Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nosná konstrukce autosalonu
Pelechová, Denisa ; Šmak, Milan (oponent) ; Buchta, Stanislav (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednáva o návrhu a posouzení nosné ocelové konstrukce autosalonu. Objekt se nachází v lokalitě Brna. Konstrukce je tvořena z válcovaných profilů a trubek. Celková výška objektu je 17,395 m a délka 32,6 m. Příčná vazba je tvořena příhradovým obloukovým vazníkem, který je vetknut do betonových pilířů. Vnější vazba je tvořena příhradovými sloupy. Zatížení se skladá z vlastní tíhy, ostatního stálého, užitného a klimatického zatížení v podobě větru a sněhu, které je vztaženo k dané lokalitě. Statický posudek vychází z předchozího zatížení a je proveden pomocí programu Scia Engineer 2008 a ručního výpočtu.
Víceúčelová sportovní hala
Jakubíček, Tomáš ; Barnat, Jan (oponent) ; Buchta, Stanislav (vedoucí práce)
Navrhl jsem nosnou konstrukci zastřešení víceúčelové sportovní haly nacházející se ve městě Pardubice. Půdorysné rozměry budovy jsou 50x80m a výška je 15m. Jedná se o obloukovou příhradovou konstrukci, která se nachází nad rovinnou střešního pláště. Oblouk je nesymetricky uložen s výškovým rozdílem podpor 6,5m. Samotná nosná konstrukce je z oceli S355 a je tvořena kruhovými profily. Toto zvolené řešení nabízí volný podhled uvnitř haly a přiznává nosné prvky konstrukce. Součástí bakalářské práce bylo vypracování statického výpočtu a výkresové dokumentace.
Ocelová konstrukce tribuny
Laža, Matěj ; Balázs, Ivan (oponent) ; Štrba, Michal (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout a posoudit ocelovou konstrukci zastřešení stávající betonové tribuny v Brně za Lužánkami. Půdorysný rozměr konstrukce je 100x25 m. Hlavní vazbu tvoří 21 vazníků s rámovým spojem v osové vzdálenosti 5 m, uložených čepovým spojem na betonové patce a podepřených na středovém sloupu. Střešní plášť je uložen na vaznicích z válcovaného I profilu. Byly navrženy a posouzeny dvě konstrukční varianty. Varianta A, kde hlavní vazník tvoří plnostěnný svařovaný profil a varianta B, kde hlavní vazník tvoří příhradová konstrukce. Jako výhodnější byla zvolena varianta B.
Železniční stanice ve Zlíně
Benýšek, David ; Štrba, Michal (oponent) ; Barnat, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením ocelové konstrukce nádražní haly se zastřešením nástupiště ve Zlíně. Konstrukce má délku 80m, šířku 44m a výšku 9,87m. Je rozdělena na dvě části, první část tvoří administrativní budovu a druhou část zastřešení nástupiště. Nosná konstrukce haly je příčná vazba, která je tvořena zaobleným příhradovým vazníkem a příhradovými sloupy s osovou vzdáleností 5m.Hlavní konstrukční materiál je ocel S355JR. Práce obsahuje statický výpočet hlavních nosných prvků, včetně spojů a detailů. Výpočty jsou zpracovány dle platných normativ ČSN EN.
Ocelová konstrukce autosalonu
Bystrianská, Kateřina ; Pilgr, Milan (oponent) ; Štrba, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením ocelové konstrukce autosalonu v Jihlavě. Půdorysné rozměry konstrukce jsou 40,0 x 52,0 m a výška v nejvyšším bodě je 13,14 m. Nosnou konstrukci tvoří příhradový vazník, tvořený soustavou oblouků, krajní sloupy a vnitřní sloup se vzpěrou. Jedná se o bezvaznicovou soustavu, vzdálenost vazeb je 4,0 m. V rámci řešení práce je vypracováno porovnání dvou variant, pro vhodnější je dále zpracován statický výpočet hlavních nosných částí, včetně spojů a detailů. Hlavní konstrukční materiál je ocel S 355.
Nosná ocelová konstrukce hokejové haly
Laža, Matěj ; Štrba, Michal (oponent) ; Balázs, Ivan (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout na území města Brna nosnou ocelovou nosnou konstrukci pro hokejovou halu pro tréninkové účely, z čehož také vycházejí půdorysné rozměry 40 × 75 m. Objekt je zastřešen pultovou střechou ve sklonu 5°, jako hlavní nosné prvky slouží příhradové vazníky z trubek z oceli pevnostní třídy S355. Osová vzdálenost hlavních příčných vazeb je 12 m. V nejvyšším místě haly je hrana pultové střechy ve výšce 18,5 m. Výška objektu je volena s ohledem na dostatečnou světlost a odpovídající prostor pro sportovní účely. Střešní plášť bude proveden ze sendvičových panelů. Prostorovou tuhost konstrukce zajišťují příčná a podélná ztužidla.
Ocelová konstrukce autosalonu
Bystrianská, Kateřina ; Pilgr, Milan (oponent) ; Štrba, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením ocelové konstrukce autosalonu v Jihlavě. Půdorysné rozměry konstrukce jsou 40,0 x 52,0 m a výška v nejvyšším bodě je 13,14 m. Nosnou konstrukci tvoří příhradový vazník, tvořený soustavou oblouků, krajní sloupy a vnitřní sloup se vzpěrou. Jedná se o bezvaznicovou soustavu, vzdálenost vazeb je 4,0 m. V rámci řešení práce je vypracováno porovnání dvou variant, pro vhodnější je dále zpracován statický výpočet hlavních nosných částí, včetně spojů a detailů. Hlavní konstrukční materiál je ocel S 355.
Ocelová konstrukce tribuny
Laža, Matěj ; Balázs, Ivan (oponent) ; Štrba, Michal (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout a posoudit ocelovou konstrukci zastřešení stávající betonové tribuny v Brně za Lužánkami. Půdorysný rozměr konstrukce je 100x25 m. Hlavní vazbu tvoří 21 vazníků s rámovým spojem v osové vzdálenosti 5 m, uložených čepovým spojem na betonové patce a podepřených na středovém sloupu. Střešní plášť je uložen na vaznicích z válcovaného I profilu. Byly navrženy a posouzeny dvě konstrukční varianty. Varianta A, kde hlavní vazník tvoří plnostěnný svařovaný profil a varianta B, kde hlavní vazník tvoří příhradová konstrukce. Jako výhodnější byla zvolena varianta B.
Železniční stanice ve Zlíně
Benýšek, David ; Štrba, Michal (oponent) ; Barnat, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením ocelové konstrukce nádražní haly se zastřešením nástupiště ve Zlíně. Konstrukce má délku 80m, šířku 44m a výšku 9,87m. Je rozdělena na dvě části, první část tvoří administrativní budovu a druhou část zastřešení nástupiště. Nosná konstrukce haly je příčná vazba, která je tvořena zaobleným příhradovým vazníkem a příhradovými sloupy s osovou vzdáleností 5m.Hlavní konstrukční materiál je ocel S355JR. Práce obsahuje statický výpočet hlavních nosných prvků, včetně spojů a detailů. Výpočty jsou zpracovány dle platných normativ ČSN EN.
Nosná ocelová konstrukce hokejové haly
Laža, Matěj ; Štrba, Michal (oponent) ; Balázs, Ivan (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout na území města Brna nosnou ocelovou nosnou konstrukci pro hokejovou halu pro tréninkové účely, z čehož také vycházejí půdorysné rozměry 40 × 75 m. Objekt je zastřešen pultovou střechou ve sklonu 5°, jako hlavní nosné prvky slouží příhradové vazníky z trubek z oceli pevnostní třídy S355. Osová vzdálenost hlavních příčných vazeb je 12 m. V nejvyšším místě haly je hrana pultové střechy ve výšce 18,5 m. Výška objektu je volena s ohledem na dostatečnou světlost a odpovídající prostor pro sportovní účely. Střešní plášť bude proveden ze sendvičových panelů. Prostorovou tuhost konstrukce zajišťují příčná a podélná ztužidla.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.