Název: Studie nákupní strategie podniku
Překlad názvu: The Study of Purchasing Company Strategy
Autoři: Fargašová, Dominika ; Tesař, Rostislav (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: nákup; nákupní marketing; nákupní strategie; strategie JIT; výběr a hodnocení dodavatele; JIT strategy; marketing of purchase; purchase; purchasing management; selection and valuation of the supplier

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/33043

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-224415


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet