Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Venkovní jeřábová dráha
Klíč, Radim ; Balázs, Ivan (oponent) ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce)
Cílem mé práce byl návrh a posouzení ocelové konstrukce venkovní jeřábové dráhy. Jeřábová dráha má sloužit pojezdu dvojici mostových jeřábů o jednotlivé nosnosti 40 tun. Konstrukce jeřábové dráhy je umístěna v objektu výrobny betonových prefabrikátů u Čáslavi. Dráha má rozpětí 25 metrů a délku 100 metrů. Skladebná výška konzoly jeřábové dráhy je 10 metrů. Hlavní nosník jeřábové dráhy je tvořen jednoose symetrickým svařovaným I profilem z oceli S355. Jednotlivé pruty vodorovného výztužného nosníku jsou navrženy z oceli S235. Sloupy jsou navrženy jako plnostěnné svařované I profily z oceli S235 a jsou v příčném směru vetknuté. Prostorovou tuhost v podélném směru zajišťují brzdná ztužidla, která jsou navržena v jednoduchém křížovém uspořádání.
Nádvorní jeřábová dráha autovrakoviště v Bzenci
Trachtulcová, Šárka ; Sýkora, Karel (oponent) ; Pilgr, Milan (vedoucí práce)
Náplní bakalářské práce je návrh nosné ocelové konstrukce nádvorní jeřábové dráhy pro pojezd mostového jeřábu nosnosti 32 t. Jeřábová dráha se nachází v areálu autovrakoviště v lokalitě města Bzenec. Návrh je proveden pro jeřábovou dráhu o rozchodu 22,5 m a délce dráhy 60 m. Jeřábová dráha je tvořena plnostěnnými sloupy o výšce 8,0 m a rozteči 12 m, hlavními nosníky jeřábové dráhy, příhradovým vodorovným výztužným nosníkem a výztužným nosníkem v šikmé rovině. Součástí jeřábové dráhy jsou i brzdná ztužidla a základy. Základní použitý materiál je ocel pevnostní třídy S235.
Venkovní jeřábová dráha
Klíč, Radim ; Balázs, Ivan (oponent) ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce)
Cílem mé práce byl návrh a posouzení ocelové konstrukce venkovní jeřábové dráhy. Jeřábová dráha má sloužit pojezdu dvojici mostových jeřábů o jednotlivé nosnosti 40 tun. Konstrukce jeřábové dráhy je umístěna v objektu výrobny betonových prefabrikátů u Čáslavi. Dráha má rozpětí 25 metrů a délku 100 metrů. Skladebná výška konzoly jeřábové dráhy je 10 metrů. Hlavní nosník jeřábové dráhy je tvořen jednoose symetrickým svařovaným I profilem z oceli S355. Jednotlivé pruty vodorovného výztužného nosníku jsou navrženy z oceli S235. Sloupy jsou navrženy jako plnostěnné svařované I profily z oceli S235 a jsou v příčném směru vetknuté. Prostorovou tuhost v podélném směru zajišťují brzdná ztužidla, která jsou navržena v jednoduchém křížovém uspořádání.
Nádvorní jeřábová dráha autovrakoviště v Bzenci
Trachtulcová, Šárka ; Sýkora, Karel (oponent) ; Pilgr, Milan (vedoucí práce)
Náplní bakalářské práce je návrh nosné ocelové konstrukce nádvorní jeřábové dráhy pro pojezd mostového jeřábu nosnosti 32 t. Jeřábová dráha se nachází v areálu autovrakoviště v lokalitě města Bzenec. Návrh je proveden pro jeřábovou dráhu o rozchodu 22,5 m a délce dráhy 60 m. Jeřábová dráha je tvořena plnostěnnými sloupy o výšce 8,0 m a rozteči 12 m, hlavními nosníky jeřábové dráhy, příhradovým vodorovným výztužným nosníkem a výztužným nosníkem v šikmé rovině. Součástí jeřábové dráhy jsou i brzdná ztužidla a základy. Základní použitý materiál je ocel pevnostní třídy S235.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.