Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Běh naboso a běh v tradiční obuvi pohledem odborné literatury (komparativní literární rešerše
Holečková, Klára ; Kaplan, Aleš (vedoucí práce) ; Vindušková, Jitka (oponent)
Název: Běh naboso a běh v tradiční obuvi pohledem odborné literatury (komparativní literární rešerše) Cíle práce: Hlavním cílem předkládané práce bylo najít, prostudovat a utřídit dostupnou českou a především zahraniční literaturu věnující se problematice běhu naboso. Dalším cílem bylo vytvořit ze získaných informací komplexní přehled, ve kterém jsou porovnávány názory jednotlivých autorů zabývajících se řešenými tématy. Vzhledem k formulovaným cílům byl určen následující úkol práce. Nabídnout čtenářům přehledovou studii v dané problematice a přiblížit jim tak dané téma. Metodika práce: Předkládaná bakalářská práce je zpracována jako literární rešerše zejména cizojazyčné literatury. Nejdříve byla určena klíčová slova v angličtině, která poté byla využita při vyhledávání informací v jednotlivých databázích. Podobně se přistupovalo k určování klíčových slov a vyhledávání informací v českém jazyce. Vzhledem k systematizaci jednotlivých pojmů bylo zapotřebí získat dostatečné množství informací na dané téma, které byly kategorizovány v předem určených kapitolách. Výsledky: Ve vytvořené literární rešerši bylo použito 29 zahraničních vědeckých recenzovaných studií a 11 knižních publikací (z toho 5 českých autorů). Některé názory autorů na studovanou problematiku byly jednotné. Například zkrácení kroku a...
Dítě s epilepsií v prostředí školy: kvalitativní studie
TEGELOVÁ, Vendula
Bakalářská práce je zaměřena na děti s epilepsií v prostředí školy. Teoretická část práce je věnována vymezení základních pojmů souvisejících s epilepsií, aktuální klasifikací epilepsie a epileptických záchvatů a též diagnostice, léčbě a prognóze epilepsie. Důležitou částí této práce je též kapitola, kde je řešena problematika dítěte s epilepsií v prostředí školy, která je dále využita v praktické části. Teoretickou část uzavírá přehledová studie zaměřená na kvalitativní studie na dané téma za posledních 20 let. Úkolem praktické části je připravit návrh kvalitativního výzkumu formou polostrukturovaných rozhovorů s dětmi s epilepsií ve věku 8-15 let a realizovat výzkum na vzorku 10-20 dětí (v závislosti na nasycení). Dále vyhodnotit rozhovory pomocí specializovaného softwaru pro analýzu kvalitativních dat (Atlas.ti) a na základě výsledků navrhnout pracovní verzi konceptuálního modelu vystihující školní život dítěte s epilepsií.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.