Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Chladič motorového oleje závodního vozidla
Lang, Filip ; Guzej, Michal (oponent) ; Bartuli, Erik (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem olejového chladiče pro závodní automobil z polymerních dutých vláken. Olejový chladič byl vyroben na zařízení X-Winder, které není původně navrženo pro výrobu tepelných výměníků, což dříve značně komplikovalo proces výroby. Proto byly v rámci práce vytvořeny programy iniciující pohyb navíjecího zařízení na základě zadaných parametrů uživatelem. Vyrobený chladič byl porovnán s reálně využívaným olejovým chladičem pro závodní automobil na základě změřených parametrů ve zkušební komoře.
Analýza mazacího systému motoru vozidla Formule Student
Liška, David ; Janoušek, Michal (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá analýzou použitého mazacího systému na osmé generaci vozidla Dragon 8 týmu TU Brno Racing. V úvodu práce objasňuje soutěž Formula Student, které se studentský tým účastní, jejími pravidly a omezeními ovlivňující mazací systém spalovacího motoru. Dále se práce zabývá možnostmi řešení olejového chlazení a rešerší používaných komponent v mazacím systému. Pro mazací systém je vypočítán teoretický objemový průtok a je následně ověřen při měření skutečného průtoku potřebného k určení chladícího výkonu olejového chladiče.
Hydraulický agregát pro regulaci parní turbíny
Morávek, Aleš ; Kolesa, Karel (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na praktický návrh vysokotlakého hydraulického agregátu k pohonu regulace kondenzační turbíny. Cílem práce je výpočet všech prvků hydraulického systému, návrh potrubí a nezbytná výkresová dokumentace. Celá sestava se skládá z nakupovaných dílů jiných výrobců. Hlavní olejová nádrž a bezpečnostní záchytná nádrž je detailně popsána a bude vyrobena, nikoliv nakoupena.
Optimalizace chlazení oleje letounu VUT 100
Mackovík, Matěj ; Zikmund, Pavel (oponent) ; Popela, Robert (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je optimalizace chlazení oleje letounu VUT 100, tak aby splňovalo požadavky předpisu a omezení daná výrobce motoru. Tohoto cíle je dosaženo volbou vhodného chladiče a optimalizací kanálu chlazení za použití CFD – software Ansys Fluent.
Chladič motorového oleje závodního vozidla
Lang, Filip ; Guzej, Michal (oponent) ; Bartuli, Erik (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem olejového chladiče pro závodní automobil z polymerních dutých vláken. Olejový chladič byl vyroben na zařízení X-Winder, které není původně navrženo pro výrobu tepelných výměníků, což dříve značně komplikovalo proces výroby. Proto byly v rámci práce vytvořeny programy iniciující pohyb navíjecího zařízení na základě zadaných parametrů uživatelem. Vyrobený chladič byl porovnán s reálně využívaným olejovým chladičem pro závodní automobil na základě změřených parametrů ve zkušební komoře.
Analýza mazacího systému motoru vozidla Formule Student
Liška, David ; Janoušek, Michal (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá analýzou použitého mazacího systému na osmé generaci vozidla Dragon 8 týmu TU Brno Racing. V úvodu práce objasňuje soutěž Formula Student, které se studentský tým účastní, jejími pravidly a omezeními ovlivňující mazací systém spalovacího motoru. Dále se práce zabývá možnostmi řešení olejového chlazení a rešerší používaných komponent v mazacím systému. Pro mazací systém je vypočítán teoretický objemový průtok a je následně ověřen při měření skutečného průtoku potřebného k určení chladícího výkonu olejového chladiče.
Hydraulický agregát pro regulaci parní turbíny
Morávek, Aleš ; Kolesa, Karel (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na praktický návrh vysokotlakého hydraulického agregátu k pohonu regulace kondenzační turbíny. Cílem práce je výpočet všech prvků hydraulického systému, návrh potrubí a nezbytná výkresová dokumentace. Celá sestava se skládá z nakupovaných dílů jiných výrobců. Hlavní olejová nádrž a bezpečnostní záchytná nádrž je detailně popsána a bude vyrobena, nikoliv nakoupena.
Optimalizace chlazení oleje letounu VUT 100
Mackovík, Matěj ; Zikmund, Pavel (oponent) ; Popela, Robert (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je optimalizace chlazení oleje letounu VUT 100, tak aby splňovalo požadavky předpisu a omezení daná výrobce motoru. Tohoto cíle je dosaženo volbou vhodného chladiče a optimalizací kanálu chlazení za použití CFD – software Ansys Fluent.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.