Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Model elektronického obchodu firmy
Ševčíková, Barbora ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce charakterizuje a analyzuje firmu Nexx, spol.s. r. o. Obsahuje návrh řešení problémů, vyplívajících z analýzy, vedoucí ke zlepšení budoucího postavení firmy Nexx na trhu s HW. Realizace návrhu e-shopu povede ke zkvalitnění nabízených služeb a samotného e-shopu
Fenomén scarcity a FoMo a jejich percepce generací Y
Bazala, Štěpán
Bazala, Š. Fenomén scarcity a FoMo a jejich percepce generací Y. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Tato bakalářská práce se zabývá fenomény scarcity a FoMo marketingu a jejich percepcí u generace Y. Za pomoci užití eye-trackingového šetření a následných řízených rozhovorů zjišťuje vnímání vybraných nástrojů marketingu a jejich dopad pro konečné rozhodnutí spotřebitele při nakupování na internetu. Na základě výsledků zjištěných oběma z uvedených metod, jsou poskytnuta doporučení pro užívání těchto nástrojů při tvorbě marketingových strategií v internetových internetovém prostředí pro generaci Y.
Factors that influence e-shopping in the Ghanaian grocery market
Larbi, Prince
ABSTRAKT Larbi, P. “Faktory ovlivňující online nákupování na ghanském potravinářském trhu”. Bakalářská práce. Mendelova univerzita v Brně, 2019. Tato bakalářská práce zkoumá, jak obyvatelé Ghany využívají online obchodu s potravinami, jeho oblíbenost a současný stav popularity online nakupování v Ghaně. Jejím cílem je průzkum online nakupování potravin většiny obyvatel z Ghany. V této práci byl použit dotazníkový průzkum, dotazovalo se 220 lidí. Dále zde byla analyzovaná témata, jako je elektronický obchod a chování spotřebitelů při nákupech. Dotazníkové průzkumy a rozhovory byly provedeny za účelem zjištění názorů Ghaňanů na on-line nakupování s potravinami. Manažeři firem zabývajících se prodejem potravin vznesly potenciální obavy z nemožnosti dodání zboží na adresu, poněvadž ne všechny čtvrtě mají ulice, čísla domu a navíc to stěžují špatné silnice. Někteří respondenti dotazníkového průzkumu v Ghaně také zdůraznili, že dají přednost nákupu na tržnici, jelikož mohou smlouvat o ceně, což je v Ghaně běžné.
Model elektronického obchodu firmy
Ševčíková, Barbora ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce charakterizuje a analyzuje firmu Nexx, spol.s. r. o. Obsahuje návrh řešení problémů, vyplívajících z analýzy, vedoucí ke zlepšení budoucího postavení firmy Nexx na trhu s HW. Realizace návrhu e-shopu povede ke zkvalitnění nabízených služeb a samotného e-shopu
Kupní chování uživatelů internetu se zaměřením na český a německý trh
Chorvátová, Lucie ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá nákupním chováním českých a německých internetových uživatelů. Na základě vlastního dotazníkového šetření, analýzy sekundárních zdrojů věnujících se české a německé internetové populaci a jejímu nákupnímu chování a datům z databáze Google Consumer Barometer jsou identifikovány shodné a rozdílné nákupní projevy obou skupin internetových uživatelů. Z nich jsou vyvozena doporučení českým a německým obchodníkům či obchodníkům zvažujícím expanzi na jeden z těchto trhů, jak by mohli lépe reagovat na přání svých zákazníků.
Proces vzniku internetového obchodu malého nebo středního podniku
Rychtová, Magdaléna ; Přibil, Jiří (vedoucí práce) ; Váchová, Lucie (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou internetového obchodu Stavební firmy JAVOS, s.r.o. V první části práce jsou vymezeny teoretické pojmy a náležitosti eshopu, propagace e-shopu a legislativa. Druhá část charakterizuje současný stav webových stránek firmy. Dále popisuje vše, co musí internetový obchod dle požadavků majitel splňovat. Nejvíce se zaměřuje na volbu vhodného technického řešení internetového obchodu. Konkrétně porovnává tři systémy umožňující pronájem obchodu za měsíční poplatek nebo zdarma.
Analýza specializovaného internetového obchodu
JAROŠ, Dalibor
Tato práce analyzuje specializovaný internetový obchod, jeho přípravu po stránce technické i obchodní, jeho vstup na trh, první marketingové aktivity, jejich korekce a zhodnocuje celkovou ekonomickou stránku projektu.
Ochrana spotřebitele v internetovém prostředí
Veselá, Lucie ; Švarc, Zbyněk (vedoucí práce) ; Boháček, Martin (oponent)
Bakalářská práce se zabývá ochranou spotřebitele při nakupování přes internet v České republice i Evropské unii. První kapitola se věnuje internetu a internetovému obchodování. V druhé části, která je zaměřena na právní prostředí České republiky, je popsán vztah mezi spotřebitelem a podnikatelem od návrhu na uzavření smlouvy až po vyřízení případné reklamace. V kapitole věnované Evropské unii jsou popsány způsoby, kterými EU chrání své spotřebitele, a největší pozornost je věnována nejdůležitějším směrnicím, které se týkají internetového nakupování. Směrnice jsem se snažila porovnat s jejich implementací do českého právního řádu. V poslední kapitole jsou nastíněny možnosti a perspektivy internetového obchodování a ochrany spotřebitele v tomto prostředí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.