Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Emisní systémy osobních automobilů se vznětovým motorem
Stráník, Daniel ; Šebela, Kamil (oponent) ; Böhm, Michael (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou emisních systémů osobních automobilů se vznětovým motorem. Cílem práce je rozbor těchto systémů, popis jejich konstrukce i řízení, vysvětlení funkce a také určit jejich vliv na jednotlivé složky výfukových plynů a spotřebu paliva. V závěru práce je pak uveden návrh vlastní koncepce emisního systému.
Výzkum progresivních metod snižování obsahu škodlivých látek ve výfukových plynech vznětových motorů
Franz, Rudolf ; Děrgl, Martin (oponent) ; Stodola, Jiří (oponent) ; Novotný, Pavel (vedoucí práce)
Náplní této disertační práce je popis moderních metod snižování obsahu škodlivých látek u vznětových motorů. Stěžejní částí je uplatnění těchto metod pro vznětové motory pro mimosilniční použití, to znamená pro motory, které se využívají v traktorech a mimosilničních strojích. V závěru jsou zde zmíněna fakta svědčící o využitelnosti výsledků této disertační práce v praxi a jejich ověření na skutečném motoru.
Emisní systémy osobních automobilů se vznětovým motorem
Stráník, Daniel ; Šebela, Kamil (oponent) ; Böhm, Michael (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou emisních systémů osobních automobilů se vznětovým motorem. Cílem práce je rozbor těchto systémů, popis jejich konstrukce i řízení, vysvětlení funkce a také určit jejich vliv na jednotlivé složky výfukových plynů a spotřebu paliva. V závěru práce je pak uveden návrh vlastní koncepce emisního systému.
Výzkum progresivních metod snižování obsahu škodlivých látek ve výfukových plynech vznětových motorů
Franz, Rudolf ; Děrgl, Martin (oponent) ; Stodola, Jiří (oponent) ; Novotný, Pavel (vedoucí práce)
Náplní této disertační práce je popis moderních metod snižování obsahu škodlivých látek u vznětových motorů. Stěžejní částí je uplatnění těchto metod pro vznětové motory pro mimosilniční použití, to znamená pro motory, které se využívají v traktorech a mimosilničních strojích. V závěru jsou zde zmíněna fakta svědčící o využitelnosti výsledků této disertační práce v praxi a jejich ověření na skutečném motoru.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.