Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza naměřených dat z nárazových zkoušek - čelní střety
Mikulášková, Lucie ; Ptáček, Petr (oponent) ; Bradáč, Albert (vedoucí práce)
V této práci je řešena problematika nárazových zkoušek. Zaměřuje se především na čelní střety s plným či částečným překrytím. V úvodu jsou popsány nejznámější metody využívané v soudně - inženýrské praxi pro stanovení energetické ekvivalentní rychlosti (EES). Přesně specifikované nárazové zkoušky, které patří do oblasti pasivní bezpečnosti, se věnuje několik organizací ve světě. V praktické části této diplomové práce jsou řešeny čtyři čelní nárazové zkoušky, které byly zdokumentovány za účasti Ústavu soudního inženýrství VUT v Brně. Tyto nárazové zkoušky byly prováděny za účelem pořízení dat a jejich analyzování s výsledným získáním hodnot deformační energie spotřebované pro trvalé poškození vozidla. Následně byly stanoveny parametry EES pro každé vozidlo.
Zařízení pro tažení vozidel při crashtestech
Šmalec, Petr ; Pavlík, Jan (oponent) ; Bilík, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na zařízení pro tažení vozidel při crashtestech. Pojednává o tom, co to crashtest je a přibližuje některé nezávislé organizace zaměřené na bezpečnost. Dále se zabývá možnostmi pohonu zařízení pro tažení vozidel a vypovídá o reálných konstrukcích zařízení pro tažení vozidel ve výzkumných střediscích. Na závěr je ze získaných informací vytvořen koncepční návrh zařízení, které roztáhne dvě vozidla proti sobě.
Analýza a zpracování naměřených dat z nárazových zkoušek
Klein, Martin ; Coufal, Tomáš (oponent) ; Tokař, Stanislav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou nárazových zkoušek, se zaměřením na boční nárazy. V úvodu práce jsou uvedeny všechny, dnes běžně ve světě prováděné, nárazové zkoušky vozidel a jejich vzájemné porovnání na základě střetových parametrů. Následně jsou v práci analyzovány 4 provedené boční nárazové zkoušky. Při jednotlivých nárazových zkouškách se jednalo vždy o střet dvou vozidel, z nichž vždy jedno vozidlo naráželo přední částí s plným překrytím do boční části vozidla druhého. Tyto nárazové zkoušky byly prováděny k pořízení dat pro praktické užívání při analýze dopravních nehod. Tato experimentálně naměřená data byla analyzována za účelem získání hodnot deformační energie spotřebované pro trvalé poškození vozidel. Ze získaných hodnot deformačních energií byly získány hodnoty EES (energetické ekvivalentní rychlosti) pro jednotlivá vozidla. V závěru byly porovnány získané hodnoty EES pro obdobná vozidla mezi jednotlivými nárazovými zkouškami.
Analýza naměřených dat z nárazových zkoušek - čelní střety
Mikulášková, Lucie ; Ptáček, Petr (oponent) ; Bradáč, Albert (vedoucí práce)
V této práci je řešena problematika nárazových zkoušek. Zaměřuje se především na čelní střety s plným či částečným překrytím. V úvodu jsou popsány nejznámější metody využívané v soudně - inženýrské praxi pro stanovení energetické ekvivalentní rychlosti (EES). Přesně specifikované nárazové zkoušky, které patří do oblasti pasivní bezpečnosti, se věnuje několik organizací ve světě. V praktické části této diplomové práce jsou řešeny čtyři čelní nárazové zkoušky, které byly zdokumentovány za účasti Ústavu soudního inženýrství VUT v Brně. Tyto nárazové zkoušky byly prováděny za účelem pořízení dat a jejich analyzování s výsledným získáním hodnot deformační energie spotřebované pro trvalé poškození vozidla. Následně byly stanoveny parametry EES pro každé vozidlo.
Analýza a zpracování naměřených dat z nárazových zkoušek
Klein, Martin ; Coufal, Tomáš (oponent) ; Tokař, Stanislav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou nárazových zkoušek, se zaměřením na boční nárazy. V úvodu práce jsou uvedeny všechny, dnes běžně ve světě prováděné, nárazové zkoušky vozidel a jejich vzájemné porovnání na základě střetových parametrů. Následně jsou v práci analyzovány 4 provedené boční nárazové zkoušky. Při jednotlivých nárazových zkouškách se jednalo vždy o střet dvou vozidel, z nichž vždy jedno vozidlo naráželo přední částí s plným překrytím do boční části vozidla druhého. Tyto nárazové zkoušky byly prováděny k pořízení dat pro praktické užívání při analýze dopravních nehod. Tato experimentálně naměřená data byla analyzována za účelem získání hodnot deformační energie spotřebované pro trvalé poškození vozidel. Ze získaných hodnot deformačních energií byly získány hodnoty EES (energetické ekvivalentní rychlosti) pro jednotlivá vozidla. V závěru byly porovnány získané hodnoty EES pro obdobná vozidla mezi jednotlivými nárazovými zkouškami.
Prezentace výsledků z čelní nárazové zkoušky s malým překrytím
Coufal, Tomáš ; Semela, Marek
Článek představuje nárazovou zkoušku čelního střetu dvou vozidel s malým překrytím při rychlosti přibližně 43 km/h. Při nárazové zkoušce byla experimentálně zaznamenávána data přetížení a stáčivé rychlosti za účelem využití těchto dat při analýze dopravních nehod. Experimentálně naměřená data z nárazové zkoušky byla dále vhodně zpracována pro získání podstatných parametrů střetu, které jsou dále využity pro modelování střetu v simulačním programu Virtual Crash, který je využíván pro analýzu nehodového děje.
Zařízení pro tažení vozidel při crashtestech
Šmalec, Petr ; Pavlík, Jan (oponent) ; Bilík, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na zařízení pro tažení vozidel při crashtestech. Pojednává o tom, co to crashtest je a přibližuje některé nezávislé organizace zaměřené na bezpečnost. Dále se zabývá možnostmi pohonu zařízení pro tažení vozidel a vypovídá o reálných konstrukcích zařízení pro tažení vozidel ve výzkumných střediscích. Na závěr je ze získaných informací vytvořen koncepční návrh zařízení, které roztáhne dvě vozidla proti sobě.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.