Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mediální obrazy politických lídrů - volby 2010
Šubertová, Sandra ; Křeček, Jan (vedoucí práce) ; Nečas, Vlastimil (oponent)
Diplomová práce s názvem Mediální obrazy politických lídrů - volby 2010 se zabývá zobrazováním zkoumaných politických lídrů, Vojtěcha Filipa, Jiřího Paroubka, Petra Nečase, Radka Johna a Karla Schwarzenberga, v jednotlivých tištěných denících. Práce obsahuje představení jednotlivých lídrů a politických stran, ve kterých v době voleb do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2010 působili. Práce poukazuje na rozdílné mediální obrazy lídrů jednotlivých politických stran v různých médiích. Součástí práce je kvantitativní obsahová analýza deníků MF Dnes, Lidových novin, Hospodářských novin, Práva a Blesku v předvolebním období 1. 4. 2010 - 27. 5. 2010, prostřednictvím které je zkoumána četnost informování o jednotlivých lídrech ve zkoumaných denících, rozdíly v prezentaci jednotlivých lídrů a věnované pozornosti každému z nich. Dále je kromě četnosti zkoumáno i vyznění jednotlivých článků. Práce analyzuje jednotlivé deníky z pohledu informování o jednotlivých lídrech v poměru s ostatními tématy. Teoretickým konceptem je mediální komunikace ve vztahu k politice. Na politickou komunikaci práce nahlíží rovněž z pohledu teorie politického paralelismu a vlivu médií na politiku.
Social media activism: an analysis of how climate activists use Instagram and encourage green behaviour among their followers.
Márkus, Maja Olívia ; Neag, Annamária (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Climate crisis is arguably one of the most pressing issues of our societies currently. As social media has become an important part of our everyday lives and is a tool with the capacity to influence the opinion and behaviour of people, this master thesis wants to explore how climate activists portray themselves on the visual social media platform Instagram and encourage offline green action among their followers. The research is based on the qualitative content analysis of 12 semi-structured interviews with young climate activists who use Instagram and the analysis of their posts. The thesis uses Goffman's presentation of self in an online context, internet activism, the personalisation of politics, social media influencers and climate communication as its theoretical framework. Results showed that climate activists not only use social media strategies of influencers on Instagram (often unwillingly), but also heavily rely on the personification of their messages and sharing aspects of their personal lives to establish connections with their followers. Climate activists interviewed qualified as micro-influencers, which allowed them to form deep relationships with their audience because of the small follower base and gave them the possibility to assess the extent of their impact on their audience's...
Liga Severu: vliv Umberta Bossiho a Mattea Salviniho na ideové směřování strany
Němcová, Veronika ; Mejstřík, Martin (vedoucí práce) ; Hrušková, Tereza (oponent)
Bakalářská práce Liga Severu: vliv Umberta Bossiho a Mattea Salviniho na ideové směřování strany se zabývá důležitostí vůdce. Zkoumá vliv Bossiho a Salviniho na ideologii strany v časových rámcích 1992 - 1994 a 2013 - 2018. Představuje oba vůdce, jejich hlavní témata a základy identity strany pod jejich vedením. Cílem práce je ukázat, že vůdce je určující pro ideové směřování strany. Zároveň pracuje i s konceptem behaviorální a mediální personalizace politiky Gideona Rahata a Tamira Sheafera. Pomocí komparace základních témat obou vůdců, analýzy jejich angažovanosti ve tvorbě ideologie a demonstrace příkladů personalizace politiky potvrzuje, že vůdce ideové směřování strany zásadně ovlivňuje. Výsledek analýzy podkládá i několika odbornými texty a články z internetových deníků.
Liga Severu: vliv Umberta Bossiho a Mattea Salviniho na ideové směřování strany
Němcová, Veronika ; Mejstřík, Martin (vedoucí práce) ; Hrušková, Tereza (oponent)
Bakalářská práce Liga Severu: vliv Umberta Bossiho a Mattea Salviniho na ideové směřování strany se zabývá důležitostí vůdce. Zkoumá vliv Bossiho a Salviniho na ideologii strany v časových rámcích 1992 - 1994 a 2013 - 2018. Představuje oba vůdce, jejich hlavní témata a základy identity strany pod jejich vedením. Cílem práce je ukázat, že vůdce je určující pro ideové směřování strany. Zároveň pracuje i s konceptem behaviorální a mediální personalizace politiky Gideona Rahata a Tamira Sheafera. Pomocí komparace základních témat obou vůdců, analýzy jejich angažovanosti ve tvorbě ideologie a demonstrace příkladů personalizace politiky potvrzuje, že vůdce ideové směřování strany zásadně ovlivňuje. Výsledek analýzy podkládá i několika odbornými texty a články z internetových deníků.
Mediální obrazy politických lídrů - volby 2010
Šubertová, Sandra ; Křeček, Jan (vedoucí práce) ; Nečas, Vlastimil (oponent)
Diplomová práce s názvem Mediální obrazy politických lídrů - volby 2010 se zabývá zobrazováním zkoumaných politických lídrů, Vojtěcha Filipa, Jiřího Paroubka, Petra Nečase, Radka Johna a Karla Schwarzenberga, v jednotlivých tištěných denících. Práce obsahuje představení jednotlivých lídrů a politických stran, ve kterých v době voleb do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2010 působili. Práce poukazuje na rozdílné mediální obrazy lídrů jednotlivých politických stran v různých médiích. Součástí práce je kvantitativní obsahová analýza deníků MF Dnes, Lidových novin, Hospodářských novin, Práva a Blesku v předvolebním období 1. 4. 2010 - 27. 5. 2010, prostřednictvím které je zkoumána četnost informování o jednotlivých lídrech ve zkoumaných denících, rozdíly v prezentaci jednotlivých lídrů a věnované pozornosti každému z nich. Dále je kromě četnosti zkoumáno i vyznění jednotlivých článků. Práce analyzuje jednotlivé deníky z pohledu informování o jednotlivých lídrech v poměru s ostatními tématy. Teoretickým konceptem je mediální komunikace ve vztahu k politice. Na politickou komunikaci práce nahlíží rovněž z pohledu teorie politického paralelismu a vlivu médií na politiku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.