Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Ovládání počítače pomocí gest
Lacko, Peter ; Herout, Adam (oponent) ; Juránek, Roman (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou systému pro ovládání počítače přes webkameru pomocí gest, přičemž gesto je zde chápáno jako pohyb ruky utvářející nějaký vzor. V úvodu jsou popsány metody pro detekci ruky v obrazu, sledování ruky a pro vyhodnocení pohybu použity v této práci. Následuje popis systému a jeho implementace, provádění a vyhodnocení testů. Výstupem práce je program umožňující jednoduché ovládání prohlížeče dokumentů a multimediálního přehrávače.
Uživatelské rozhraní pro práci s počítačem ve virtuální realitě
Pazdera, Michal ; Najman, Pavel (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá možnostmi ovládání počítače ve virtuální realitě. Jejím cílem je vytvořit uživatelské rozhraní, které v ní bude umožňovat pracovat s počítačem. Nejprve studuje možnosti zařízení pro snímání akci uživatele a jejich využití pro ovládání a způsoby interakce ve virtuální realitě. Na základě získaných informací se zaměřuje na způsoby interakce, které využívají pro ovládání snímání rukou uživatele. Práce řeší problém výběru a manipulace s virtuálními objekty. Představuje tři způsoby interakce, které testuje v rámci experimentu a následně hodnotí. 
Ovládání počítače pohybem laserového ukazovátka po projekčním plátně
Pavlín, Václav ; Ševcovic, Jiří (oponent) ; Šolony, Marek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o návrhu a implementaci sytému pro ovládání počítače pohybem laserového ukazovátka po projekčním plátně. Pomocí laserového ukazovátka je možné nahradit ovládání počítače myší. Systém umožňuje simulovat pohyb kurzoru myši a kliknutí. Aplikace využívá koncept homografie pro automatickou kalibraci kamery a následně pro převod souřadnic mezi obrazem projekčního plátna a obrazem počítače.
Ovládaní počítače pomocí mobilního telefonu skrze bluetooth
Eliáš, Filip ; Zuzaňák, Jiří (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Výsledkem mé práce je aplikace, pomocí které lze ovládat programy na PC. Aplikace obsahuje serverovou část, která běží na PC a klientskou část určenou primárně pro mobilní telefony. Aplikace pro svůj běh potřebuje dva skripty. První napsaný v Javascriptu, který definuje jak ovládat konkrétní program. Druhý skript definuje uživatelské rozhraní na klientovi.
Použití telefonu jako bezdrátové myši
Eliáš, Martin ; Jaroš, Jiří (oponent) ; Pospíchal, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací aplikace, která umožňuje použít mobilní zařízení s operačním systémem Google Android jako bezdrátový touchpad a klávesnici pro ovládání počítače s operačním systémem Linux. Aplikace funguje na standardní síťové architektuře klient-server. Mobilní zařízení se do počítačové sítě připojuje pomocí bezdrátového síťového rozhraní WiFi. Pro vývoj jednotlivých částí byly použity programovací jazyky Java a C++. Práce se dále zabývá testováním této aplikace a možnostmi jejího dalšího vývoje.
Uživatelské rozhraní pro práci s počítačem ve virtuální realitě
Pazdera, Michal ; Najman, Pavel (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá možnostmi ovládání počítače ve virtuální realitě. Jejím cílem je vytvořit uživatelské rozhraní, které v ní bude umožňovat pracovat s počítačem. Nejprve studuje možnosti zařízení pro snímání akci uživatele a jejich využití pro ovládání a způsoby interakce ve virtuální realitě. Na základě získaných informací se zaměřuje na způsoby interakce, které využívají pro ovládání snímání rukou uživatele. Práce řeší problém výběru a manipulace s virtuálními objekty. Představuje tři způsoby interakce, které testuje v rámci experimentu a následně hodnotí. 
Ovládání počítače pohybem laserového ukazovátka po projekčním plátně
Pavlín, Václav ; Ševcovic, Jiří (oponent) ; Šolony, Marek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o návrhu a implementaci sytému pro ovládání počítače pohybem laserového ukazovátka po projekčním plátně. Pomocí laserového ukazovátka je možné nahradit ovládání počítače myší. Systém umožňuje simulovat pohyb kurzoru myši a kliknutí. Aplikace využívá koncept homografie pro automatickou kalibraci kamery a následně pro převod souřadnic mezi obrazem projekčního plátna a obrazem počítače.
Ovládání počítače gestem ruky
Matějíčka, Miloš ; Hradiš, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá ovládáním počítače pomocí jednoduchých gest ruky. Je zde popsán princip rozpoznávání ruky pomocí barvy pokožky, zpracování a klasifikace gest rukou. Součástí práce je implementace aplikace pro rozpoznání gest ve videu. Pro práci s videem byla použita knihovna OpenCv.
Ovládání počítače pomocí gest
Lacko, Peter ; Herout, Adam (oponent) ; Juránek, Roman (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou systému pro ovládání počítače přes webkameru pomocí gest, přičemž gesto je zde chápáno jako pohyb ruky utvářející nějaký vzor. V úvodu jsou popsány metody pro detekci ruky v obrazu, sledování ruky a pro vyhodnocení pohybu použity v této práci. Následuje popis systému a jeho implementace, provádění a vyhodnocení testů. Výstupem práce je program umožňující jednoduché ovládání prohlížeče dokumentů a multimediálního přehrávače.
Ovládaní počítače pomocí mobilního telefonu skrze bluetooth
Eliáš, Filip ; Zuzaňák, Jiří (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Výsledkem mé práce je aplikace, pomocí které lze ovládat programy na PC. Aplikace obsahuje serverovou část, která běží na PC a klientskou část určenou primárně pro mobilní telefony. Aplikace pro svůj běh potřebuje dva skripty. První napsaný v Javascriptu, který definuje jak ovládat konkrétní program. Druhý skript definuje uživatelské rozhraní na klientovi.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.