Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nefotorealistické zobrazování
Žilák, Jaroslav ; Bartoň, Radek (oponent) ; Žák, Pavel (vedoucí práce)
Ústředním cílem této práce je kromě úvodu do problematiky nefotorealistického zobrazování, poskytnutí návrhu a možného řešení realizace systému, který toto zobrazování umožňuje ve formě obrazového post-processingu. Popisuje řešení dostatečně flexibilní na to, aby umožňovalo uživateli kromě již vestavěných filtrů, tvořit filtry vlastní a rekurzivně je využívat při tvorbě dalších, nových filtrů, pro tento typ zobrazování. Její součástí je tak i jakýsi manuál, který popisuje základní syntaxi a možnosti tohoto systému.
Digital graphics: Painting
Bobyleva, Ekaterina ; Walek, Agata (oponent) ; Ellederová, Eva (vedoucí práce)
The aims of the bachelor‘s thesis are to frame the concept of digital painting, its hardware and software requirements and to describe tools and techniques of digital painting. The first chapter deals with general concepts of aesthetics in traditional and computer art, provides a historical survey of the evolution of digital art and establishes the concept of metamodernism in art. In the second chapter, art techniques both digital and traditional are described and supported by examples according to painting styles and art movements. The question of expressing emotions in digital painting and psychology of image perception are explained from a digital and traditional artist’s viewpoint. Moreover, the role of the computer in a creating process is determined. The third chapter focuses on the non-photorealistic rendering method of creating artwork in an abstract stylisation style on the ground of the Stylize editor and the manual for this editor (beginner level) is provided as well.
Digital graphics: Painting
Bobyleva, Ekaterina ; Walek, Agata (oponent) ; Ellederová, Eva (vedoucí práce)
The aims of the bachelor‘s thesis are to frame the concept of digital painting, its hardware and software requirements and to describe tools and techniques of digital painting. The first chapter deals with general concepts of aesthetics in traditional and computer art, provides a historical survey of the evolution of digital art and establishes the concept of metamodernism in art. In the second chapter, art techniques both digital and traditional are described and supported by examples according to painting styles and art movements. The question of expressing emotions in digital painting and psychology of image perception are explained from a digital and traditional artist’s viewpoint. Moreover, the role of the computer in a creating process is determined. The third chapter focuses on the non-photorealistic rendering method of creating artwork in an abstract stylisation style on the ground of the Stylize editor and the manual for this editor (beginner level) is provided as well.
Nefotorealistické zobrazování
Žilák, Jaroslav ; Bartoň, Radek (oponent) ; Žák, Pavel (vedoucí práce)
Ústředním cílem této práce je kromě úvodu do problematiky nefotorealistického zobrazování, poskytnutí návrhu a možného řešení realizace systému, který toto zobrazování umožňuje ve formě obrazového post-processingu. Popisuje řešení dostatečně flexibilní na to, aby umožňovalo uživateli kromě již vestavěných filtrů, tvořit filtry vlastní a rekurzivně je využívat při tvorbě dalších, nových filtrů, pro tento typ zobrazování. Její součástí je tak i jakýsi manuál, který popisuje základní syntaxi a možnosti tohoto systému.
Výuková hra na platformě XNA
Vlková, Lenka ; Jošth, Radovan (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce je návrh a implementace výukové hry pro platformu XNA. Práce se zabývá vlastnostmi této platformy, především pak možností převodu hry na herní konzolu Xbox 360. Kromě návrhu a implementace 3D hry NanoHeal z oblasti zdravotnictví jsou zde popsány grafické efekty využité pro dosažení přitažlivého vzhledu hry. Jedná se o techniky nerealistického renderování, efekt zdůraznění hloubky ostrosti a částicové systémy. Klíčové charakteristiky výsledné hry byly zhodnoceny pomocí internetového dotazníku.
Nefotorealistické zobrazování
Mágr, Martin ; Polok, Lukáš (oponent) ; Žák, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je prozkoumat možnosti nefotorealistického zobrazování, zaměřit se na oblast transformace obrazu a následně navrhnout algoritmus pro zpracování videa na jeho "cartoon" reprezentaci. Práce popisuje analýzu problému, návrh algoritmu a jeho implementaci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.