Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Lávka u hradu Veveří
Slovják, Petr ; Juchelková,, Pavlína (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce ja alternativní návrh lávky pro pěší a cyklisty přes Brněnskou přehradu pod hradem Veveří. Jsou vypracovány tři varianty řešení konstrukce lávky. Vybraná varianta konstrukce lávky tvořená betonovým předpjatým pásem podepřeným ocelovými příčníky a oblouky je dále rozpracována. Výpočet účinků zatížení během stádií výstavby je proveden v programu ANSYS. Konstrukce je posouzena dle Eurocodů.
Ocelová lávka pro pěší a cyklisty
Sýkora, Jiří ; Pešek, Ondřej (oponent) ; Štrba, Michal (vedoucí práce)
Cílem práce je navržení ocelové lávky pro pěší a cyklisty v Brně. Jedná se o přemostění údolí, v němž nevede komunikace pro vozidla. Na lávku je bráněno vjezdu všem motorovým vozidlům. Teoretické rozpětí mostního pole je 50 m, výška konstrukce je 7 m. Mostovka je nadvýšena v oblouku o 0,5 m. Byly navrženy dvě varianty. Srovnáním podle několika kritérií byla vybrána ta vhodnější, pro kterou byl zpracován podrobný statický posudek a výkresová dokumentace.
Ocelová lávka v Černotíně
Kelar, Petr ; Štrba, Michal (oponent) ; Barnat, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá statickým návrhem ocelové lávky pro pěší a cyklisty přes řeku Bečvu v obci Černotín. Rozpětí lávky je 50 m. Jako základní materiál je použita ocel S355 a S460. Nejprve byly vypracovány dvě varianty. První varianta je lávka oblouková a druhá lávka je zavěšená. Po vyhodnocení předběžných variant byla vybrána konstrukce zavěšené lávky. Vybraná varianta byla posouzena detailně včetně spojů a ložisek. Konstrukce je navržena dle platných norem ČSN EN a vyhovuje na mezní stav únosnosti i mezní stav použitelnosti. Ke statickému výpočtu byl použit software RFEM 5.17.01 od společnosti Dlubal.
Lávka pro chodce a cyklisty
Pupík, Antonín ; Sýkora, Karel (oponent) ; Puchner, Josef (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a posouzením lávky pro chodce a cyklisty v městě Hranice, část města Rybáře. Lávka bude sloužit jako přechod přes řeku Bečvu a bude propojovat zdejší cyklostezku s ulicí Rybářskou. Obsahem této práce je návrh dvou odlišných variant konstrukcí. Na základě jejich ekonomického zhodnocení je jedna z těchto variant vybrána a dále podrobněji zpracovávána. Délka přemostění je 50m.
Oblouková lávka přes Bečvu
Matěják, Jan ; Sliwka, Pavel (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh lávky pro pěší přes řeku Bečvu ve Vsetíně. V rámci práce byly vypracovány tři studie možných řešení, z nichž byly dále detailněji rozpracovány dvě. První varianta zkoumá lávku podepřenou vně ukloněným obloukem, který podpírá konstrukci z jedné strany. Druhá varianta je podepřena vně ukloněnými ocelovými oblouky z obou stran. Tato varianta je dále blíže rozpracována ve formě statického výpočtu, výkresové dokumentace a lávka je také posouzena z hlediska dynamiky konstrukce.
Oblouková lávka
Fadrný, Michal ; Nečas, Radim (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem obloukové lávky přes řeku Dyji v Břeclavi. V úvodu práce je vypracována studie, ve které porovnáváme vhodnost volby konstrukčního řešení zavěšení mostovky na oblouk. Zpracováváme dva typy zavěšení mostovky na oblouk. V první variantě řešíme zavěšení pomocí 14 šikmých konstrukčních táhle, v druhé pomocí 14 přímých konstrukčních táhel. Dále je zpracováno třetí alternativní konstrukční řešení lávky. Pro statický výpočet je zvolena varianta oblouku se šikmými konstrukčními táhly.
Oblouková lávka
Fadrný, Michal ; Nečas, Radim (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem obloukové lávky přes řeku Dyji v Břeclavi. V úvodu práce je vypracována studie, ve které porovnáváme vhodnost volby konstrukčního řešení zavěšení mostovky na oblouk. Zpracováváme dva typy zavěšení mostovky na oblouk. V první variantě řešíme zavěšení pomocí 14 šikmých konstrukčních táhle, v druhé pomocí 14 přímých konstrukčních táhel. Dále je zpracováno třetí alternativní konstrukční řešení lávky. Pro statický výpočet je zvolena varianta oblouku se šikmými konstrukčními táhly.
Ocelová lávka v Černotíně
Kelar, Petr ; Štrba, Michal (oponent) ; Barnat, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá statickým návrhem ocelové lávky pro pěší a cyklisty přes řeku Bečvu v obci Černotín. Rozpětí lávky je 50 m. Jako základní materiál je použita ocel S355 a S460. Nejprve byly vypracovány dvě varianty. První varianta je lávka oblouková a druhá lávka je zavěšená. Po vyhodnocení předběžných variant byla vybrána konstrukce zavěšené lávky. Vybraná varianta byla posouzena detailně včetně spojů a ložisek. Konstrukce je navržena dle platných norem ČSN EN a vyhovuje na mezní stav únosnosti i mezní stav použitelnosti. Ke statickému výpočtu byl použit software RFEM 5.17.01 od společnosti Dlubal.
Lávka u hradu Veveří
Slovják, Petr ; Juchelková,, Pavlína (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce ja alternativní návrh lávky pro pěší a cyklisty přes Brněnskou přehradu pod hradem Veveří. Jsou vypracovány tři varianty řešení konstrukce lávky. Vybraná varianta konstrukce lávky tvořená betonovým předpjatým pásem podepřeným ocelovými příčníky a oblouky je dále rozpracována. Výpočet účinků zatížení během stádií výstavby je proveden v programu ANSYS. Konstrukce je posouzena dle Eurocodů.
Lávka pro chodce a cyklisty
Pupík, Antonín ; Sýkora, Karel (oponent) ; Puchner, Josef (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a posouzením lávky pro chodce a cyklisty v městě Hranice, část města Rybáře. Lávka bude sloužit jako přechod přes řeku Bečvu a bude propojovat zdejší cyklostezku s ulicí Rybářskou. Obsahem této práce je návrh dvou odlišných variant konstrukcí. Na základě jejich ekonomického zhodnocení je jedna z těchto variant vybrána a dále podrobněji zpracovávána. Délka přemostění je 50m.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.