Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Systém managementu kvality ISO 9001 ve středních školách?
Šikner, Roman ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Voda, Jan (oponent)
NÁZEV: Systém managementu ISO ve středních školách? AUTOR: Roman Šikner KATEDRA (ÚSTAV): Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr. Bc. Jiří Trunda ABSTRAKT: Závěrečná práce se zabývá povědomím ředitelů škol a jejich zástupců o systému řízení a vedení, managementu kvality - normě ISO 9001. Má za úkol zjistit, jestli si vedení škol myslí, že by jim norma ISO 9001 mohla pomoci při řízení a vedení školy a zda by jim v neposlední řadě mohla pomoci při získání klientů - žáků, při jednáních se zřizovatelem a sociálními partnery a při získávání finančních prostředků, zejména v doplňkové činnosti. Závěrečná práce přinese názory ředitelů škol, případně jejich zástupců z různých typů středních škol na systém managementu kvality - normu ISO 9001, možnost zavedení této normy v jejich škole. KLÍČOVÁ SLOVA: Norma ISO 9001, systém managementu kvality, řízení, vedení
Vliv certifikace normy ISO 9001 na zvýšení výkonnosti podniku
Novotná, Petra
Novotná, P. Vliv certifikace normy ISO 9001 na zvýšení výkonnosti podniku. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Práce se zabývá zjištěním vlivu implementace systému kvality na zvýšení výkonnosti podniku. Je zaměřena na analýzu jeho současného stavu, řízení systému kvality a jeho správu. Cílem práce je prokázat vliv certifikace kvality dle ISO 9001 na finanční i nefinanční výkonnost podniku a nalezení oblastí a ukazatelů, ve kterých se dopady certifikace nejvíce projevují. V řešení bylo použito analýzy vnitřního prostředí podle metody 7S, sebehodnocení podniku podle metodiky dle normy ISO 9004 a metodika na základě principů modelu EFQM. Hlavním zjištěním je neprokázaný vliv implementace systému kvality na výkonnost podniku kvůli nedodržování veškerých požadavků a principů normy, které jsou vzájemně provázané. Podniky plní požadavky normy především pro účely splnění podmínek recertifikačních auditů a pro uzavření obchodní smlouvy se zákazníky.
Systém managementu kvality ISO 9001 ve středních školách?
Šikner, Roman ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Voda, Jan (oponent)
NÁZEV: Systém managementu ISO ve středních školách? AUTOR: Roman Šikner KATEDRA (ÚSTAV): Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr. Bc. Jiří Trunda ABSTRAKT: Závěrečná práce se zabývá povědomím ředitelů škol a jejich zástupců o systému řízení a vedení, managementu kvality - normě ISO 9001. Má za úkol zjistit, jestli si vedení škol myslí, že by jim norma ISO 9001 mohla pomoci při řízení a vedení školy a zda by jim v neposlední řadě mohla pomoci při získání klientů - žáků, při jednáních se zřizovatelem a sociálními partnery a při získávání finančních prostředků, zejména v doplňkové činnosti. Závěrečná práce přinese názory ředitelů škol, případně jejich zástupců z různých typů středních škol na systém managementu kvality - normu ISO 9001, možnost zavedení této normy v jejich škole. KLÍČOVÁ SLOVA: Norma ISO 9001, systém managementu kvality, řízení, vedení
Analýza a zhodnocení plnění požadavků normy ISO 9001 a návrh příručky kvality ve společnosti Prosport Praha s.r.o.
Čermáková, Alena ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Hykš, Ondřej (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou společnosti Prosport Praha s.r.o. z pohledu normy ISO 9001. Smyslem této práce je porovnání současného stavu společnosti s jednotlivými požadavky normy ISO 9001. V oblastech, ve kterých společnost nesplňuje tyto požadavky, jsou navrženy možné změny k zlepšení stavu tak, aby mohla společnost dosáhnout shody s normou. Po analýze následuje vyhodnocení stupně plnění požadavků normy a návrh příručky kvality pro společnost Prosport Praha s.r.o.
Využití systémů řízení kvality při autoevaluaci středních škol ve Středočeském kraji
Velflová, Romana ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Hykš, Ondřej (oponent)
Závěrečná práce se zabývá otázkou zavádění systémů řízení kvality na středních školách Středočeského kraje. Teoretická část popisuje principy managementu kvality, blíže představuje normu ISO 9001, Model excelence EFQM, model CAF a model CQAF. Výzkumná část zjišťuje názor ředitelů na náplň vyhlášky č. 15/2005 Sb., která specifikuje požadavky na povinné vlastní hodnocení škol. V další kapitolách se prostřednictvím dotazníkového šetření a analýzy webových stránek škol zkoumá na středočeských středních školách praxe zavádění systémů řízení kvality -- současný stav, informovanost ředitelů, poptávka, očekávání. Poslední kapitola nabízí konkrétní zkušenost se zaváděním systémů řízení kvality prostřednictvím doplňkových rozhovorů s řediteli škol.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.