Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nástroje pro podporu elektronického podnikání
Šteigl, Martin ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Cílem mé diplomové práce je zhodnocení možnosti využití moderních elektronických a online nástrojů pro podporu efektivnějšího podnikání a fungování firmy. Hlavní důraz bude kladen na informační systém firmy. Případné zjištěné nedostatky současného informačního systému budou odstraněny návrhem souborů opatření vedoucích ke zlepšení situace a k optimálnímu stavu ve firmě. Součástí této práce bude také zhodnocení dalších online nástrojů, které mohou firmě pomoci především v její propagaci a e-marketingu. Práce je pro lepší názornost aplikována na konkrétní firmě, obecné postupy a analýzy lze ale všeobecně aplikovat na malé a střední firmy.
Realizace internetového obchodu
Zháněl, Jiří ; Poslušný, Marek (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou způsobu prodeje odborné literatury a navrhuje řešení, jak realizovat internetový obchod za podmínky minimálních nákladů. Zaměřuje se na propagaci nabídky využitím online nástrojů a sociálních sítí a dává návod, jak se stavět k řešení prodeje přes internet.
E-mail marketing s podporou renovace korporátní identity
Novák, Miroslav ; Krejčí, Tomáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na aplikaci e-mail marketingu v kreativní agentuře SnugDesign s.r.o. za podpory renovace korporátní identity, online reklamy AdWords a Facebook. Cílem této práce je zajistit automatickou konverzi z návštěvníků webových stránek na zákazníky a srovnání úspěšnosti daných online propagací.
Návrh internetové propagace pro elektronický obchod
Němec, Pavel ; Kaňka, Mirek (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje problematice návrhu online propagace pro konkrétní skupinu internetových obchodů. První část se zabývá objasněním pojmů, které jsou úzce spjaty s danou problematikou. V druhé části je analyzována dosavadní propagace internetových obchodů. V návrhové části je pak několik dílčích návrhů, které vedou ke zlepšení propagace e-shopů.
Návrh internetové propagace pro elektronický obchod
Němec, Pavel ; Kaňka, Mirek (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje problematice návrhu online propagace pro konkrétní skupinu internetových obchodů. První část se zabývá objasněním pojmů, které jsou úzce spjaty s danou problematikou. V druhé části je analyzována dosavadní propagace internetových obchodů. V návrhové části je pak několik dílčích návrhů, které vedou ke zlepšení propagace e-shopů.
E-mail marketing s podporou renovace korporátní identity
Novák, Miroslav ; Krejčí, Tomáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na aplikaci e-mail marketingu v kreativní agentuře SnugDesign s.r.o. za podpory renovace korporátní identity, online reklamy AdWords a Facebook. Cílem této práce je zajistit automatickou konverzi z návštěvníků webových stránek na zákazníky a srovnání úspěšnosti daných online propagací.
Nástroje pro podporu elektronického podnikání
Šteigl, Martin ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Cílem mé diplomové práce je zhodnocení možnosti využití moderních elektronických a online nástrojů pro podporu efektivnějšího podnikání a fungování firmy. Hlavní důraz bude kladen na informační systém firmy. Případné zjištěné nedostatky současného informačního systému budou odstraněny návrhem souborů opatření vedoucích ke zlepšení situace a k optimálnímu stavu ve firmě. Součástí této práce bude také zhodnocení dalších online nástrojů, které mohou firmě pomoci především v její propagaci a e-marketingu. Práce je pro lepší názornost aplikována na konkrétní firmě, obecné postupy a analýzy lze ale všeobecně aplikovat na malé a střední firmy.
Realizace internetového obchodu
Zháněl, Jiří ; Poslušný, Marek (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou způsobu prodeje odborné literatury a navrhuje řešení, jak realizovat internetový obchod za podmínky minimálních nákladů. Zaměřuje se na propagaci nabídky využitím online nástrojů a sociálních sítí a dává návod, jak se stavět k řešení prodeje přes internet.
Internet jako prostředek komunikace a propagace firem
Procházková, Anna ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Tato práce se zabývá internetem jako prostředkem marketingové komunikace a propagace firem. Zahrnuje obecnou definici marketingové komunikace, integrované komunikace a online komunikace. Práce se také částečně věnuje významu internetu a jeho budoucnosti. Poskytuje přehled o aktuálním využití internetu jako média pro online prezentaci firem. Podrobněji se zabývá efektivní tvorbou webových stránek, grafickou a kontextovou reklamou, reklamou na sociálních sítích a online PR. Praktickou část tvoří popis využití internetu pro firemní propagaci a komunikaci u společnosti Clever Decision. Cílem této práce je zhodnocení internetu jako marketingového média, které se v současnosti stává stále oblíbenějším. Přínos pak tvoří doporučení pro společnost Clever Decision, která by měla zlepšit její internetovou prezentaci a zvýšit efektivnost marketingových aktivit.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.