|
Hodnocení finanční situace podniku a jeho zabezpečení informačním systémem
Holý, Roman ; Polnický, Adam (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá finanční situací společnosti STROJÍRNA OSLAVANY, spol. s r.o. od roku 2006 až 2010. K zjištění situace jsou použity vybrané metody finanční analýzy. Obsahuje návrhy řešení zjištěných problémů, které mají identifikované problémy odstranit a zlepšit finanční situaci podniku v dalších letech. Hodnotí informační systém a jeho přínos pro podnik z pohledu provázanosti a využitelnosti informačního systému v rámci celého podniku a jeho vliv na finanční výsledky.
|
|
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Kopřiva, Vojtěch ; Hiršová, Dagmar (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá výzkumem spokojenosti zákazníků firmy 7points, s.r.o. Teoretická část obsahuje vysvětlení základních pojmů, základní techniky a průběh marketingového výzkumu. Praktická část zahrnuje analýzu spokojenosti zákazníků vybrané firmy. Výsledkem této práce je návrh na zlepšení stávající úrovně spokojenosti zákazníků na základě provedené analýzy.
|
|
Hodnocení finanční situace podniku a jeho zabezpečení informačním systémem
Holý, Roman ; Polnický, Adam (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá finanční situací společnosti STROJÍRNA OSLAVANY, spol. s r.o. od roku 2006 až 2010. K zjištění situace jsou použity vybrané metody finanční analýzy. Obsahuje návrhy řešení zjištěných problémů, které mají identifikované problémy odstranit a zlepšit finanční situaci podniku v dalších letech. Hodnotí informační systém a jeho přínos pro podnik z pohledu provázanosti a využitelnosti informačního systému v rámci celého podniku a jeho vliv na finanční výsledky.
|
|
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Kopřiva, Vojtěch ; Hiršová, Dagmar (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá výzkumem spokojenosti zákazníků firmy 7points, s.r.o. Teoretická část obsahuje vysvětlení základních pojmů, základní techniky a průběh marketingového výzkumu. Praktická část zahrnuje analýzu spokojenosti zákazníků vybrané firmy. Výsledkem této práce je návrh na zlepšení stávající úrovně spokojenosti zákazníků na základě provedené analýzy.
|