Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Studie nákupní strategie podniku
Fargašová, Dominika ; Tesař, Rostislav (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je analýza současného stavu nákupní strategie firmy vedoucí k identifikaci prostorů pro zlepšení nákupu firmy. Cílem práce je návrh nové strategie nákupu se zaměřením na zakázky. Na základě analýzy práce obsahuje návrh na rozšíření portfolia nabízených produktů o vhodný výrobek, návrh vypořádání se se specifickými požadavky zákazníků a návrh na zavedení strategie just-in-time. Návrhy přispívají k efektivnímu řízení nákupu.
Studie nákupní strategie podniku
Fargašová, Dominika ; Tesař, Rostislav (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je analýza současného stavu nákupní strategie firmy vedoucí k identifikaci prostorů pro zlepšení nákupu firmy. Cílem práce je návrh nové strategie nákupu se zaměřením na zakázky. Na základě analýzy práce obsahuje návrh na rozšíření portfolia nabízených produktů o vhodný výrobek, návrh vypořádání se se specifickými požadavky zákazníků a návrh na zavedení strategie just-in-time. Návrhy přispívají k efektivnímu řízení nákupu.
Strategické řízení dodavatelů
Barešová, Kateřina ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Verner, Stanislav (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou strategického řízení dodavatelů v kontextu správného pochopení funkce strategického nákupu. Cílem práce je analyzovat oddělní Strategického nákupu a všechny činnosti související s jeho funkcí. Identifikovat hlavní rozdíly mezi funkcí strategického a operativního nákupu v rámci podniku. Dále v textu diplomové práce jsou detailně rozebrány nákupní strategie a samotné řízení podnikového portfolia dodavatelů. Pro řešení zadaného tématu byla použita česká i zahraniční odborná literatura a interní materiály sledované společnosti. K dosažení základního cíle práce byla použita metoda deskriptivní, rešerše odborné literatury, analýza a syntéza. V aplikační části práce se vyskytují tři případové studie, jenž rozebírají konkrétní problémy. Na základě zjištěných údajů je možné potvrdit, že strategický nákup pro podnik přináší podniku mnoho výhod, a tužíš ho lze považovat za jistou formu konkurenční výhody.
Nákup a řízení zásob s využitím konsignačního skladu
Bareš, Vladislav ; Vinš, Marek (vedoucí práce) ; Carda, Marek (oponent)
Nákup jakožto pevná součást každého podniku je důležité oddělení ovlivňující výrazným podílem celkové fungování firmy. Potvrzuji tuto skutečnost a vykresluji možná zařazení nákupu ve firmě a jeho interní organizaci; přiblížuji standardní nákupní strategie a procesy a detailněji se zaměřuji na trendy a moderní procesy, které se dnes ve světě využívají. Ve druhé části se zabývám konsignačním skladem jako metodou jak snižovat zásoby a tím i kapitálové náklady.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.