na závěr práce je pomocí komparace zvolených ukazatelů v jednotlivých afrických zemích vybráno top 10 států tohoto regionu, které mají největší potenciál stát se novými exportními teritorii společnosti Budějovický Budvar n. p.
Exportní strategie vybraného českého pivovaru
Štekr, Erik ; Kostková, Hana (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Hlavním tématem bakalářské práce je Budějovické Budvar, jeho postavení na domácím trhu a na důležitých zahraničních trzích. Práce se zmiňuje i o celém pivovarském odvětví u nás i ve světě. Dalším tématem práce je známkoprávní spor Budějovického Budvaru s americkým pivovarem Anheuser-Busch.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.