Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Ambush marketing na příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji 2015
Lakomá, Milena ; Vranka, Marek (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje problematice ambush marketingu - nebo také parazitujícího marketingu - na konkrétním příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji, které se konalo v roce 2015 v Praze a v Ostravě. Ve práci je shrnuta celková teorie ambush marketingu včetně několika reálných příkladů za posledních několik let ze světa mistrovství světa i olympiád a věnovala se i tématu sponzorství, aby byl jasný rozdíl mezi těmito dvěma druhy komunikace. Práce rozebírá i právní a etické limity této formy komunikace. I přesto, že jde o stále běžněji praktikovaný způsob marketingové komunikace tento pojem laická veřejnost téměř nezná. Dle výzkumu v rámci praktické části mé bakalářské práce jsem zjistila většinovou neznalost pojmu, ale zároveň dobrou schopnost ambush marketing rozeznat. Celkově lidé ale ambush marketing vnímají spíše negativně a jako neetický.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.