Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kompetence lektora měkkých dovedností působícího v soukromém sektoru
Vlasáková, Adéla ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Šafránková, Jana Marie (oponent)
Předložená diplomová práce se zabývá kompetenčním modelem lektora měkkých dovedností, který působí v soukromém sektoru. Zabývá se specifiky ve vzdělávání dospělých s důrazem na představení bariér při vzdělávání dospělého člověka. Pojednává dále o specifikách vzdělávání dospělých, přičemž se zaměřuje na rozdíly od vzdělávání dětí a mládeže. Práce se zaměřuje na formulaci požadavků na osobnostní předpoklady lektora, jeho kompetence a prezentuje očekávání, která se k lektorovi vztahují. Na základě představené teorie a provedeného výzkumného šetření je sestaven kompetenční model lektora měkkých dovedností. Výzkumné šetření je zaměřeno na tři skupiny účastníků vzdělávacího procesu, a to zástupců vzdělávací organizace z pozice zaměstnavatele lektora, zadavatele vzdělávací akce z pozice zákazníka lektora a zástupců lektorů samotných.
Online výuka street dance
Prchalová, Aneta ; Hájková, Jana (vedoucí práce) ; Panská, Šárka (oponent)
NÁZEV Online výuka street dance AUTOR Aneta Prchalová KATEDRA Katedra tělesné výchovy VEDOUCÍ PRÁCE PaedDr. Jana Hájková ABSTRAKT Diplomová práce se zabývá online výukou street dance. Teoretická část je zaměřena na definování základních pojmů k dané problematice, na vývoj street dance ve světě i v České republice, na strukturu hodiny street dance, metody a formy práce, na osobnost lektora a na využití online výuky street dance. Praktická část je založena na výzkumném šetření prostřednictvím rozhovoru s lektory street dance a jejich žáky. Úkolem výzkumu je zjistit, zda lektoři street dance během coronavirové epidemie využívali online výuky a pokud ano, které aplikace se jim osvědčily. Cílem diplomové práce je vyhodnotit výsledky výzkumu a shrnout možnosti online výuky street dance pro žáky. Součástí diplomové práce je "Metodika, jak učit street dance přes aplikaci Zoom", která je ověřena v praxi a doplněna závěrečnou reflexí. KLÍČOVÁ SLOVA Street dance, tanec, online výuka, osobnost lektora, aplikace Zoom.
Kompetence lektora měkkých dovedností působícího v soukromém sektoru
Vlasáková, Adéla ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Šafránková, Jana Marie (oponent)
Předložená diplomová práce se zabývá kompetenčním modelem lektora měkkých dovedností, který působí v soukromém sektoru. Zabývá se specifiky ve vzdělávání dospělých s důrazem na představení bariér při vzdělávání dospělého člověka. Pojednává dále o specifikách vzdělávání dospělých, přičemž se zaměřuje na rozdíly od vzdělávání dětí a mládeže. Práce se zaměřuje na formulaci požadavků na osobnostní předpoklady lektora, jeho kompetence a prezentuje očekávání, která se k lektorovi vztahují. Na základě představené teorie a provedeného výzkumného šetření je sestaven kompetenční model lektora měkkých dovedností. Výzkumné šetření je zaměřeno na tři skupiny účastníků vzdělávacího procesu, a to zástupců vzdělávací organizace z pozice zaměstnavatele lektora, zadavatele vzdělávací akce z pozice zákazníka lektora a zástupců lektorů samotných.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.