Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnocení finanční situace podniku a jeho zabezpečení informačním systémem
Holý, Roman ; Polnický, Adam (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá finanční situací společnosti STROJÍRNA OSLAVANY, spol. s r.o. od roku 2006 až 2010. K zjištění situace jsou použity vybrané metody finanční analýzy. Obsahuje návrhy řešení zjištěných problémů, které mají identifikované problémy odstranit a zlepšit finanční situaci podniku v dalších letech. Hodnotí informační systém a jeho přínos pro podnik z pohledu provázanosti a využitelnosti informačního systému v rámci celého podniku a jeho vliv na finanční výsledky.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Kopřiva, Vojtěch ; Hiršová, Dagmar (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá výzkumem spokojenosti zákazníků firmy 7points, s.r.o. Teoretická část obsahuje vysvětlení základních pojmů, základní techniky a průběh marketingového výzkumu. Praktická část zahrnuje analýzu spokojenosti zákazníků vybrané firmy. Výsledkem této práce je návrh na zlepšení stávající úrovně spokojenosti zákazníků na základě provedené analýzy.
Hodnocení finanční situace podniku a jeho zabezpečení informačním systémem
Holý, Roman ; Polnický, Adam (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá finanční situací společnosti STROJÍRNA OSLAVANY, spol. s r.o. od roku 2006 až 2010. K zjištění situace jsou použity vybrané metody finanční analýzy. Obsahuje návrhy řešení zjištěných problémů, které mají identifikované problémy odstranit a zlepšit finanční situaci podniku v dalších letech. Hodnotí informační systém a jeho přínos pro podnik z pohledu provázanosti a využitelnosti informačního systému v rámci celého podniku a jeho vliv na finanční výsledky.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Kopřiva, Vojtěch ; Hiršová, Dagmar (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá výzkumem spokojenosti zákazníků firmy 7points, s.r.o. Teoretická část obsahuje vysvětlení základních pojmů, základní techniky a průběh marketingového výzkumu. Praktická část zahrnuje analýzu spokojenosti zákazníků vybrané firmy. Výsledkem této práce je návrh na zlepšení stávající úrovně spokojenosti zákazníků na základě provedené analýzy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.