Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 195 záznamů.  začátekpředchozí138 - 147dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Faktory ovlivňující návštěvnost Zoo Brno
Klofáč, Daniel ; Babin, Jan (vedoucí práce) ; Slaný, Martin (oponent)
Cílem této bakalářské práce je určit vliv jednotlivých determinantů na poptávku po službách ZOO Brno a na těchto základech doporučit vedení ZOO kroky ke zvýšení návštěvnsti a tržeb. K odhadu jsou použita denní data o návštěvnosti z let 2008 až 2014. Pomocí metody nejmenších čtverců provedu odhad těchto faktorů. Většina proměnných je statisticky významná. Výsledky ukazují, že největší vliv na návštěvnost má proměnná víkend, v případě dospělých návštěvníků zvýší počet prodaných lístků o 165 %. Další významné proměnné s pozitivním vlivem jsou státní svátek, prázdniny, konání akce v areálu ZOO. Negativní vliv je zjištěn u proměnných cena, srážky a Moto GP. Teplota má nejdříve pozitivní vliv, od hraniční hodnoty je však její vliv negativní.
Jaké faktory ovlivňují návštěvnost hradu Litice nad Orlicí?
Nováková, Lada ; Lahvička, Jiří (vedoucí práce) ; Čermáková, Klára (oponent)
Tato práce analyzuje faktory, které ovlivňují návštěvnost historické památky, hradu Litice. Zaměřuji se na plné, snížené a rodinné vstupné. K měření dopadu jednotlivých proměnných jsou použity denní data z let 2004 až 2012. Mezi determinanty mající vliv na poptávku po návštěvnosti zařazuji cenu vstupenek, teplotu, srážky, státní svátky, víkendy, letní prázdniny a kulturní akce. Model ukazuje, že zvýšení vstupného o 1 % povede k navýšení prodeje rodinných vstupenek o 2,4 % ceteris paribus. U plné a snížené vstupenky je výsledný koeficient nevýznamný. Svátky, víkendy a letní prázdniny mají pozitivní vliv na návštěvnost u všech tří druhů vstupenek. Nejvýznamnější vliv na návštěvnost má každoroční akce Pochod přes tři hrady. Při této akci se prodej zvyšuje u plných vstupenek o 190 % a prodej snížených vstupenek se desetkrát zvýší ceteris paribus. Na prodej rodinných vstupenek mají akce nevýznamný vliv.
Analýza vývoje divácké návštěvnosti na prvoligových fotbalových utkáních od roku 1963
Hradilová, Lenka ; Čabla, Adam (vedoucí práce) ; Vild, Jiří (oponent)
V moderní společnosti existuje mnoho druhů zábavy a způsobů trávení volného času. Velmi oblíbenou zábavou je sport. Atraktivita jednotlivých sportů se v čase hodně mění. Cílem této práce je analýza atraktivity fotbalu, která je zde měřená průměrnými počty přilákaných diváků. Nejprve bude práce zaměřena na zhodnocení průměrné návštěvnosti na prvoligových fotbalových utkáních od roku 1963. Následně podrobněji analyzována průměrná divácká návštěvnost tří významných fotbalových klubů. Poslední část této práce se věnuje prozkoumání závislosti průměrného počtu diváků každého týmu na úspěšnosti daného týmu, měřené počty bodů získaných v příslušné sezoně.
Analýza determinant návštěvnosti domácích zápasů FK Mladá Boleslav
Maroušek, Jan ; Hronza, Martin (vedoucí práce) ; Mirvald, Michal (oponent)
Tato práce zkoumá, jaké vlivy působí na poptávku po návštěvnosti domácích zápasů FK Mladá Boleslav pomocí ekonometrické analýzy. Používá dataset, který má 207 pozorování od sezóny 2000/2001 do sezóny 2012/2013. Je dokázáno, že po postupu do vyšší soutěže návštěvnost výrazně vzroste. Na návštěvnost je patrný vliv srážek. Nepodařilo se dokázat vliv evropských pohárů.
Analýza návštěvnosti extraligy ledního hokeje
Opavský, Tomáš ; Novotný, Jiří (vedoucí práce) ; Kuchár, Róbert (oponent)
Cílem této diplomové práce je nalézt, popsat a analyzovat faktory ovlivňující diváckou poptávku po utkáních české extraligy ledního hokeje a na základě zjištěných skutečností se pokusit navrhnout možná opatření ke zvýšení této poptávky. V praktické části práce jsou hojně aplikovány zejména matematicko-statistické metody. Jedná se obzvláště o užití aritmetických průměrů, korelační analýzy a různých druhů specifických koeficientů. K ohodnocení průměrných návštěv a významnosti jednotlivých faktorů je použita metoda komparace a to jak věcná, časová, tak také prostorová. Za hlavní přínos této práce lze považovat obzvláště aktuální zmapování názorů a postojů fanoušků extraligových klubů prostřednictvím realizace komplexního internetového průzkumu, jehož výsledky jsou náplní jednotlivých odstavců.
Co ovlivňuje poptávku po návštěvnosti fotbalových zápasů Synot ligy?
Šesták, Marek ; Rotschedl, Jiří (vedoucí práce) ; Babin, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce zkoumá na základě dat z 955 utkání nejvyšší české fotbalové ligy ze sezon 2010/2011 až 2013/2014, které determinanty a jakým způsobem ovlivňují návštěvnost fotbalových utkání v České republice. Z odhadů vyplývá, že se fanoušci o navštívení zápasů rozhodují na základě současné formy týmů a umístění v předchozí sezoně. V případě umístění za druhou a třetí sezonu zpět hraje roli pouze kvalita hostujícího týmu. Pokud se zápas hraje večer, návštěvnost se přibližně o 7 % sníží. Vzdáleno mezi týmy také snižuje návštěvnost a to o 2,4 % na 100 km. Srážky v den zápasu snižují návštěvnost o 4,8 %. Atraktivita a reputace hostujícího týmu návštěvnost zvyšuje, pokud je hostujícím týmem Sparta Praha, tak se návštěvnost zvyšuje o 87%, u Slavie Praha se návštěvnost zvyšuje o 45% a pokud je hostujícím týmem mistr předchozí sezony, pak se návštěvnost zvyšuje o více než 32%. Vliv substituce s hokejem a televizním vysíláním se nepodařilo prokázat.
Podnikatelský plán – BeachAddicts Spoje
Šabatka, Jiří ; Kešner, Martin (vedoucí práce) ; Kotáb, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá tvorbou podnikatelského plánu výstavby a provozu beachvolejbalového areálu na Praze 3. Hlavním cílem tohoto dokumentu je zpracovat podnikatelský plán a vyhodnotit proveditelnost a ţivotaschopnost projektu. Dílčími cíli jsou identifikace vhodné lokality k realizaci, zpracování finančního plánu projektu a vyhodnocení míry výnosnosti investice. Teoretická část se věnuje klíčovým pojmům souvisejících s prací, struktuře podnikatelského plánu a podstatě metod, které jsou v práci aplikovány. Praktickou část představuje samotný podnikatelský plán. Důraz je v praktické části kladen na programy zvyšující návštěvnost areálu, vlastní dotazníkové šetření vyuţité v rámci analýzy zákazníka, analýzu konkurence, marketingový a finanční plán.
Jak hospodářský cyklus ovlivňoval v letech 1993 -2013 návštěvnost českých kin?
Levová, Kateřina ; Pikhart, Zdeněk (vedoucí práce) ; Zeman, Karel (oponent)
Základní otázkou této bakalářské práce byl vztah mezi hospodářským cyklem a návštěvností kin v České republice. Dalšími otázkami je pak vliv technologického pokroku, důchodu domácností a vliv substitutů a komplementů na návštěvnost. Podobné otázky zkoumalo již několik prací v různých státech, přesto výsledky nejsou shodné. Přínosem práce je zkoumání českého odvětví, které z ekonomického pohledu nebývá analyzováno příliš často. V první části jsou popsány dotčené teorie: teorie hospodářského cyklu, teorie spotřebitele a poptávky. Další část práce obsahuje popis analyzovaného odvětví, jeho historický vývoj a přehled studií, které toto téma již zpracovávaly. Následují dva modely: první zkoumající celkovou roční návštěvnost kin (1993 až 2013) a druhý model zaměřený na průměrnou návštěvnost na jedno promítání. V obou modelech byla zkoumána závislost návštěvnosti kin na cyklické složce míry nezaměstnanosti a dalších proměnných. V obou případech výsledky naznačují, že návštěvnost je procyklická. Výše reálné mzdy má pozitivní dopad na návštěvnost. Vliv technologického pokroku je naopak záporný.
Gamifikace a fantasy hry jako prostředek zvyšování návštěvnosti zpravodajského portálu
Böck, Adam ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Kotáb, Jiří (oponent)
Práce je zaměřena na gamifikaci a fantasy hry. Hlavním cílem bylo zmapovat situaci v České republice a zjistit, jestli mají fantasy hry vliv na čtenost sportovního serveru. V teoretické části práce jsou gamifikace a fantasy hry definovány, představeny největší gamifikační projekty ve světě i pokusy v České republice a vybraná fantasy hra ze zámoří. V praktické části je popsána situace na trhu fantasy her v České republice, porovnáni dva největší zástupci a zkoumán vliv na čtenost sportovních webů.
Analysis of impact of Internet marketing on visits of the Lenovo Blog CZ
Ruskovská, Petra ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Kvalifikační práce analyzuje vliv nástrojů internetového marketingu na návštěvnost Lenovo Blogu CZ, oficiálního blogu počítačové společnosti Lenovo. Soustřeďuje se na časový průběh návštěvnosti blogu od jeho vzniku, vlivu sociálních sítí a placeného propagování příspěvků na Facebooku na návštěvnost. Na závěr sleduje, v jaké míře ovlivňují jednotlivé nástroje internetového marketingu celkovou návštěvnost blogu během sledovaného období.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 195 záznamů.   začátekpředchozí138 - 147dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.