Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh koncepce a projektu implementace CRM ve firmě
Špringl, Petr ; Tobola, Jiří (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky ve firmě a možnostmi jejich zlepšení. Obsahuje rozbor problematiky řízení vztahů se zákazníky, CRM systémů a jejich zavádění. Práce je zaměřena na analýzu aktuálního stavu řízení vztahů se zákazníky v konkrétní firmě, na základě níž byl vypracován projekt zavedení nového CRM systému, který je v práci detailně rozpracován. V závěru jsou diskutovány přínosy vypracovaného projektu a autorova doporučení pro další zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve firmě.
Návrh implementace elektronického obchodu
Hadač, Michal ; Klusák, Aleš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Hlavním tématem bakalářské práce bude vhodně navrhnout a implementovat do praxe elektronický obchod pro společnost Ekolux. V práci se budu zabývat samotným návrhem a zvolením vhodného open-source systému, dále tak vhodnou marketingovou strategií a použití moderních nástrojů internetového marketingu tak, aby byl plnohodnotný elektronický obchod pro firmu nejen ziskovým přínosem, ale také technologickou inovací, na které se bude moci dále stavět a postupem času propojit s informačním systémem samotné firmy.
Návrh implementace elektronického obchodu
Hadač, Michal ; Klusák, Aleš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Hlavním tématem bakalářské práce bude vhodně navrhnout a implementovat do praxe elektronický obchod pro společnost Ekolux. V práci se budu zabývat samotným návrhem a zvolením vhodného open-source systému, dále tak vhodnou marketingovou strategií a použití moderních nástrojů internetového marketingu tak, aby byl plnohodnotný elektronický obchod pro firmu nejen ziskovým přínosem, ale také technologickou inovací, na které se bude moci dále stavět a postupem času propojit s informačním systémem samotné firmy.
Návrh koncepce a projektu implementace CRM ve firmě
Špringl, Petr ; Tobola, Jiří (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky ve firmě a možnostmi jejich zlepšení. Obsahuje rozbor problematiky řízení vztahů se zákazníky, CRM systémů a jejich zavádění. Práce je zaměřena na analýzu aktuálního stavu řízení vztahů se zákazníky v konkrétní firmě, na základě níž byl vypracován projekt zavedení nového CRM systému, který je v práci detailně rozpracován. V závěru jsou diskutovány přínosy vypracovaného projektu a autorova doporučení pro další zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve firmě.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.