|
Návrh mostu na dálnici D48
Holuša, Adam ; Nováček, Jan (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem mostu na dálnici D48 na obchvatu města Frýdek – Místek. Celkové rozpětí mostu je 113 m. Byly navrženy 3 studie. Pro podrobný návrh byla vybrána varianta monolitického komorového nosníku o 3 polích. Most je betonován na pevné skruži. Do statické analýzy je zahrnut také vliv výstavby pomocí TDA. Posudek je proveden pomocí programu Scia Engineer 18.0. Konstrukce byla posuzována podle platných EC.
|
|
Most přes řeku Branná
Holuša, Adam ; Pěkník, Robin (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem nosné konstrukce mostu přes řeku Branná u obce Jindřichov. Most se nachází na silnici II/369 na km 21,113. Evidenční číslo mostu je 369-020. V rámci této práce jsou vytvořeny 3 studie. První varianta je dodatečně předepjatá monolitická deska. Druhou variantou je most z prefabrikovaných nosníků T93 spřažených deskou tloušťky 0,25m. Třetí varianta je navržena jako trámový most. Dodatečně předepjatá deska délky 18,14 m je vybrána pro podrobné posouzení. Je proveden výpočet účinků zatížení pomocí programu Scia Engineer 15.3. Softwarový výpočet je porovnán s ručním výpočtem.
|
|
Návrh mostu na dálnici D48
Holuša, Adam ; Nováček, Jan (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem mostu na dálnici D48 na obchvatu města Frýdek – Místek. Celkové rozpětí mostu je 113 m. Byly navrženy 3 studie. Pro podrobný návrh byla vybrána varianta monolitického komorového nosníku o 3 polích. Most je betonován na pevné skruži. Do statické analýzy je zahrnut také vliv výstavby pomocí TDA. Posudek je proveden pomocí programu Scia Engineer 18.0. Konstrukce byla posuzována podle platných EC.
|
|
Most přes řeku Branná
Holuša, Adam ; Pěkník, Robin (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem nosné konstrukce mostu přes řeku Branná u obce Jindřichov. Most se nachází na silnici II/369 na km 21,113. Evidenční číslo mostu je 369-020. V rámci této práce jsou vytvořeny 3 studie. První varianta je dodatečně předepjatá monolitická deska. Druhou variantou je most z prefabrikovaných nosníků T93 spřažených deskou tloušťky 0,25m. Třetí varianta je navržena jako trámový most. Dodatečně předepjatá deska délky 18,14 m je vybrána pro podrobné posouzení. Je proveden výpočet účinků zatížení pomocí programu Scia Engineer 15.3. Softwarový výpočet je porovnán s ručním výpočtem.
|