Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Možnosti úpravy těst a jejich fortifikace při výrobě pekárenských výrobků
Samenova, Madina
Teoretická část je zaměřena na historii pekárenství, tradiční technologické postupy, legislativní pojetí druhů pečiva, požadavky na jejich jakostní parametry a přídatné látky pro zlepšení vlastností pečiva. Zvláštní pozornost byla také věnována fortifikaci a netradičním metodám fortifikací v Kazachstánu. Součástí praktické části byl pekařský pokus, kdy bylo upečeno a vyhodnoceno 5 různých variant pekařských výrobků. Fortifikované varianty obsahovaly přídavek zeleninového nebo ovocného prášku (10 % na hmotnost mouky). Upečené výrobky byly následně podrobeny senzorické analýze, která byla vyhodnocena statisticky a také metodou senzorického profilu. Jako nejlepší výrobek z hlediska senzorické přijatelnosti lze označit variantu s přídavkem banánového prášku. Vysoké hodnocení této varianty lze přisuzovat jejímu přiblížení kontrolní variantě (bez fortifikátorů).
"Čerstvé" pečivo v maloobchodním prodeji ČR
MATĚJČKOVÁ, Jana
Diplomová práce identifikuje postoj české veřejnosti k problematice čerstvého pečiva a pečiva připraveného ze zmrazeného polotovaru na základě spotřebitelského průzkumu. Dále je zaměřena na stranu nabídky, konkrétně na analýzu vývoje prodeje čerstvého pečiva a pečiva připraveného ze zmrazených polotovarů v rámci vybrané maloobchodní jednotky. Dále na průzkum mezi českými výrobci pečiva, a také je sledována nabídka pečiva ze zmrazených polotovarů ve vybraných obchodních řetězcích.
Ocenění společnosti Pekárny a cukrárny Klatovy, a. s.
Zachová, Hana ; Marek, Petr (vedoucí práce) ; Bobek, Michal (oponent)
Cílem diplomové práce je ocenění společnosti Pekárny a cukrárny Klatovy, a. s., jejíž hlavním předmětem činnosti je pekařství a cukrářství. Diplomová práce se skládá z několika částí. První z nich poskytuje základní informace o analyzované společnosti, v další části je zpracována strategická analýza s důrazem na konkurenceschopnost podniku v daném odvětví, poté následují vybrané ukazatele finanční analýzy. Dále je zpracován finanční plán s rozsahem + 4 roky a v poslední části jsou shrnuty veškeré zjištěné a naplánované veličiny, které se posléze promítnou do stanovení hodnoty společnosti. Pro splnění cíle diplomové práce jsou použity veřejně dostupné informace.
Podnikatelský plán
Zahrádková, Martina ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Štamfestová, Petra (oponent)
Práce se zabývá sestavením podnikatelského plánu pekárny, která se zaměřuje na žitné a kvasové výrobky, přičemž vyrábí i produkty klasické. Cílem práce je zhodnocení provozuschopnosti a životaschopnosti malé pekárny, která dodává pouze do pěti částí Prahy. V teoretické části budou popsány metody a postupy sestavení podnikatelského plánu, které budou použity v části praktické.
Marketing inovovaných produktů na regionálním trhu potravin
KUDĚJOVÁ, Simona
Cílem práce bylo vytvořit a formulovat efektivní postup při zavádění inovovaných produktů na regionální trh potravin při využití nástrojů marketingového mixu. Návrh na nové uplatnění nástrojů marketingového mixu byl zpracován ve více variantách. Produkt společnosti Alimpek, s.r.o., byl vybrán na základě dotazníkového šetření Pečivo 2012. Byl analyzován současný marketingový mix produktu. Byla vytvořena varianta marketingového mixu odpovídající možnostem společnosti a varianta ideálního marketingového mixu pro daný produkt.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.