Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Klimatizační soustavy letadel
Lednický, Ondřej ; Horák, Marek (oponent) ; Třetina, Karel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na klimatizační soustavy letadel, jejich funkci a základní úlohy, které musí splnit pro zabezpečení bezpečného a pohodlného letu. Bude členěna na několik kapitol, přičemž úvodní kapitola bude věnována nejdůležitějším faktorům ovlivňujícím lidské zdraví. Dále se bude věnovat popisu zajištění jednotlivých složek tvořících klimatizační soustavu, přetlakovým kabinám a regulátorům. V závěru práce se dozvíme o kyslíkových soustavách, které zajišťují přežití cestujících v případě nouze.
Regulace přítlaku lamelových spojek dvouspojkové převodovky
Horák, Josef ; Prokop, Aleš (oponent) ; Novotný, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá způsoby regulace rozjezdových spojek osobních automobilů a zejména převodovky DQ200, která má suché lamelové spojky. V úvodu práce jsou popsán princip přenosu točivého momentu spojkou a velikost přítlačné síly, následně je popsán konstrukční princip rozjezdových spojek. Následuje popis ovládání uvedených druhů spojek. Praktická část se zabývá možnostmi regulace ve velmi širokém pásmu, ze kterého je zvolena úzká část, která bude pro jízdní vlastnosti nejlepší. V další části je jízdními zkouškami nalezen vhodný způsob regulace spojek na základě jízdních dat. Následně jsou způsoby regulace spojek z užšího výběru testovány z hlediska akustiky. Na základě měření jízdních dat a akustiky je zvolen nejvhodnější způsob regulace spojek převodovky DQ200.
Regulace přítlaku lamelových spojek dvouspojkové převodovky
Horák, Josef ; Prokop, Aleš (oponent) ; Novotný, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá způsoby regulace rozjezdových spojek osobních automobilů a zejména převodovky DQ200, která má suché lamelové spojky. V úvodu práce jsou popsán princip přenosu točivého momentu spojkou a velikost přítlačné síly, následně je popsán konstrukční princip rozjezdových spojek. Následuje popis ovládání uvedených druhů spojek. Praktická část se zabývá možnostmi regulace ve velmi širokém pásmu, ze kterého je zvolena úzká část, která bude pro jízdní vlastnosti nejlepší. V další části je jízdními zkouškami nalezen vhodný způsob regulace spojek na základě jízdních dat. Následně jsou způsoby regulace spojek z užšího výběru testovány z hlediska akustiky. Na základě měření jízdních dat a akustiky je zvolen nejvhodnější způsob regulace spojek převodovky DQ200.
Klimatizační soustavy letadel
Lednický, Ondřej ; Horák, Marek (oponent) ; Třetina, Karel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na klimatizační soustavy letadel, jejich funkci a základní úlohy, které musí splnit pro zabezpečení bezpečného a pohodlného letu. Bude členěna na několik kapitol, přičemž úvodní kapitola bude věnována nejdůležitějším faktorům ovlivňujícím lidské zdraví. Dále se bude věnovat popisu zajištění jednotlivých složek tvořících klimatizační soustavu, přetlakovým kabinám a regulátorům. V závěru práce se dozvíme o kyslíkových soustavách, které zajišťují přežití cestujících v případě nouze.
Dýchací přístroje ve vybavení jednotek Hasičského záchranného sboru Jihočeského kraje
SOKOL, Karel
Hasičský záchranný sbor České republiky je jednou ze základních složek integrovaného záchranného systému. Jeho celkový rozvoj a moderní vybavení umožňuje velmi účinně poskytovat pomoc při všech druzích mimořádných událostí. Dýchací přístroje jsou jedním ze společných ochranných pracovních prostředků, které umožňují hasičům pobyt i v nedýchatelném prostředí. Cílem bakalářské práce bylo provést celkovou analýzu počtů a stáří dýchacích přístrojů a tlakových lahví, které jsou ve vybavení jednotek Hasičského záchranného sboru Jihočeského kraje. Dále bylo cílem provést srovnání ochranné doby poskytované nositeli u dvou základních používaných typů vzduchových dýchacích přístrojů. Výzkumný soubor tvořili příslušníci HZS Jihočeského kraje zařazení na oddělení chemické a technické služby na jednotlivých územních odborech. Celkem byly získány údaje z dvaceti požárních stanic. V dotazníku respondenti vyplňovali počty jednotlivých druhů dýchacích přístrojů a tlakových lahví podle jejich stáří. Sběr dat probíhal v únoru a březnu 2010. Hypotéza 1, že počty dýchacích přístrojů u jednotek HZS Jihočeského kraje jsou dostatečné, byla potvrzena. Výsledek byl získán srovnáním shromážděných údajů s počty udávanými platným právním předpisem. Ten požaduje takový počet VDP, který odpovídá minimálně 1,7 násobku počtu příslušníků sloužících v jedné směně. Hypotéza 2, že tyto dýchací přístroje splňují požadavky všech současných právních předpisů, však potvrzena nebyla. Výsledek vyplývá ze srovnání technických parametrů používaných přístrojů s technickými podmínkami udávanými vyhláškou Ministerstva vnitra č. 255/1999 Sb. ve znění pozdějších předpisů, o technických podmínkách věcných prostředků požární ochrany. Výsledky práce budou využity k sestavení finanční rozvahy a plánu nákupu přetlakových dýchacích přístrojů a obměny používaných kompozitních tlakových lahví.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.