Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský plán pro založení internetové prodejny
Stašek, Michal ; Vitula, Pavel (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřená na sestavení reálného a proveditelného podnikatelského plánu pro založení internetové prodejny s pánskou módou. Podnik bude založen jako společnost s ručením omezením. Obsahem práce je vyhodnocení předpokladů pro úspěšné fungování podniku, kalkulace předpokládaných tržeb a nákladů.
Politická image: marketingový nástroj nebo osobní přesvědčení?
Petrák, Jiří ; Perottino, Michel (vedoucí práce) ; Brunclík, Miloš (oponent)
Móda jakožto fenomén je spjata s lidskou společností odjakživa. Ve své práci zkoumám, jakou roli hraje móda v politice, jak vyjadřuje spjatost s danou kulturou, politickou funkcí nebo společenským postavením obecně, přičemž se zaměřuji jen na pánskou módu. Na symbolickou roli módy v politice nahlížím prizmatem Hanny F. Pitkin a jejího konceptu symbolické reprezentace a také pomocí politického marketingu. Vlastní výzkum probíhal pomocí osobních rozhovorů s poslanci a senátory z vybraných politických stran. Tato práce nabízí rozbor, jakou roli hraje pánská móda v politickém zastoupení a jak reflektuje ideové založení daného politického zástupce. Klíčová slova Pánská móda, politická reprezentace, politický marketing.
Fenomén pánské módy politické reprezentace v evropském kontextu
Petrák, Jiří ; Květina, Jan (vedoucí práce) ; Hesová, Zora (oponent)
Móda jakožto fenomén je spjata s lidskou společností odjakživa. Ve své práci zkoumám, jakou roli hraje móda v politice, jak vyjadřuje spjatost s danou kulturou, politickou funkcí nebo společenským postavením obecně, přičemž se zaměřuji jen na pánskou módu. Srovnáním dvou historických období (meziválečného a současnosti, tj. od roku 2009) se snažím ukázat na odlišné vnímání ve sledovaných obdobích a na proměnu role módy v politice i v sociálním životě celkově v Evropském kontextu. Na symbolickou roli módy v politice nahlížím prizmatem Hanny F. Pitkin a jejího konceptu symbolické reprezentace. K vysvětlení dobové proměny hodnot, ovlivňující mj. vnímání oblečení lidí v politické sféře, používám teorii modernizace autorů Ronalda Ingleharta a Wayna E. Bakera. Tato práce nabízí odpověď na otázku, jak byla vnímána móda v dané době, jakou roli hraje v politickém zastoupení a jak reflektuje ideové založení daného politického zástupce. Klíčová slova Pánská móda, politická reprezentace, Inglehart, Pitkin, ideologie.
Podnikatelský plán pro založení internetové prodejny
Stašek, Michal ; Vitula, Pavel (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřená na sestavení reálného a proveditelného podnikatelského plánu pro založení internetové prodejny s pánskou módou. Podnik bude založen jako společnost s ručením omezením. Obsahem práce je vyhodnocení předpokladů pro úspěšné fungování podniku, kalkulace předpokládaných tržeb a nákladů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.