Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Optimalizace internetové prezentace pro podporu e-marketingu
Kříž, Petr ; Luhan, Jan (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce tvoří metodickou pomůcku pro získání potenciálních nových zákazníků z internetového prostředí za použití optimalizačních technik pro internetové prezentace. Optimalizační techniky jsou děleny do přímo a nepřímo ovlivnitelných faktorů spolu s kombinací internetového marketingu.
Analýza a návrh elektronického obchodu firmy
Resler, Tadeáš ; Moravec, Michal (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhy na zlepšení internetového obchodu pro firmu Lukashokej.cz. Na základě poznatků a informací získaných v teoretické části s následnou analýzou konkurence a současného stavu ve firmě. Podám návrhy na vylepšení marketingu či internetového obchodu, která zaujmou nové i stávající zákazníky.
SEO audit vybraného e-shopu
Rodina, Michael ; Očenášek, Vladimír (vedoucí práce) ; Šimek, Pavel (oponent)
Tato práce se zabývá optimalizací pro vyhledávače. Nejvíce se zaměřuje na dva vyhledávače, které jsou pro české uživatele nejběžnější, Google a český vyhledávač Seznam.cz. Teoretická část se zaměřuje na rozdělení optimalizačních faktorů na on-page a off-page faktory. U všech těchto faktorů je popsán význam, který mají pro optimalizaci webových stránek. V praktické části je proveden rozbor e-shopu Jednadvacitka.cz, který se zabývá prodejem sportovního vybavení.
Analýza a návrh elektronického obchodu firmy
Resler, Tadeáš ; Moravec, Michal (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhy na zlepšení internetového obchodu pro firmu Lukashokej.cz. Na základě poznatků a informací získaných v teoretické části s následnou analýzou konkurence a současného stavu ve firmě. Podám návrhy na vylepšení marketingu či internetového obchodu, která zaujmou nové i stávající zákazníky.
Optimalizace internetové prezentace pro podporu e-marketingu
Kříž, Petr ; Luhan, Jan (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce tvoří metodickou pomůcku pro získání potenciálních nových zákazníků z internetového prostředí za použití optimalizačních technik pro internetové prezentace. Optimalizační techniky jsou děleny do přímo a nepřímo ovlivnitelných faktorů spolu s kombinací internetového marketingu.
Marketing ve virtuálním prostředí
Karásek, Pavel ; Smutný, Zdeněk (vedoucí práce) ; Řezníček, Václav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá online marketingem, jeho souvislostmi se 4P klasického marketingu a SEO optimalizací. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretickém oddílu jsou vysvětleny základní pojmy a oblasti online marketingu. Jsou zde srovnány 4P marketingu z pohledu internetem zprostředkovaného (virtuálního) a fyzického prostředí. Pro obě prostředí jsou uvedeny charakteristiky společně s jejich výhodami a nevýhodami. Praktická část se věnuje optimalizaci webu hotelu S.E.N. směrem k marketingovým potřebám jeho vlastníka. Při optimalizaci jsou použity techniky online marketingu vysvětlené v teoretické části. Výstupy optimalizace s dalšími doporučeními jsou zhodnoceny v závěru.
Analýza účinnosti linkbuildingových technik
Slavík, Petr ; Mittner, Jan (vedoucí práce) ; Gála, Libor (oponent)
Cílem práce je seznámit čtenáře s technikami získávání zpětných odkazů a jejich účinností. První část práce poskytuje ucelený teoretický základ definující základní pojmy z oblasti SEO, vyhledávačů a zpětných odkazů. Dále je čtenář seznámen s konkrétními technikami získávání zpětných odkazů. Tyto techniky jsou rozděleny do dvou skupin podle toho, zda k získávání odkazů využívají sociálních služeb a aktivity návštěvníků či nikoliv. Účinnost jednotlivých metod z hlediska získávání návštěvnosti a vlivu na pozice ve výsledcích vyhledávání je dále determinována experimentem, který je prezentován v praktické části. V závěru práce je provedeno shrnutí výhod a nevýhod jednotlivých technik, stejně jako obou skupin jako celků. Hlavním přínosem této práce je poskytnutí aktuálních empiricky ověřených informací o účinnosti jednotlivých metod získávání zpětných odkazů. Práce přispěje k prohloubení znalostí SEO specialistů i správců webových stránek, kterým pomůže k efektivnějšímu provádění jejich práce a zároveň k úspoře klientových prostředků.
Tvorba webových stránek se zaměřením na nejdůležitější SEO faktory
Beňadik, Petr ; Sklenák, Vilém (vedoucí práce) ; Vojíř, Stanislav (oponent)
Tato práce se zabývá výběrem a optimalizací nejdůležitějších SEO faktorů, na které by měl být kladen důraz v průběhu procesu tvorby nových webových stránek. Cílem této práce je přiblížit, jaké činnosti se za pojmem SEO optimalizace ukrývají a že se jedná o komplexní optimalizaci webových stránek pro vyhledávače. Nejedná se jen o kvalitu technického zpracování stránek, ale převážně také optimalizaci obsahové části. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části -- teoretickou a praktickou. Ve dvou úvodních teoretických kapitolách jsou vymezeny základní pojmy, nastíněn princip vyhledávačů a dále jsou detailněji popsány nejdůležitější on-page a off-page faktory včetně několika praktických ukázek. V praktické části je prezentován reálný projekt od zadání projektu, jeho analýzy, návrhu, přes implementaci navrženého řešení až po následnou analýzu hotových webových stránek, ve kterých uvádím tipy pro další vylepšení a optimalizace stránek. V rámci zpracování projektu je kladen důraz především na SEO faktory, které byly přiblíženy v teoretické části práce.
Porovnání úspěšnosti on-page a off-page faktorů při SEO
Traksl, František ; Sklenák, Vilém (vedoucí práce) ; Hazucha, Andrej (oponent)
Tato práce si klade za cíl porovnat on-page a off-page faktory a vyhodnotit, který z těchto dvou faktorů má větší váhu v počátku optimalizace stránek pro vyhledávače. K tomu, aby bylo zjištěno, který z faktorů má větší váhu, byly vytvořeny dvě na sobě nezávislé internetové stránky. Prvá ze stránek je optimalizována za pomoci on-page faktorů, druhá za pomoci off-page faktorů. V závěru této práce je uvedeno, která ze stránek se umístila lépe ve vyhledávačích a dle toho jsou posouzeny on-page a off-page faktory. Účelem je tedy zjistit, na co se v počátcích tvorby www stránek a jejich optimalizace zaměřit. A prozkoumat další část rychle se rozvíjející oblasti tvorby webu, která nám může pomoci v lepším chápání hodnocení internetových stránek vyhledávači.
Analýza webu z hlediska off-page faktorů
Potužáková, Karolína ; Burkoň, Lukáš (vedoucí práce) ; Vidim, Jaroslav (oponent)
Cílem práce je přiblížit čtenáři off-page optimalizaci stránek. V úvodu je čtenář seznámen se všemi důležitými pojmy. Možnosti, jak zlepšit off-page faktory jsou rozděleny do dvou hlavních kategorií. Aktivní linkbuilding, tedy aktivní získávání zpětných odkazů a pasivní linkbuilding, kdy lidé na web odkazují sami například na základě kvalitního obsahu. V další části je zmíněn nástroj vhodný pro správu SEO aktivit. Teoretická část je využívána v následné analýze webu, kde jsou hodnoceny off-page faktory webu a porovnávána jejich kvalita s konkurencí. Závěrečná část práce obsahuje doporučení pro konkrétní web z hlediska off-page faktorů. Po přečtení této práce by měl být čtenář schopen rozeznat kvalitní off-page optimalizaci stránek a získat přehled o tom, jak lze pomocí zpětných odkazů zlepšit návštěvnost webu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.