Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Budování konkurenceschopnosti firmy
Kárová, Eva ; Juřenčáková, Jana (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem strategie lyžařské školy MARO. Práce vychází ze strategické analýzy podniku (finanční analýza, analýza obecného a oborového okolí firmy, SLEPT a SWOT analýza), na základě které je navržena vhodná strategie rozvoje. V závěrečné části je provedeno zhodnocení navržené strategie a návrh na její implementaci.
Návrh automatického obchodního systému pro měnový trh
Polanský, Jan ; Podhajský, Jaroslav (oponent) ; Budík, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá obchodováním na měnovém trhu. Jejím cílem je vytvoření automatického obchodního systému založeném na technické analýze. Práce je rozdělena do několika částí. Po seznámení s teoretickými poznatky a analýze současného stavu následuje vlastní návrh obchodního systému. Systém je vytvořen na základě technických indikátorů a je testován na historických datech a následně optimalizován.
Marketingová strategie rozvoje podnikání
Štěpánek, Petr ; Kusák, Václav (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou marketingové strategie rozvoje vlastního podnikání. Počáteční část teoretických východisek práce popisuje marketing jako primární funkci organizace a jeho vliv na formulování strategie rozvoje. Následující analytická část se zabývá hodnocením externích a interních faktorů ovlivňujících strategii rozvoje, jejíž návrh je obsahem poslední částí této práce.
Návrh vhodných doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti pro vybraný minipivovar
Kolajová, Kamila
Kolajová, K., Návrh vhodných doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti pro vybraný minipivovar. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita, 2023. Hlavním cílem bakalářské práce je navrhnout vhodné pracovní kroky, které povedou k rozvoji minipivovaru Syrovar a díky tomu zlepší své postavení na trhu v pivovarnickém odvětví. Návrhy vyhází se SWOT analýzy. K identifikaci vnějšího prostředí je využita PESTE analýza a Porterova analýza pěti sil. Vnitřní prostředí je popsáno pomocí faktorů technického rozvoje, marketingových a distribučních faktorů, výrobních faktorů, pracovních zdrojů a finanční analýzy.
Strategický plán společnosti provádějící elektroprojekční a montážní činnost
Hrabalík, Michal
Tato diplomová práce řeší problematiku stanovení strategie společnosti působící na složitém elektrotechnickém trhu. Cílem bylo zpracovat konkrétní podobu mož-ných strategií na základě důkladné analýzy jak vnitřního, tak vnějšího prostředí společnosti. Nástroje, které sloužily tomuto účelu, jsou například Porterův model 5 konkurenčních sil, PEST analýza či metoda SPACE. Výsledkem práce jsou velmi konkrétní doporučení a návrh dalšího postupu společnosti v rámci zvyšování své konkurenceschopnosti a zvyšování tržního podílu. Tato doporučení povedou v horizontu 5 let ke zvýšení marže a v delším horizontu také k signifikantnímu ná-růstu tržeb.
Strategická analýza automobilového odvětví v České republice
Krönerová, Nikola
Krönerová, N. Strategická analýza automobilového odvětví v České republice. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Diplomová práce se zabývá vypracováním doporučení pro volbu vhodné strategie k upev-nění konkurenceschopnosti podniků působících v dodavatelském odvětví plastových vý-lisků pro výrobce automobilů. Ve vlastní práci byly pro výsledek práce využity analýzy vnějšího prostředí a analýza konkurenčních sil. Pro posouzení atraktivity odvětví a návrhu strategie pro podniky působící v tomto odvětví bylo využito matic EFE, SPACE a GE. Do-davatelům bylo navrženo doporučení agresivních strategií s novými investicemi a inova-cemi odvětví, zvyšování tržních podílů, využití konsolidací, outsourcingu a efektivních MIS pro udržení nebo vyrovnání se vůdčím firmám na trhu na jednotlivých "Tier" úrov-ních.
Strategy proposal for private grammar school
Škantárová, Petra
Táto bakalárska práca sa zameriava na vytvorenie stratégie pre súkromné gymnázium. Prvá časť práce pozostáva z literárneho rešeršu, kde je opísaný strategický manažment a verejný sektor. V nasledujúcej časti sú opísané výsledky pre prípad Pražské humanitní gymnasium. Tie zahŕňajú analýzu vnútorného a vonkajšieho prostredia. Pre analýzu vonkajšieho prostredia bola použitá analýza PESTE a analýza Porterový model 5 síl. Princíp kľúčových faktorov bol použitý na analýzu vnútorného prostredia. Následne IFE a EFE matica pomohli identifikovať najdôležitejšie faktory, ktoré boli potom použité vo SWOT analýze. Pomocou SWOT analýzy boli vytvorené štyri stratégie, z ktorých je jedna vybraná ako výsledná stratégia k realizácii a ohodnotená z ekonomického hľadiska.
Návrh stratégie pre business hotel
Schneidgenová, Miriama
Cílem práce je návrh strategie pro business hotel. Ta bude vycházet z analýz vnějšího a vnitřního prostředí, kde budou využity firemní data. Navržená strategie povede ke zvýšení konkurenceschopnosti a také ke zvýšení obsazenosti hotelových pokojů. V bakalářskej práci budou převedeny analýzy vnějšího a vnitřního prostředí. K analýze vnějšího prostředí bude využita PESTE analýza a model 5 hybných sil. V případě analýzy vnitřního prostředí se bude vycházet z dat hotelu. Takto sestavený seznam faktorů vnějšího a vnitřního prostředí bude následně použit k dalšímu zkoumání. Využita bude EFE a IFE matice. Následně bude převedena SWOT matice a budou sestaveny návrhové opatření, které povedou ke zlepšení některých procesů hotelu a zvýšení obsazenosti. Návrhové opatření budou ekonomicky zhodnoceny.
Návrh strategie dřevo-stavebního podniku KONAMARA SET, s. r. o.
Skokanová, Jana
SKOKANOVÁ, J. Návrh strategie rozvoje dřevo-stavebního podniku KONAMARA  SET, s. r. o. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Cílem této bakalářské práce je navržení doporučení a strategií pro dřevo-stavební firmu KONAMARA SET, s. r. o. prostřednictvím podrobné analýzy vnějšího a vnitřního pro-středí. Účelem těchto navržených strategií a doporučení je posílení pozice na trhu – zvý-šení konkurenceschopnosti a samotný rozvoj podniku. Práce se dělí na dvě části, a to literární rešerši a výsledky. První část vysvětluje nej-důležitější teoretické složky daného tématu. Výsledková část se pak věnuje příslušným analýzám, z nichž vychází navržení a zvolení vhodných doporučení a strategií, které jsou dále ekonomicky zhodnoceny.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 29 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.