Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Trámový most přes řeku Lomnici
Svoboda, Tomáš ; Nečas, Radim (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je návrh mostu přes řeku Lomnici. Hlavní náplní je statický výpočet nosné konstrukce o jednom poli. Byly zpracovány tři studie a druhá varianta, předpjatý dvoutrám, byla vybrána. Nosná konstrukce je 22 metrů dlouhá. Statický model a účinky zatížení jsou řešeny v programu Scia Engineer. Posudky jsou počítané ručně podle platných norem.
Most přes řeku Branná
Holuša, Adam ; Pěkník, Robin (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem nosné konstrukce mostu přes řeku Branná u obce Jindřichov. Most se nachází na silnici II/369 na km 21,113. Evidenční číslo mostu je 369-020. V rámci této práce jsou vytvořeny 3 studie. První varianta je dodatečně předepjatá monolitická deska. Druhou variantou je most z prefabrikovaných nosníků T93 spřažených deskou tloušťky 0,25m. Třetí varianta je navržena jako trámový most. Dodatečně předepjatá deska délky 18,14 m je vybrána pro podrobné posouzení. Je proveden výpočet účinků zatížení pomocí programu Scia Engineer 15.3. Softwarový výpočet je porovnán s ručním výpočtem.
Deskový most v Českém Krumlově
Luberová, Lucie ; Koláček, Jan (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářská práce je návrh nové nosné mostní konstrukce v Českém Krumlově přes řeku Polečnici. Objekt se nachází na komunikaci 1. třídy I/39, na 13,027 kilometru. Cílem je návrh kolmé konstrukce o jednom poli, který je vypracován ve třech různých variantách. První variantou je deska z dodatečně předpjatého betonu proměnné výšky dosahující max. 0,950 m. Druhá varianta je sestavena z prefabrikovaných nosníků VSTI 2000-21/0,9 spřažených s železobetonovou deskou o tloušťce 0,200m. Třetí varianta je taktéž z prefabrikovaných nosníků T93-21/0,85 spřažených s železobetonovou deskou o tloušťce 0,200m. Pro podrobné posouzení byla vybrána první varianta s délkou přemostění 18,080m. Výpočet účinků zatížení je proveden pomoci počítačových softwarů Scia Engineer 14, IDEA StatiCa a porovnán s ručním výpočtem dle platných norem.
Návrh mostní konstrukce ve Žďáru nad Orlicí
Tomečka, Petr ; Bobek, Lukáš (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je navrhnout rekonstrukci mostu a posoudit novou nosnou konstrukci. Ze tří variant studií byla jako nejlepší vybrána dodatečně předpjatá monolitická deska. Návrh a posouzení nosné konstrukce byly provedeny v souladu s platnými normami. Za rozhodující bylo považováno splnění mezního stavu únosnosti a mezního stavu použitelnosti. Výpočet účinků zatížení byl proveden ručním způsobem a pomocí softwaru Scia Engineer 19.1. Práce je doplněna o podrobné výkresy a vizualizace.
Návrh předpjatého trámového mostu
Řehulka, Richard ; Panáček, Josef (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh dodatečně předpjaté trámové lávky přes řeku. Jedná se o staticky neurčitou konstrukci jednostranně vetknutou a na druhé straně prostě podepřenou. Niveleta lávky je vedena v parabolickém oblouku. Dolní povrch lávky má od poloviny rozpětí výškový parabolický náběh směrem k vetknutí. V rámci posouzení byly ověřeny mezní stavy únosnosti a mezní stavy použitelnosti. V rámci modelování byl použit program Scia Engineer a posuzování prováděno výpočtem v tabulkovém procesoru za současného ověřování ručním výpočtem a za pomoci programu Scia engineer. S touto prací souviselo vytvoření výkresové dokumentace, vizualizace a statického výpočtu, které jsou součástí příloh.
Návrh mostní konstrukce ve Žďáru nad Orlicí
Tomečka, Petr ; Bobek, Lukáš (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je navrhnout rekonstrukci mostu a posoudit novou nosnou konstrukci. Ze tří variant studií byla jako nejlepší vybrána dodatečně předpjatá monolitická deska. Návrh a posouzení nosné konstrukce byly provedeny v souladu s platnými normami. Za rozhodující bylo považováno splnění mezního stavu únosnosti a mezního stavu použitelnosti. Výpočet účinků zatížení byl proveden ručním způsobem a pomocí softwaru Scia Engineer 19.1. Práce je doplněna o podrobné výkresy a vizualizace.
Most přes řeku Branná
Holuša, Adam ; Pěkník, Robin (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem nosné konstrukce mostu přes řeku Branná u obce Jindřichov. Most se nachází na silnici II/369 na km 21,113. Evidenční číslo mostu je 369-020. V rámci této práce jsou vytvořeny 3 studie. První varianta je dodatečně předepjatá monolitická deska. Druhou variantou je most z prefabrikovaných nosníků T93 spřažených deskou tloušťky 0,25m. Třetí varianta je navržena jako trámový most. Dodatečně předepjatá deska délky 18,14 m je vybrána pro podrobné posouzení. Je proveden výpočet účinků zatížení pomocí programu Scia Engineer 15.3. Softwarový výpočet je porovnán s ručním výpočtem.
Deskový most v Českém Krumlově
Luberová, Lucie ; Koláček, Jan (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářská práce je návrh nové nosné mostní konstrukce v Českém Krumlově přes řeku Polečnici. Objekt se nachází na komunikaci 1. třídy I/39, na 13,027 kilometru. Cílem je návrh kolmé konstrukce o jednom poli, který je vypracován ve třech různých variantách. První variantou je deska z dodatečně předpjatého betonu proměnné výšky dosahující max. 0,950 m. Druhá varianta je sestavena z prefabrikovaných nosníků VSTI 2000-21/0,9 spřažených s železobetonovou deskou o tloušťce 0,200m. Třetí varianta je taktéž z prefabrikovaných nosníků T93-21/0,85 spřažených s železobetonovou deskou o tloušťce 0,200m. Pro podrobné posouzení byla vybrána první varianta s délkou přemostění 18,080m. Výpočet účinků zatížení je proveden pomoci počítačových softwarů Scia Engineer 14, IDEA StatiCa a porovnán s ručním výpočtem dle platných norem.
Trámový most přes řeku Lomnici
Svoboda, Tomáš ; Nečas, Radim (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je návrh mostu přes řeku Lomnici. Hlavní náplní je statický výpočet nosné konstrukce o jednom poli. Byly zpracovány tři studie a druhá varianta, předpjatý dvoutrám, byla vybrána. Nosná konstrukce je 22 metrů dlouhá. Statický model a účinky zatížení jsou řešeny v programu Scia Engineer. Posudky jsou počítané ručně podle platných norem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.