Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh mostu na dálnici D48
Holuša, Adam ; Nováček, Jan (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem mostu na dálnici D48 na obchvatu města Frýdek – Místek. Celkové rozpětí mostu je 113 m. Byly navrženy 3 studie. Pro podrobný návrh byla vybrána varianta monolitického komorového nosníku o 3 polích. Most je betonován na pevné skruži. Do statické analýzy je zahrnut také vliv výstavby pomocí TDA. Posudek je proveden pomocí programu Scia Engineer 18.0. Konstrukce byla posuzována podle platných EC.
Most přes řeku Branná
Holuša, Adam ; Pěkník, Robin (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem nosné konstrukce mostu přes řeku Branná u obce Jindřichov. Most se nachází na silnici II/369 na km 21,113. Evidenční číslo mostu je 369-020. V rámci této práce jsou vytvořeny 3 studie. První varianta je dodatečně předepjatá monolitická deska. Druhou variantou je most z prefabrikovaných nosníků T93 spřažených deskou tloušťky 0,25m. Třetí varianta je navržena jako trámový most. Dodatečně předepjatá deska délky 18,14 m je vybrána pro podrobné posouzení. Je proveden výpočet účinků zatížení pomocí programu Scia Engineer 15.3. Softwarový výpočet je porovnán s ručním výpočtem.
Návrh mostu na dálnici D48
Holuša, Adam ; Nováček, Jan (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem mostu na dálnici D48 na obchvatu města Frýdek – Místek. Celkové rozpětí mostu je 113 m. Byly navrženy 3 studie. Pro podrobný návrh byla vybrána varianta monolitického komorového nosníku o 3 polích. Most je betonován na pevné skruži. Do statické analýzy je zahrnut také vliv výstavby pomocí TDA. Posudek je proveden pomocí programu Scia Engineer 18.0. Konstrukce byla posuzována podle platných EC.
Most přes řeku Branná
Holuša, Adam ; Pěkník, Robin (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem nosné konstrukce mostu přes řeku Branná u obce Jindřichov. Most se nachází na silnici II/369 na km 21,113. Evidenční číslo mostu je 369-020. V rámci této práce jsou vytvořeny 3 studie. První varianta je dodatečně předepjatá monolitická deska. Druhou variantou je most z prefabrikovaných nosníků T93 spřažených deskou tloušťky 0,25m. Třetí varianta je navržena jako trámový most. Dodatečně předepjatá deska délky 18,14 m je vybrána pro podrobné posouzení. Je proveden výpočet účinků zatížení pomocí programu Scia Engineer 15.3. Softwarový výpočet je porovnán s ručním výpočtem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.