Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  předchozí11 - 14  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh na zlepšení firemní kultury
Vacenovská, Jitka ; Sršňová, Gabriela (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na popis současného stavu firemní kultury společnosti Epcos s. r. o. Práce předkládá opatření pro zkvalitnění firemní kultury. Součástí vlastní práce je návrh etického kodexu pro společnost Epcos s. r. o., návrh vize společnosti a tvorba a vyhodnocení dotazníku týkající se komunikace, která se váže k firemní kultuře.
Firemní kultura mezinárodní společnosti
Šeredová, Eliška ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Předmětem této diplomové práce je zhodnocení firemní kultury UniCredit Group. Práce se dále zabývá analýzou vlivu italské národní kultury na tuto firemní kulturu. V teoretické části je vymezena firemní kultura, její determinanty, typologie a strategie tvorby při mezinárodní expanzi. Praktická část poté zahrnuje představení společnosti UniCredit Group, vývoj jejího působení na českém trhu a především zhodnocení firemní kultury společnosti. Závěrem práce je analýza italské národní kultury jako jednoho z determinantů firemní kultury UniCredit Group.
Corporate culture of Japanese companies in the Czech Republic
Kristeľová, Eva ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Neuwirthová, Magda (oponent)
Práce se zaměřuje na popis firemních kultur některých japonských společností působících na území České republiky. Pomyslně je rozdělená na dvě části. V teoretické části se může čitatel seznámit s pojmy jako jsou kultura, firemní a organizační kultura. Tato část do velké míry čerpá z díla Geerta Hofstedeho a jeho vnímání jednotlivých kulturních dimenzí. Dále se taktéž soustředí na nevyhnutnost firemní organizace a na popis charakteristických črt japonské firemní kultury a řízení lidských zdrojů. V neposledné míře přibližuje čitatelovi komerční vztahy České republiky a Japonska. Teoretická část si klade za cíl analyzovat osobní rozhovory se zástupci jednotlivých společností značně se lišící svojí velikostí, ponětím a determinanty vlastní firemní kultury. Jedná se tak o faktory jako jsou například způsob organizace, struktura společnosti, vedení a specifické metody,postupy.
Organizační kultura retailingové firmy v ČR
Urbášková, Aneta ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce se zabývá organizační kulturou společnosti Tesco v České republice. Organizační kultura vychází z kontextu národní kultury, proto se první část věnuje kulturním rozdílům mezi mateřskou tedy britskou a dále českou kulturou. Národní kultury jsou popsány pomocí dimenzí. Obsažen je i dynamický pohled na kulturu, který řeší, jak kultura vzniká a jak se mění. Praktická část staví především na rozboru webových stránek společnosti Tesco a na kvalitativní analýze dat získaných terénním výzkumem. Práce dochází k závěru, že se zaměstnanci liší svým ztotožněním s hodnotami firmy, podle svého pracovního zařazení. Byly nalezeny rozdíly mezi manažery, vedoucími a řadovými zaměstnanci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   předchozí11 - 14  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.