Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vzrůst esportu: Nová generace sázkařů
Bohovič, Marek ; Kolomoiets, Maksym (vedoucí práce) ; Petrúšek, Ivan (oponent)
Tato práce je primárně zaměřena na problematiku online kurzového sázení, konkrétně na faktory, které ovlivňují českou dospělou populaci k tomu, že začnou na esporty sázet. Dalším záměrem práce jsou charakteristiky českých sázkařů na esporty, nesázkařů, esportovců a hráčů videoher a jak se od sebe liší. Třetím záměrem práce je postoj české dospělé populace k esportu a jak se postoj liší mezi hráči videoher a sázkaři) V první částí práce jsou rozebírány pojmy, které souvisí s výzkumem. Dále práce obsahuje informace o existující literatuře na téma kurzového sázení a také se soustředí na provedené zahraniční výzkumy v oblasti sázení, konkrétně charakteristik sázkařů a faktory ovlivňující sázkaře. Na základě jejich zjištění byly položeny hlavní výzkumné otázky a formulovány hypotézy. Z důvodu nedostatku existující literatury na postoj k esportu a charakteristiky aktérů esportu byla vedlejší výzkumná otázka položena na základě vzdělaného odhadu podloženého mnoholetým pozorováním a zkušenostmi s daným tématem. Sběr dat ve výzkumu bakalářské práce byl prováděn pomocí strukturovaných anonymních dotazníků a následná analýza dat přes program SPSS.
Marketingová komunikace sázkové kanceláře Sazkabet
Hančl, Josef ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Marketingová komunikace sázkové kanceláře Sazkabet Cíl: Hlavním cílem této práce je navržení marketingové komunikace, která společnosti Sazkabet napomůže k udržení stávajících zákazníků a zároveň k oslovení nových, kteří spadají do její cílové skupiny. Metody: V práci byly použity kvalitativní metody. Konkrétně se jednalo o tři polostrukturované rozhovory se zaměstnanci sázkové kanceláře Sazkabet, kteří se věnují jednotlivým marketingovým nástrojům. Stejně tak byla provedena analýza textů, dokumentů, webových stránek a sociálních sítí. Výsledky práce: Při analýze bylo zjištěno, že sázková kancelář Sazkabet nevyužívá všechny marketingové nástroje tak efektivně, jak by mohla. Společnosti jsou navrženy konkrétní vylepšení v reklamě, podpoře prodeje, digitálním marketingu, influencer marketingu a sponzoringu. Stejně tak je sázkové kanceláři navržen plán využití jednotlivých nástrojů na rok 2021 Klíčová slova: Marketingový mix, kurzové sázky, hazardní hry, Sazka a.s.
Kurzové sázení
Kuruc, Michal ; Čabla, Adam (vedoucí práce) ; Malá, Ivana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou kurzového sázení. Cílem práce je seznámit čtenáře s fungováním sázkových kanceláří, tvorbou kurzů, obecně se sázkařským prostředím a s předpoklady pro to, stát se úspěšným sázkařem. Dalším z cílů je otestovat vybrané sázkařské strategie a zjistit, zda se z nich dá dlouhodobě profitovat. V teoretické části jsou představeny některé sázkařské strategie a předpoklady pro to, stát se úspěšným sázkařem. V praktické části ukazuji pomocí simulace pravděpodobnou nefunkčnost ruletové strategie martingale a poté testuji vybrané strategie na reálných fotbalových výsledcích. Práce může také sloužit jako jednoduchý návod na tvorbu sázkařských analýz a jejich vyhodnocení. Výsledky práce ukazují, že pravděpodobně neexistuje žádný zaručený způsob, jak profitovat z kurzového sázení, avšak je možné informace v této práci využít k získání určité výhody ve výběru sázkařských příležitostí.
Ekonomika sázkových kanceláří
Saibt, Radek ; Novotný, Jiří (vedoucí práce) ; Ščiklin, Alexandr (oponent)
Práce poskytuje ucelený přehled o fungování sázkových kanceláří a charakterizuje český trh loterií a sázkových her. Jsou rozebrány hlavní důvody, proč se ekonomika sportu zabývá ekonomikou sázkových her. Pozornost je věnována zejména trhu sázkových kanceláří, které provozují kursové sázení. Dále je analyzována tuzemská a evropská legislativa týkající se kursového sázení. Podrobně je vysvětlen způsob výběru odvodů a daní z loterií a jiných podobných her.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.