Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský plán společnosti zaměřené na prodej outdoorového vybavení ve Zlínském kraji
Cabák, Erik ; Mráček, Pavel (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá sestavením podnikatelského plánu pro založení společnosti zaměřené na prodej outdoorového vybavení ve Zlínském kraji. Teoretická část zahrnuje bližší popis podnikatelského procesu, použité analyticko-výzkumné metody v rámci plánování a samotnou strukturu podnikatelského plánu. Analytická část obsahuje aplikaci vybraných analýz podnikatelského prostředí a vlastní primární průzkum u potenciálních zákazníků s cílem validace myšlenky a identifikaci klíčových faktorů pro následné zhodnocení a výběr tržní strategie. Návrhová část obsahuje zvolenou strategii a obchodní model, který je rozpracován do dílčích části podnikatelského plánu.
Podnikatelský plán společnosti zaměřené na prodej outdoorového vybavení ve Zlínském kraji
Cabák, Erik ; Mráček, Pavel (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá sestavením podnikatelského plánu pro založení společnosti zaměřené na prodej outdoorového vybavení ve Zlínském kraji. Teoretická část zahrnuje bližší popis podnikatelského procesu, použité analyticko-výzkumné metody v rámci plánování a samotnou strukturu podnikatelského plánu. Analytická část obsahuje aplikaci vybraných analýz podnikatelského prostředí a vlastní primární průzkum u potenciálních zákazníků s cílem validace myšlenky a identifikaci klíčových faktorů pro následné zhodnocení a výběr tržní strategie. Návrhová část obsahuje zvolenou strategii a obchodní model, který je rozpracován do dílčích části podnikatelského plánu.
Návrh marketingové strategie vybrané obchodní firmy
Jelínková, Jana ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem této diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii vybrané obchodní firmy, která působí na trhu s outdoorovým oblečením. Teoretická část práce se zabývá úvodem do marketingu, marketingovou koncepcí a významem značky. V praktické části je blíže představena firma, zpracována analýza trhu outdoorového oblečení, zákazníků a konkurence. Tyto informace slouží jako výchozí bod pro navržení vhodné marketingové strategie, která je v závěru práce rozpracovaná do jednotlivých prvků marketingového mixu.
Druhy a funkce oblečení pro sporty v přírodě
VEVERKA, Aleš
Předkládaná práce je zaměřena na druhy a funkce outdoorového oblečení pro sporty v přírodě. Konkrétně je věnována pozornost systému vrstveného oblékání a materiálům, ze kterých je oblečení vyrobeno.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.