Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh nového produktu a jeho marketingové podpory
Holubová, Martina ; Malach, Miroslav (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je zvýšit konkurenceschopnost vybrané firmy pomocí uvedení nového produktu na trh. Práce je rozdělena do třech částí. První obsahuje teoretická východiska, v druhé části je popsána analýza marketingového mixu vybrané společnosti a její konkurence včetně dotazníkového řešení. V poslední části je popsán marketingový mix navrhovaného produktu.
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Brožová, Veronika ; Kala, Štěpán (vedoucí práce) ; Pavel, Pavel (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je na základě provedeného dotazníkového šetření a analýzy dat navrhnout vhodná doporučení v oblasti marketingové komunikace společnosti Costa Coffee. K naplnění hlavního cíle práce předchází jednotlivé dílčí cíle, které na sebe logicky navazují. Teoretická část obsahuje pojmy týkající se marketingu, marketingového mixu a marketingové komunikace, zejména komunikačního mixu a cíleného marketingu. V praktické části je popsána charakteristika zvoleného kavárenského řetězce a jeho marketingového mixu, který je prozkoumán i u nejbližší konkurence. Analyzováno je také vnější prostředí kavárenského řetězce. Dalším krokem je dotazníkový průzkum, sloužící k identifikaci vhodných segmentů pro nastavení co nejúčinnější marketingové komunikace. Návrh na optimalizaci marketingových nástrojů se opírá o výzkum spotřebního a mediálního chování a životního stylu populace MML TGI. Na základě dat z tohoto výzkumu je analyzováno vnímání propagace na úrovni jednotlivých segmentů. Na závěr je na základě získaných informací ze všech zkoumaných oblastí sestaven návrh pro zdokonalení marketingových aktivit a navrženo zařazení zelené kávy do portfolia kavárny.
Návrh nového produktu a jeho marketingové podpory
Holubová, Martina ; Malach, Miroslav (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je zvýšit konkurenceschopnost vybrané firmy pomocí uvedení nového produktu na trh. Práce je rozdělena do třech částí. První obsahuje teoretická východiska, v druhé části je popsána analýza marketingového mixu vybrané společnosti a její konkurence včetně dotazníkového řešení. V poslední části je popsán marketingový mix navrhovaného produktu.
Zajištění kvality při zavádění nového výrobku do sériové výroby
Lacina, David
Bakalářská práce pojednává o rešeršním zpracování, zavádění nového výrobku do sériové výroby. Pro případ této práce jsem zvolil plastovou páčku na otevírání přední kapoty u osobního automobilu. Výchozím materiálem pro výrobu byl zvolen Polyamid 6.6 GF30. Roční předpokládaná výrobní série bude činit 250 000 kusů. Plastová páčka se bude vyrábět na vstřikovacím lisu DEMAG 100/420-310.
Zavádění nového výrobku firmy DK Open, s.r.o. na trh
Bidlová, Karolína Bc. ; Nesnídalová, Jitka (vedoucí práce)
Teoreticko-metodologická část je věnována problematice marketingového mixu, novému výrobku, SWOT analýze, analýze konkurence, segmentaci trhu a popisu kroků procesu zavádění nového výrobku na trh. V praktické části je představena společnost DK OPEN, spol. s r. o., dále jsou aplikovány analýzy z teoretické části na zmiňovanou společnost. Na základě analýz je doporučeno firmě zavést konkrétní výrobek. V závěru je navrhnut marketingový mix tohoto nového výrobku.
Zavedení nového výrobku do výroby ve firmě 2VV s.r.o. z pohledu provozního managementu
Fabuš, Pavel ; Svobodová, Hana (vedoucí práce) ; Novák, Milan (oponent)
Práce se zabývá problémy při zavádění nového produktu do výroby. Nejprve jsou rozebírány jednotlivé problémy, které se při procesu zavádění výrobku(vzduchové clony) vyskytly. Následně jsou k nim uvedeny možné alternativy řešení s vyčíslením ekonomického dopadu.
Zavádění nového výrobku firmy DK Open, s.r.o. na trh
Bidlová, Karolína ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Nováček, Jan (oponent)
Teoreticko-metodologická část je věnována problematice marketingového mixu, novému výrobku, SWOT analýze, analýze konkurence, segmentaci trhu a popisu kroků procesu zavádění nového výrobku na trh. V praktické části je představena společnost DK OPEN, spol. s r. o., dále jsou aplikovány analýzy z teoretické části na zmiňovanou společnost. Na základě analýz je doporučeno firmě zavést konkrétní výrobek. V závěru je navrhnut marketingový mix tohoto nového výrobku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.