Název:
Studie nákupní strategie podniku
Překlad názvu:
The Study of Purchasing Company Strategy
Autoři:
Fargašová, Dominika ; Tesař, Rostislav (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Předmětem diplomové práce je analýza současného stavu nákupní strategie firmy vedoucí k identifikaci prostorů pro zlepšení nákupu firmy. Cílem práce je návrh nové strategie nákupu se zaměřením na zakázky. Na základě analýzy práce obsahuje návrh na rozšíření portfolia nabízených produktů o vhodný výrobek, návrh vypořádání se se specifickými požadavky zákazníků a návrh na zavedení strategie just-in-time. Návrhy přispívají k efektivnímu řízení nákupu.
The subject of the thesis is to analyze the current state of company’s purchasing strategy, leading to identify areas for improvement of company’s purchase. The aim is to draft a new purchasing strategy while focusing on contracts. Based on the analysis, the thesis includes a proposal to expand the portfolio of products with a proper product, a proposal to deal with the specific customers’ requirements and a proposal of implementation of the strategy just-in-time. Proposals contribute to the effective management of purchasing.
Klíčová slova:
nákup; nákupní marketing; nákupní strategie; strategie JIT; výběr a hodnocení dodavatele; JIT strategy; marketing of purchase; purchase; purchasing management; selection and valuation of the supplier
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/33043