Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing poskytovatele 3PL
Bareš, Vladislav ; Vinš, Marek (vedoucí práce) ; Jirsák, Petr (oponent)
Služby 3PL poskytovatelů patří dnes k velmi využívaným především u výrobních a obchodních firem. Dochází k tomu v důsledku koncentrace na vlastní core-business a outsourcing mnoha podpůrných činností externím dodavatelům. Tato práce pojednává o marketingu poskytovatele 3PL, jež je specifickou částí trhu B2B, resp. trhu logistického. Práce se skládá ze tří částí. První kapitola je zaměřena na teoretické vymezení marketingu a definice jednotlivých aspektů, kterými se marketing zabývá. V druhé části je představena logistika, specifika logistiky 3PL a logistického trhu v České republice. V poslední části jsou uvedené teoretické poznatky z obou předcházejících kapitol aplikovány na konkrétní firmě. Je zde zhodnocena její marketingová strategie a navržena určitá doporučení k posílení marketingové pozice firmy.
Nákup a řízení zásob s využitím konsignačního skladu
Bareš, Vladislav ; Vinš, Marek (vedoucí práce) ; Carda, Marek (oponent)
Nákup jakožto pevná součást každého podniku je důležité oddělení ovlivňující výrazným podílem celkové fungování firmy. Potvrzuji tuto skutečnost a vykresluji možná zařazení nákupu ve firmě a jeho interní organizaci; přiblížuji standardní nákupní strategie a procesy a detailněji se zaměřuji na trendy a moderní procesy, které se dnes ve světě využívají. Ve druhé části se zabývám konsignačním skladem jako metodou jak snižovat zásoby a tím i kapitálové náklady.

Viz též: podobná jména autorů
1 Bareš, Vojtěch
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.