Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh využití systému řízení jakosti pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy
Janok, Jakub ; Witala, Lukáš (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Obsahem diplomové práce je problematika systémů řízení jakosti a tyto dává do vzájemné souvislosti s konkurenceschopností firmy, resp. s vlivem jejich zavedení na zvýšení konkurenceschopnosti. V současné době je jedním z hlavních cílů, téměř každé organizace, boj s konkurencí. Jednou z cest k dosažení konkurenceschopnosti firmy by měla být kvalita poskytovaných služeb, potažmo prodávaných výrobků, proto je pro firmu, která chce v dnešní době obstát v tvrdém konkurenčním boji takřka nutností, aby měla zaveden a zejména spravován systém řízení jakosti.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Krejčířová, Karolina ; Dostálová, Markéta (oponent) ; Frejková, Daniela (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je analýza spokojenosti zákazníků s kontaktním centrem společnosti XY a návrhy směřující nejen ke zvýšení úrovně zákaznické spokojenosti, ale také ke zlepšení metod zjišťujících tuto skutečnost.
Návrh využití systému řízení jakosti pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy
Janok, Jakub ; Witala, Lukáš (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Obsahem diplomové práce je problematika systémů řízení jakosti a tyto dává do vzájemné souvislosti s konkurenceschopností firmy, resp. s vlivem jejich zavedení na zvýšení konkurenceschopnosti. V současné době je jedním z hlavních cílů, téměř každé organizace, boj s konkurencí. Jednou z cest k dosažení konkurenceschopnosti firmy by měla být kvalita poskytovaných služeb, potažmo prodávaných výrobků, proto je pro firmu, která chce v dnešní době obstát v tvrdém konkurenčním boji takřka nutností, aby měla zaveden a zejména spravován systém řízení jakosti.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Krejčířová, Karolina ; Dostálová, Markéta (oponent) ; Frejková, Daniela (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je analýza spokojenosti zákazníků s kontaktním centrem společnosti XY a návrhy směřující nejen ke zvýšení úrovně zákaznické spokojenosti, ale také ke zlepšení metod zjišťujících tuto skutečnost.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.